Wat is de 5e dimensie? En hoe gaat dit gebeuren? Ik ben wel geinteresseerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Michielos het volgende:
een van mijn theorieën is dat op 2012 wij allemaal transcederen naar de 5de dimensie.
Zoveel wil ik wel kwijt.
doen ze ook niet. Dat soort lieden nemen letterlijk uit wat een of andere bigpharma professor hen zegt en kunnen niet voor zichzelf nadenken. Daarna gaan ze naar een internetforum om "mr smartguy" uit te hangen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt erg neerbuigend. Jij gaat er van uit dat mensen die waarde hechten aan de wetenschap zelf niet nadenken.
Nee, niet echt het is hier meer in hypothetische zin bedoeld, stel dat chemtrails bestaan en ons kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
We komen al ergens. je erkent het bestaan van chemtrails nu. Bedankt
Maar als we met zn allen gaan is er toch niks aan de hand?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef Michielos het volgende:
een van mijn theorieën is dat op 2012 wij allemaal transcederen naar de 5de dimensie.
Zoveel wil ik wel kwijt.
Dat vind ik ook, inderdaad!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
doen ze ook niet. Dat soort lieden nemen letterlijk uit wat een of andere bigpharma professor hen zegt en kunnen niet voor zichzelf nadenken. Daarna gaan ze naar een internetforum om "mr smartguy" uit te hangen.
Ik zie het verschil wel hoor.quote:
De echte samenzweringsmalloot is wat meer missionaris.quote:
Zou hij ook echt een zeepkistje hebben?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De echte samenzweringsmalloot is wat meer missionaris.
Screenshot?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
Michielos kap nou eens met trollennu kan Lambiekje niet meer reageren hier
En voor de modjes, het bewijs dat hij trollt staat in mijn PM-box, op straffe van een ban zet ik dat uiteraard niet hier neer
Forward?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
Michielos kap nou eens met trollennu kan Lambiekje niet meer reageren hier
En voor de modjes, het bewijs dat hij trollt staat in mijn PM-box, op straffe van een ban zet ik dat uiteraard niet hier neer
Ik krijg toch altijd het idee dat ze een beetje mensenschuw zijn. Ik krijg nooit het Bigpharma equivalent van de wachttoren in m'n handen gedrukt.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou hij ook echt een zeepkistje hebben?Denk dat je tegenwoordig nog best moeite moet doen om daar een echte van te vinden.
Ik heb er in New York 1 gezien toen ik daar afgelopen september was voor MOCCAIquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd het idee dat ze een beetje mensenschuw zijn. Ik krijg nooit het Bigpharma equivalent van de wachttoren in m'n handen gedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |