Want dan zie je de reptilians stiekem tussen de mensen lopen, omdat jij in de 4e dimensie kan kijken?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je nu niet beinvloed was, had je dit geweten
geen maatschappij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef Biels het volgende:
[..]
En die vliegen met vliegtuigen van welke maatschappij?
Sorry. Zou je misschien een poging willen wagen om mij alsnog te redden? Anders word ik een slaaf van de reptilians, en dat wil je toch ook niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je nu niet beinvloed was, had je dit geweten
Neen, maar ik ben zeer op de hoogte. Kijk gewoon naar de 2de wereldoorlog.. de honger in Afrika, de inentingen.. De oorlog in Irak.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Want dan zie je de reptilians stiekem tussen de mensen lopen, omdat jij in de 4e dimensie kan kijken?
Wat hebben al deze dingen met elkaar te maken? En wat hebben ze te maken met chemtrails? En met reptilians?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, maar ik ben zeer op de hoogte. Kijk gewoon naar de 2de wereldoorlog.. de honger in Afrika, de inentingen.. De oorlog in Irak.
En dan beweer jij met droge ogen dat er niks aan de hand is!!
Ik kan je voor de tweede wereldoorlog, de honger in Afrika, de oorlog in Irak en de inentingen verklaringen geven die niks met reptilians te maken hebben. Wil je ze horen?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, maar ik ben zeer op de hoogte. Kijk gewoon naar de 2de wereldoorlog.. de honger in Afrika, de inentingen.. De oorlog in Irak.
En dan beweer jij met droge ogen dat er niks aan de hand is!!
En jij dacht dat wij ze niet allang doorhadden? We geven ze gewoon de verkeerde dagen door hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
insiders. Er zijn dus mensen die ook genoeg hebben van de reptilian terreur. Dit zijn verzetsstrijders die zich met hart en ziel inzetten hiervoor. De data is vrijwel nooit op het uur specifiek hoor, maar dan draag ik gewoon de hele dag zo een mondkapje.
haha ja. Schoolverklaringen.. bigpharma en wetenschappers e.d. En daar bovenop komt nog dat jij een volle laag chemtrails over je heen hebt gekregen. M.a.w. Daar hecht ik niet veel waarde aanquote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan je voor de tweede wereldoorlog, de honger in Afrika, de oorlog in Irak en de inentingen verklaringen geven die niks met reptilians te maken hebben. Wil je ze horen?
Je bent immers een reptiel dat de wereld al eeuwen lang stiekem manipuleert of je bent het niet, he.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
En jij dacht dat wij ze niet allang doorhadden? We geven ze gewoon de verkeerde dagen door hoor.
Waarom zou ik jou eerder geloven dan een wetenschapper of een schoolboek?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha ja. Schoolverklaringen.. bigpharma en wetenschappers e.d. En daar bovenop komt nog dat jij een volle laag chemtrails over je heen hebt gekregen. M.a.w. Daar hecht ik niet veel waarde aan
Ja, dat is wel erg makkelijk he, argumenten afdoen met een "jij hebt chemtrails over je heen" of een "ja, wat je geleerd hebt is dus gewoon fout, he". Wat weet jij dan over inentingen wat ik niet weet. Sterker nog, wat weet jij überhaupt over inentingen. Studeer je geneeskunde? Virologie? Iets anders in die trant?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha ja. Schoolverklaringen.. bigpharma en wetenschappers e.d. En daar bovenop komt nog dat jij een volle laag chemtrails over je heen hebt gekregen. M.a.w. Daar hecht ik niet veel waarde aan
omdat die niet bepaald objectief te noemen zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou eerder geloven dan een wetenschapper of een schoolboek?
Waarom niet? Wil je beweren dat alle wetenschappers in loondienst zijn bij BigPharma en de reptilians?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat die niet bepaald objectief te noemen zijn.
Maar nogmaals.. het is niet zo dat ik een heel gasmasker op heb (foute woordkeuze). het enige dat ik doe is een mondkapje op. Het is niet echt een big deal ofzo.
wetenschapquote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg makkelijk he, argumenten afdoen met een "jij hebt chemtrails over je heen" of een "ja, wat je geleerd hebt is dus gewoon fout, he". Wat weet jij dan over inentingen wat ik niet weet. Sterker nog, wat weet jij überhaupt over inentingen. Studeer je geneeskunde? Virologie? Iets anders in die trant?
Jij komt op mij ook niet bepaald objectief over.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar nogmaals.. het is niet zo dat ik een heel gasmasker op heb (foute woordkeuze). het enige dat ik doe is een mondkapje op. Het is niet echt een big deal ofzo.
Zitten er geen giftige stoffen in het mondkapje verwerkt?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? jij volgt toch ook de adviezen op die op websites staan?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
wetenschap!!
cool he, met andermans theorieen pochen. Voor je zelf nadenken valt je toch zwaar.
Ga eens lekker zelf op onderzoek uit zou ik zeggen
beter dat dan ten slaaf vallen aan reptielenschorem.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zitten er geen giftige stoffen in het mondkapje verwerkt?De wetenschap heeft het dan wel goedgekeurd, maarja, die liegen altijd
Straks sterf je nog aan een nog niet ontdekte mondkap ziekte
ik zit in het verzet hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? jij volgt toch ook de adviezen op die op websites staan?
Ja precies, het komt mij allemaal voor als een stripverhaal met monsters enzo. Spannend maar ongeloofwaardig.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou eerder geloven dan een wetenschapper of een schoolboek?
Jij hebt niet zoveel verstand van wetenschap, he. Ik bedoel, welk onderzoek met te repliceren resultaten zou jij me kunnen laten zien waardoor blijkt dat jij gelijk hebt. Verder het laagdunkende "met andermans theorieën pochen"quote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
wetenschap!!
cool he, met andermans theorieen pochen. Voor je zelf nadenken valt je toch zwaar.
Wat voor actieve rol heb jij in het verzet dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zit in het verzet hoor.
Ik wil er niks mee zeggen maar ga eens voor jezelf nadenken.
waardoor blijkt dat ik gelijkl heb? het feit dat jij niet weet wat er gebeurd in de wereld dankzij chemtrails is bewijs genoegquote:Op maandag 13 juli 2009 13:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel verstand van wetenschap, he. Ik bedoel, welk onderzoek met te repliceren resultaten zou jij me kunnen laten zien waardoor blijkt dat jij gelijk hebt. Verder het laagdunkende "met andermans theorieën pochen". Wat voor onderzoek heb jij dan gedaan?
Altijd wel aandoenlijk van die types die nog nooit een universiteit van binnen hebben gezien en denken dat je daar 'feitjes worden aangeleerd'.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
wetenschap!!
Nee, dat is geen bewijs. Dat is hetzelfde als zeggen dat God bestaat omdat ik er niet in geloof.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
waardoor blijkt dat ik gelijkl heb? het feit dat jij niet weet wat er gebeurd in de wereld dankzij chemtrails is bewijs genoeg!
Ik beschrijf mijn theorieën op basis van onderzoek en speel deze door.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat voor actieve rol heb jij in het verzet dan?
Mag ik eens zo'n onderzoek lezen?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik beschrijf mijn theorieën op basis van onderzoek en speel deze door.
Theorieën t.o.v.
- bilderberg groep
- reptilians
- new world order
- transcedatie in 2012
- chemtrails e.d.
En wat nou als 2012 een jaar als elk ander wordt, word je dan uit het verzet gekickt?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik beschrijf mijn theorieën op basis van onderzoek en speel deze door.
Theorieën t.o.v.
- bilderberg groep
- reptilians
- new world order
- transcedatie in 2012
- chemtrails e.d.
nee niet omdat je niet gelooft maar omdat je beïnvloedt bentquote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat is geen bewijs. Dat is hetzelfde als zeggen dat God bestaat omdat ik er niet in geloof.
Er staat veel te gebeuren op 21 -12 - 2012, wees daar maar niet bang voorquote:Op maandag 13 juli 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat nou als 2012 een jaar als elk ander wordt, word je dan uit het verzet gekickt?
Even makkelijk. "Je hebt het fout omdat je beinvloed bent".quote:Op maandag 13 juli 2009 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee niet omdat je niet gelooft maar omdat je beïnvloedt bent
Ik wil mensen niet overtuigen. Ik hoop alleen dat mensen hersenen ontwikkelen en voor zichzelf gaan nadenken.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoe wil je mensen overtuigen zonder ze onderzoek te laten lezen?
je bedoeld 20-12 2012quote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er staat veel te gebeuren op 21 -12 - 2012, wees daar maar niet bang voor
We komen al ergens. je erkent het bestaan van chemtrails nu. Bedanktquote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Even makkelijk. "Je hebt het fout omdat je beinvloed bent".
Terwijl het andersom is. Jij hebt het fout, want jij bent juist wel beinvloed door de chemtrails. Bewijs het ongelijk maar eens.
Neeeeee, ze hebben de verkeerde datum doorgegeven! Alleen het verzet weet de echte datumquote:
Dat dusquote:
Maar misschien is zo'n empirisch onderzoek wel het enige wat we nodig hebben om ons van onze ketenen te ontdoen. Ik ben er nu wel benieuwd naar. Kan je het anders niet PM'en of in BNW posten?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet overtuigen. Ik hoop alleen dat mensen hersenen ontwikkelen en voor zichzelf gaan nadenken.
Ja, ik heb mijn raam een tijdje dichtgedaan en ik voel me al veel vrijer. Was er vandaag toevallig een bombardement?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
We komen al ergens. je erkent het bestaan van chemtrails nu. Bedankt
ik ga niet 80 blaadjes op computer tikken. Ga lekker zelf op onderzoek uitquote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar misschien is zo'n empirisch onderzoek wel het enige wat we nodig hebben om ons van onze ketenen te ontdoen. Ik ben er nu wel benieuwd naar. Kan je het anders niet PM'en of in BNW posten?
Mag ik dan 1 van je theorieën lezen? Ik bedoel, die heb je toch ook gemaakt. Of geven jullie alles mondeling door uit angst voor reptilians. Dat is sowieso wel verstandig.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga niet 80 blaadjes op computer tikken. Ga lekker zelf op onderzoek uit
ik zet het niet online i.i.g.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Mag ik dan 1 van je theorieën lezen? Ik bedoel, die heb je toch ook gemaakt. Of geven jullie alles mondeling door uit angst voor reptilians. Dat is sowieso wel verstandig.
Dat klinkt erg neerbuigend. Jij gaat er van uit dat mensen die waarde hechten aan de wetenschap zelf niet nadenken.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet overtuigen. Ik hoop alleen dat mensen hersenen ontwikkelen en voor zichzelf gaan nadenken.
Wat is de 5e dimensie? En hoe gaat dit gebeuren? Ik ben wel geinteresseerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Michielos het volgende:
een van mijn theorieën is dat op 2012 wij allemaal transcederen naar de 5de dimensie.
Zoveel wil ik wel kwijt.
doen ze ook niet. Dat soort lieden nemen letterlijk uit wat een of andere bigpharma professor hen zegt en kunnen niet voor zichzelf nadenken. Daarna gaan ze naar een internetforum om "mr smartguy" uit te hangen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt erg neerbuigend. Jij gaat er van uit dat mensen die waarde hechten aan de wetenschap zelf niet nadenken.
Nee, niet echt het is hier meer in hypothetische zin bedoeld, stel dat chemtrails bestaan en ons kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
We komen al ergens. je erkent het bestaan van chemtrails nu. Bedankt
Maar als we met zn allen gaan is er toch niks aan de hand?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Michielos het volgende:
een van mijn theorieën is dat op 2012 wij allemaal transcederen naar de 5de dimensie.
Zoveel wil ik wel kwijt.
Dat vind ik ook, inderdaad!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
doen ze ook niet. Dat soort lieden nemen letterlijk uit wat een of andere bigpharma professor hen zegt en kunnen niet voor zichzelf nadenken. Daarna gaan ze naar een internetforum om "mr smartguy" uit te hangen.
Ik zie het verschil wel hoor.quote:
De echte samenzweringsmalloot is wat meer missionaris.quote:
Zou hij ook echt een zeepkistje hebben?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De echte samenzweringsmalloot is wat meer missionaris.
Screenshot?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
Michielos kap nou eens met trollennu kan Lambiekje niet meer reageren hier
En voor de modjes, het bewijs dat hij trollt staat in mijn PM-box, op straffe van een ban zet ik dat uiteraard niet hier neer
Forward?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
Michielos kap nou eens met trollennu kan Lambiekje niet meer reageren hier
En voor de modjes, het bewijs dat hij trollt staat in mijn PM-box, op straffe van een ban zet ik dat uiteraard niet hier neer
Ik krijg toch altijd het idee dat ze een beetje mensenschuw zijn. Ik krijg nooit het Bigpharma equivalent van de wachttoren in m'n handen gedrukt.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou hij ook echt een zeepkistje hebben?Denk dat je tegenwoordig nog best moeite moet doen om daar een echte van te vinden.
Ik heb er in New York 1 gezien toen ik daar afgelopen september was voor MOCCAIquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd het idee dat ze een beetje mensenschuw zijn. Ik krijg nooit het Bigpharma equivalent van de wachttoren in m'n handen gedrukt.
Ah, hij had ook geen bronnen om je te laten zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb er in New York 1 gezien toen ik daar afgelopen september was voor MOCCAIOude vent, lange baard in een punt, lang blauw gewaad en een bordje "9/11 TRUTH!" of iets van die strekking. Stond een beetje vinger knippend heen en weer te wiegen aan het einde van Wallstreet. Op zich geen boekje of wat dan ook dat uit werd gedeeld, maar dus wel 1 die zijn geloof op straat komt verkondigen.
Niet naar gevraagtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ah, hij had ook geen bronnen om je te laten zien.
Ook al is het een troll, ik ben wel benieuwd wat er in de 5e dimensie te doen isquote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Michielos het volgende:
Zoveel wil ik wel kwijt.
weet ik veel, ik lulde maar wat. Ik denk dat anderen je hier veel over kunnen vertellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:46 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ook al is het een troll, ik ben wel benieuwd wat er in de 5e dimensie te doen is
Ochja.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:46 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Ook al is het een troll, ik ben wel benieuwd wat er in de 5e dimensie te doen is
Ik snap hem wel hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:29 schreef Shoombak het volgende:
Lambiekje is waarschijnlijk gewoon een autist die volledig opgaat in zijn eigen bedachte wereld
Ga eerst maar eens uitzoeken wat er in een vaccin zit, die vraag heeft meer betrekking op jou. Een vaccin kan in die zin geen ernstige bijwerkingen hebben (uitzonderingen daargelaten, dan heeft de geënte al een zwakker gestel of een sluipende ziekte onder de leden) omdat het enkel een verzwakte ziekteverwekker (plus wat andere, begeleidende stoffen) bevat, en die andere stoffen hebben verder geen impact op het lichaam. Zijn vaak lichaamseigen stoffen, die je lichaam ook aan maakt.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor.
Mensen die zich laten inenten zonder te weten wat er precies in zit.![]()
En het vaccin tegen de Mexicaanse griep wordt nu pas gemaakt.
Dus niemand kan voorspellen wat de uitwerkingen zijn van zo'n vaccinatie over bijvoorbeeld 10 jaar.
Vraag aan je dokter eens wat de samenstelling van een vaccin is.
Wedden dat hij het je niet kan zeggen?![]()
Ga het maar eens uitzoeken en je schrikt je dood van enkele bestandsdelen.
Hoe wil je dat uitzoeken?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens uitzoeken wat er in een vaccin zit, die vraag heeft meer betrekking op jou. Een vaccin kan in die zin geen ernstige bijwerkingen hebben (uitzonderingen daargelaten, dan heeft de geënte al een zwakker gestel of een sluipende ziekte onder de leden) omdat het enkel een verzwakte ziekteverwekker (plus wat andere, begeleidende stoffen) bevat, en die andere stoffen hebben verder geen impact op het lichaam. Zijn vaak lichaamseigen stoffen, die je lichaam ook aan maakt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:59 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat uitzoeken?
Het vaccin mee naar huis nemen?
Een hepatitis B bestaat bijvoorbeeld uit:quote:Op maandag 13 juli 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens uitzoeken wat er in een vaccin zit, die vraag heeft meer betrekking op jou. Een vaccin kan in die zin geen ernstige bijwerkingen hebben (uitzonderingen daargelaten, dan heeft de geënte al een zwakker gestel of een sluipende ziekte onder de leden) omdat het enkel een verzwakte ziekteverwekker (plus wat andere, begeleidende stoffen) bevat, en die andere stoffen hebben verder geen impact op het lichaam. Zijn vaak lichaamseigen stoffen, die je lichaam ook aan maakt.
http://www.rug.nl/farmaci(...)itisvaccinatie/indexquote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een hepatitis B bestaat bijvoorbeeld uit:
Bestanddelen van het vaccin zijn hepatitis B antigeen, gehydreerd aluminiumoxide, thiomersal, polysorbaat 20, natriumchloride, dinatriumfosfaatdihydraat, natriumdiwaterstoffosfaat en water voor injectie. "
Thimerosal bevat plm. 50% kwik, aluminium en natriumchloride zijn giftige stoffen.
Lekker gezond voor je dus dat kwk en natriumchloride.
Laat je maar lekker inenten in de veronderstelling dat het goed is, maar ik sla ze over.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bestanddelen van het vaccin zijn hepatitis B antigeen, gehydreerd aluminiumoxide, thiomersal, polysorbaat 20, natriumchloride, dinatriumfosfaatdihydraat, natriumdiwaterstoffosfaat en water voor injectie. "
Thimerosal bevat plm. 50% kwik, aluminium en natriumchloride zijn giftige stoffen.
Laat je maar lekker inenten in de veronderstelling dat het goed is, maar ik sla ze over.
Jij zet tekst om in spraak, op een forum, om vervolgens te bepalen hoe het klinkt?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]![]()
Je weet dat je als een autist klinkt?
Levensgevaarlijk inderdaad dat natriumchloride. Beter bekend als keukenzout overigens.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Alles buiten zijn eigen vertrouwde omgeving is eng >>>> AUTISTquote:Op maandag 13 juli 2009 15:10 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Jij zet tekst om in spraak, op een forum, om vervolgens te bepalen hoe het klinkt?
Klopt, maar:quote:Op maandag 13 juli 2009 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk inderdaad dat natriumchloride. Beter bekend als keukenzout overigens.
http://mens-en-gezondheid(...)e-gevaren-ervan.htmlquote:Gevolgen van een teveel aan Natrium Chloride
Sommige berichten geven aan dat jaarlijks 5000 mensen sterven aan een overdosis Natrium Chloride. Teveel Natrium Chloride kan namelijk hart- en herseninfarcten als gevolg hebben. Verder wordt een overschot aan Natrium Chloride in verband gebracht met hoge bloeddruk en het vasthouden van vocht. Er zullen dus veel mensen zijn die bovengenoemde klachten hebben waarbij geen verband wordt gelegd met een overdosis Natrium Chloride. Er zullen dus naast de circa 5000 dodelijke slachtoffers veel meer slachtoffers zijn die rondlopen met klachten die het gevolg zijn van een overdosis Natrium Chloride.
Tja.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
Gebruik je deo? Daar zit ook aluminium in "verwerkt" he
Veel te veel zout eten is inderdaad niet goed voor je, maar wat heeft dat met vaccins te maken?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:11 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Klopt, maar:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)e-gevaren-ervan.html
Zout heb je al snel te veel.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel te veel zout eten is inderdaad niet goed voor je, maar wat heeft dat met vaccins te maken?
Ja, die hoevelheeid is ZOOOO hoog in dat vaccinquote:Op maandag 13 juli 2009 15:20 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Zout heb je al snel te veel.
Het heeft met vaccins te maken omdat het op de ingrediëntenlijst van het hepatitis b vaccin staat...
En hoe denk jij dat bijvoorbeeld de hoeveelheid zout in zo'n vaccin zich verhoudt tot de totale jaarlijkse inname van een gemiddelde persoon?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:20 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Zout heb je al snel te veel.
Het heeft met vaccins te maken omdat het op de ingrediëntenlijst van het hepatitis b vaccin staat...
Niets, maar alles wordt er aan de haren bijgesleept om maar aan te tonen hoe slecht vaccinaties zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel te veel zout eten is inderdaad niet goed voor je, maar wat heeft dat met vaccins te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |