quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
Als ze dan vragen "waar luister jij dan naar?", en ik antwoord "Paramore" (...) Ik heb de muziek van Tokio Hotel zelf een tijdje leuk gevonden
Epica boobsquote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Dan vind ik hetgeen hier door de speakers komt er toch een heel stuk beter uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:34 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
hahahahah
etc.
Verder is je post tevens rijp voor de achterkant van de VPRO-gids.
Klopt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
De beste muzikanten zijn meestal spuuglelijk
Bevuil mijn lieftallige Rachel niet!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[ afbeelding ]
Aaahhhhh SLATSJAAAAAJAJAJAJA
Rood haarquote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Dan vind ik hetgeen hier door de speakers komt er toch een heel stuk beter uitzien:
[ afbeelding ]
Wat een emo naam heb jijquote:Op maandag 13 juli 2009 18:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik was fan in 2006, één van de eerste fans in Nederland. Maar goed.
Ik vind ze niks meer aan. En de 'nieuwe' fans zijn nog kutter. Kut wannabe's die alleen 'monsoon' kennen en 'Kaulitz' achter hun eigen naam zetten.
En trouwens; paramore is ook kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Slayerquote:
OMG die onderste fotoquote:Op maandag 13 juli 2009 15:03 schreef StacksOnDeck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tokio Hotel
HAHAHAquote:
TS is een meisje...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef KirkLazarus het volgende:
Paramore paraschmore... het is ook jou alleen om Hayley Williams te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |