Hier stopte ik met lezenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
Ik heb de muziek van Tokio Hotel zelf een tijdje leuk gevonden
Zou je haar geven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paramore is het nieuwe Tokio Hotelquote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef electronique het volgende:
tokio hotel is irriant, en hun fans zijn nog wel 100 keer erger
offtopic: PARAMORE![]()
![]()
![]()
AMEJN!!quote:
Hoe oud ben je zeg.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
blaat
quote:
De beste muzikanten zijn meestal spuuglelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef KirkLazarus het volgende:
Zowel die zangeressen van Tokio Hotel als Paramore! kunnen niet op tegen de schone dame die as we speak door mijn koptelefoon klinkt.
[ afbeelding ]
Dan is doch echter Rachel Stevens een uitzondering, want ze kan heul goed zingenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
De beste muzikanten zijn meestal spuuglelijk
Daar hield ik op met lezen, zo is je klacht toch niet meer serieus te nemen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
Ik heb de muziek van Tokio Hotel zelf een tijdje leuk gevonden,
Het ging toch om de overdreven fans, en niet over de muziek?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar hield ik op met lezen, zo is je klacht toch niet meer serieus te nemen?
is meestal wel zo ja..quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet zo gemeen Biels, op je 15e luisterde jij toch ook geen Vivaldi en Beethoven?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
Paramore.
Tokio Hotel.
Een week van te voren wachten en de TS die dat gelooft.
Conclusie: TS luistert naar makkelijk weg te happen 15 in een dozijn emorock. Ontwikkel jezelf een muzieksmaak.
TS is zelf fan geweest?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het ging toch om de overdreven fans, en niet over de muziek?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
Paramore.
Tokio Hotel.
Een week van te voren wachten en de TS die dat gelooft.
Conclusie: TS luistert naar makkelijk weg te happen 15 in een dozijn emorock. Ontwikkel jezelf een muzieksmaak.
Biels is een ouwe lul die naar klassiek luistertquote:Op zondag 12 juli 2009 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet zo gemeen Biels, op je 15e luisterde jij toch ook geen Vivaldi en Beethoven?
Daarom zei ik uitdrukkelijk overdreven.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
Als ze dan vragen "waar luister jij dan naar?", en ik antwoord "Paramore" (...) Ik heb de muziek van Tokio Hotel zelf een tijdje leuk gevonden
Epica boobsquote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Dan vind ik hetgeen hier door de speakers komt er toch een heel stuk beter uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:34 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
hahahahah
etc.
Verder is je post tevens rijp voor de achterkant van de VPRO-gids.
Klopt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bevuil mijn lieftallige Rachel niet!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[ afbeelding ]
Aaahhhhh SLATSJAAAAAJAJAJAJA
Rood haarquote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Dan vind ik hetgeen hier door de speakers komt er toch een heel stuk beter uitzien:
[ afbeelding ]
Wat een emo naam heb jijquote:Op maandag 13 juli 2009 18:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik was fan in 2006, één van de eerste fans in Nederland. Maar goed.
Ik vind ze niks meer aan. En de 'nieuwe' fans zijn nog kutter. Kut wannabe's die alleen 'monsoon' kennen en 'Kaulitz' achter hun eigen naam zetten.
En trouwens; paramore is ook kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Slayerquote:
OMG die onderste fotoquote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef StacksOnDeck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tokio Hotel
HAHAHAquote:
TS is een meisje...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef KirkLazarus het volgende:
Paramore paraschmore... het is ook jou alleen om Hayley Williams te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |