Ongelooflijk werkelijk waar! Wat een incompetentie spreekt hier uit zeg. What's next? De mond van je huilbaby dichttapen? Echt ...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef IrCute het volgende:
Niks zieligs aan, vroeger ben ik zelf een paar keer weggelopen terwijl mijn moeder net even niet keek. Toen heeft ze ook een riempje gekocht voor mij, ik vond het helemaal niet erg, iedere keer als we ergens heengingen, deed ik het riempje zelf om. Dat ding zit gewoon om je pols dus.
Hebben je ouders toch mooi voor elkaar gekregen dat je dat gelooft door datzelfde verhaaltje elke keer op te hangen als je fotoboeken doorbladerdequote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef IrCute het volgende:ik vond het helemaal niet erg, iedere keer als we ergens heengingen, deed ik het riempje zelf om. Dat ding zit gewoon om je pols dus.
Niks kutmoeder, ik was al 3x weggelopen. Als je zulke verhalen als ouder hoort dan lijkt het mij toch wel dat je erg bang bent dat dat ook met jouw kind gebeurt, al helemaal als je kind wegloopt en je weet niet waar hij/zij is of dat iemand hij/zij meegenomen heeft. En dat was het excuus helemaal niet, ik zeg alleen dat het waarschijnlijk is dat ze daarom heeft besloten om het te doen. Ik heb er anders niet onder geleden hoor. Als ik het echt niet leuk had gevonden dan ging ik het niet iedere keer zelf omdoen en dan had mijn moeder het ook vast niet gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JA, en daarom moet je in Nederland een riempje om
Wat een kutmoeder heb jij. Zeker met zo'n excuus
Ik kan het mij zelfs nog herinneren. Ik weet precies de plaats waar dat ding lag en dat ik het zelf altijd omdeed.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hebben je ouders toch mooi voor elkaar gekregen dat je dat gelooft door datzelfde verhaaltje elke keer op te hangen als je fotoboeken doorbladerde
Nee, daar hebben we Ria Blom voor: Wekker op 30 minuten zetten en laten janken. Is het kind een minuut stil beginnen de 30 minuten weer overnieuw. Ik las ergens dat er iemand trots was dat ze het twee uur volhield.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
Ongelooflijk werkelijk waar! Wat een incompetentie spreekt hier uit zeg. What's next? De mond van je huilbaby dichttapen? Echt ...
Mijn vader of moeder hielden mijn hand vast op plaatsen als de Efteling. Daarbij moest ik niet het lef hebben om weg te lopen. Stukje opvoeding geweest denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef IrCute het volgende:
Niks zieligs aan, vroeger ben ik zelf een paar keer weggelopen terwijl mijn moeder net even niet keek. Toen heeft ze ook een riempje gekocht voor mij, ik vond het helemaal niet erg, iedere keer als we ergens heengingen, deed ik het riempje zelf om. Dat ding zit gewoon om je pols dus.
Nogmaals een voorbeeld van conditionering.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:42 schreef IrCute het volgende: Als ik het echt niet leuk had gevonden dan ging ik het niet iedere keer zelf omdoen en dan had mijn moeder het ook vast niet gedaan.
Als je de verantwoordelijkheid hebt om die leiband zelf om te doen dan ben je denk ik ook wel verantwoordlijk genoeg om niet voortdurend weg te lopen. Of is dat een soort tic van je, zomaar weglopen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niks kutmoeder, ik was al 3x weggelopen. Als je zulke verhalen als ouder hoort dan lijkt het mij toch wel dat je erg bang bent dat dat ook met jouw kind gebeurt, al helemaal als je kind wegloopt en je weet niet waar hij/zij is of dat iemand hij/zij meegenomen heeft. En dat was het excuus helemaal niet, ik zeg alleen dat het waarschijnlijk is dat ze daarom heeft besloten om het te doen. Ik heb er anders niet onder geleden hoor. Als ik het echt niet leuk had gevonden dan ging ik het niet iedere keer zelf omdoen en dan had mijn moeder het ook vast niet gedaan.
Aiquote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we Ria Blom voor: Wekker op 30 minuten zetten en laten janken. Is het kind een minuut stil beginnen de 30 minuten weer overnieuw. Ik las ergens dat er iemand trots was dat ze het twee uur volhield.Hoe noem je dat ook alweer? Verwaarlozing?
![]()
Maar echt, sommige kindjes zijn zó snel, dus zeker als je er meer hebt, is zo'n riempje een stuk veiliger...
Het was niet zo van; HAHA ik ga eens lekker wegrennen van mama.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Sinat het volgende:
[..]
Mijn vader of moeder hielden mijn hand vast op plaatsen als de Efteling. Daarbij moest ik niet het lef hebben om weg te lopen. Stukje opvoeding geweest denk ik.
Wat een verantwoordelijkheid zeg, een riempje omdoen. Ja het was een tic, ik zag iets en liep erheen om te kijken wat het was.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als je de verantwoordelijkheid hebt om die leiband zelf om te doen dan ben je denk ik ook wel verantwoordlijk genoeg om niet voortdurend weg te lopen. Of is dat een soort tic van je, zomaar weglopen?
Pics van je omaquote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een verantwoordelijkheid zeg, een riempje omdoen. Ja het was een tic, ik zag iets en liep erheen om te kijken wat het was.
Iddquote:
Want mét dat tuigje kun je natuurlijk niet het water in donderenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was best gelukkig met mijn tuigje
[ afbeelding ]
En reken maar niet dat ik zo bij die rand mocht staan zónder dat ding! En terecht
Want vóór ik halverwege *hek op klimmen* was, stond het touw strakquote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Want mét dat tuigje kun je natuurlijk niet het water in donderen
Gewoon een touw hequote:Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was best gelukkig met mijn tuigje
[ afbeelding ]
En reken maar niet dat ik zo bij die rand mocht staan zónder dat ding! En terecht
Maar dan moesten ze helemaal opstaanquote:Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gewoon een touw he![]()
Je ouders hadden ook gewoon even op kunnen staan en je aan het handje houden terwijl je bij de reling stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |