AMEJN!!quote:
Hoe oud ben je zeg.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
blaat
quote:
De beste muzikanten zijn meestal spuuglelijkquote:Op zondag 12 juli 2009 23:26 schreef KirkLazarus het volgende:
Zowel die zangeressen van Tokio Hotel als Paramore! kunnen niet op tegen de schone dame die as we speak door mijn koptelefoon klinkt.
[ afbeelding ]
Dan is doch echter Rachel Stevens een uitzondering, want ze kan heul goed zingenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
De beste muzikanten zijn meestal spuuglelijk
Daar hield ik op met lezen, zo is je klacht toch niet meer serieus te nemen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Phones666 het volgende:
Ik heb de muziek van Tokio Hotel zelf een tijdje leuk gevonden,
Het ging toch om de overdreven fans, en niet over de muziek?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar hield ik op met lezen, zo is je klacht toch niet meer serieus te nemen?
is meestal wel zo ja..quote:Op zondag 12 juli 2009 23:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
De beste muzikanten zijn meestal spuuglelijk
Niet zo gemeen Biels, op je 15e luisterde jij toch ook geen Vivaldi en Beethoven?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
Paramore.
Tokio Hotel.
Een week van te voren wachten en de TS die dat gelooft.
Conclusie: TS luistert naar makkelijk weg te happen 15 in een dozijn emorock. Ontwikkel jezelf een muzieksmaak.
TS is zelf fan geweest?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het ging toch om de overdreven fans, en niet over de muziek?
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
Paramore.
Tokio Hotel.
Een week van te voren wachten en de TS die dat gelooft.
Conclusie: TS luistert naar makkelijk weg te happen 15 in een dozijn emorock. Ontwikkel jezelf een muzieksmaak.
Biels is een ouwe lul die naar klassiek luistertquote:Op zondag 12 juli 2009 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet zo gemeen Biels, op je 15e luisterde jij toch ook geen Vivaldi en Beethoven?
Daarom zei ik uitdrukkelijk overdreven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |