ik gebruik een scherp keukenmesje en een schaarquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef Lips het volgende:
Heb trouwens een vraag, hoe snijden jullie de delen van een puzzelplaatje uit? Ik heb geen cutting wheel en moet dit weekend puzzelen... iemand tips?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:29 schreef tessie het volgende:
En geen puzzelplaatjes ook meer, dus ben ik maar weer gaan boetseren, dat is toch leuker. En dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne bloem, gewoon bij de supermarkt? Hier in Vlaanderen hebben ze 't in ieder geval wel: bloem voor patisserie heet het dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:05 schreef zquing het volgende:
weet iemand waar ik "cakeflour"(fijnere variant van bloem volgens mij?) kan krijgen? En "Xanthan gum"?
Ik heb er laatst uit nood cakejes mee geglazuurd, maar echt mooi glad werd het alleen maar als je er veel op deed. Ieder reliëfje zag je overigens toen het droog was. Ik zou het zeker niet aanraden om over een taart te smeren, ik vrees dat je het biscuit er zo doorheen ziet. En blauwe levensmiddelenkleurstof zonder kleurstof? Je zou blueberries kunnen proberen, alleen vrees ik dat dat eerder naar paars gaat neigen. Succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef skadhd het volgende:
En heeft iemand ervaring met de fondant uit een zakje van dr Oetker? Als ik dat eroverheen zou doen, krijg ik het dan wel netjes glad?
Had ik vandaag zeker willen doen ja! Maar gelukkig zie ik net een mailtje dat het gisteren op de post is gegaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:38 schreef tessie het volgende:
Lips, kan je niet gewoon even bellen morgen om te vragen waar het nou blijft?
ikea-meubeltjes boetseren?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:57 schreef Taartje het volgende:
Iemand geweldige tips voor cupcakes met een Zwedenthema? Ik ga er een aantal maken met de Zweedse vlag (die gelukkig erg simpel is), maar verder ben ik totaal inspiratieloos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |