abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71288704
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:28 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik kwam net op deze site terecht.. ze hebben niet echt een uitgebreid assortiment maar wel veel leuke doosjes.
En de biscuitmix en marsepein zijn er goedkoper dan bij de leukste taarten shop!

http://www.cake-shop.nl/
Biscuitmix 2,35 per 500 gram vs. 3,95 per kilo
Marsepein 7,75 per kilo vs. 7,95 per kilo

Kortom, 20 cent goedkoper met marsepein en 85 cent duurder met bakmix... Niet echt goedkoper dus.
Sanity is (not) statistical
pi_71318135

Het duurt even maar dan hebben jullie ook wat.... . Hier eindelijk de draak die ik vorige maand tijdens een workshop heb gemaakt.

En een opdracht voor dit weekend. Of ik een taart met Koi kon maken. Ik kan het altijd proberen er dit was het resultaat.
Gevuld met Caramel Swirl (Caramel crème, stukjes chocolade em caramel fugde) en Zwitsers Room

Nu snel verder met het maken van een parasolletje, strandstoeltjes en de basis van een vuurtoren. Die moeten namelijk als toppertje fungeren op een bruidstaart, samen met 2 badeendjes hihi
pi_71319373
Wauw Vlitsie, erg mooi!

Lekker vulling lijkt me die caramel swirl. Zou je het recept met ons willen delen?
pi_71320823
Oh wow, die draak is echt super gaaf! Wat knap! En je koi taart is ook heel erg goed gelukt!

Ik wou een hello kitty taart maken, maar ik ben toch niet zo goed in puzzelplaatjes. En dat ik geen wit had, was natnuurlijk ook niet handig. Ik dacht, dan maak ik gewoon een licht roze hello kitty. Maar hij werd lelijk, en het lichtroze werd ineens ook nog veel donkerder.

Dus... geen hello kitty taart dan.
En geen puzzelplaatjes ook meer, dus ben ik maar weer gaan boetseren, dat is toch leuker. En dit is het resultaat:

...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71322339
Mooi!
Sanity is (not) statistical
pi_71322424
Wauw Tessie, heel gaaf!
pi_71329422
damn, ik kan zulke beestjes niet eens tekenen! Laat staan boetseren
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_71333524
Wat mooi Tessie!
  zondag 26 juli 2009 @ 12:45:22 #134
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71336291
Leuke taarten weer dames!!!

Ik heb ook die tappit uitstekers, ik rol de fondant uit en doe daar wat crisco op. Voor mij werkt dat prima!

Ik heb gisteren en vandaag weer taarten afgeleverd. Gisteren de taart met het paard waar geen paard op kwam en vandaag de Bumba taart.
De paarse taart werd gisteren om 19.00 opgehaald, ik hoopte tegen die tijd ook een stuk opweg te zijn met de Bumba taart maar dat lukte niet zo... Mijn vriend (die hier fijn al om 19.00 uur was) heeft dus tot 23.00 uur fijn mogen wachten tot ik klaar was
Vanmorgen nog even het meptaartje gemaakt en ben blij dat ik nu klaar ben
Volgend weekend weer 2!

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_71337269
Wauw Lips wat een hele stoere Bumba . En je make upjes zijn ook leuk zeg!
Alleen jammer dat er zoveel 'rommel' op de achtergrond van de foto is.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:31:00 #136
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71337365
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:26 schreef Vlitsie het volgende:
Wauw Lips wat een hele stoere Bumba . En je make upjes zijn ook leuk zeg!
Alleen jammer dat er zoveel 'rommel' op de achtergrond van de foto is.
Haha, ja klopt maar had zowel gisteren als vandaag geen puf een 'fotohoekje' te maken
Moet daar nog eens iets op verzinnen dat ik redelijk makkelijk mooie foto's kan maken!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_71359421
Vlitsie, tessie, Lips: wow!!! Die draak en koi! Die slakjes zijn ook echt gaaf, en die bumba taart is ook super gelukt zeg!!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  maandag 27 juli 2009 @ 11:30:31 #138
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71359934
Vlitsie wat een goeie draak, die kleurtjes Echt leuk! En de koitaart is ook mooi gelukt.
Tessie wat een prachtige en frisvrolijke taart, helemaal mijn smaak!
En Lips wat een mooie taarten! Die trommeltaart van Bumba is m'n favoriet. Schitterende creaties weer hoor.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:47:31 #139
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71362063
Ik baal een beetje... Ik had via iemand van de Leukste Taarten een foto op frosty sheet besteld voor mijn taart van zaterdag a.s. Deze heb ik afgelopen week ontvangen maar is niet bruikbaar... Er ligt een ouwel op de sheet en deze is aan de sheet vastgeplakt
Nu is zij op vakantie en kan ik haar dus ook niet bereiken... Ik snap dat zij de kosten en de moeite heefft gehad maarja, moet ik nu gaan betalen voor iets wat niet bruikbaar is?? Dan worden het dubbele kosten omdat ik wel nu (via iemand anders) nog een keer die foto moet bestellen...

Dit wordt mijn eerste en m'n laatste fototaart
Miauw
pi_71368292
WOEHOEEEEEE ik kan weer bakken... mijn bestelling is net binnen!!!
And It Hurts With Every HeartBeat
  maandag 27 juli 2009 @ 16:19:18 #141
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71368644
Gefeliciteerd soares

Ik ga dalijk bij het Kruidvat een mixer met weegschaal halen. Het gaat me niet om de weegschaal maar wel om de houder waar je de mixer in kunt hangen! Gezien mijn handen is dat wel erg prettig
klik voor advertentie
Miauw
pi_71368782
Mooie taartjes allemaal weer

Ik heb sinds vandaag zowaar weer een werkend oventje! Dus zodra ik tijd heb maar eens wat ingredienten in huis halen
pi_71369017
Lips, die mixer heb ik ook. Doet het prima. Ziet er alleen uit als my first mixer, met dat zachte lila
pi_71369494
maar is het niet je eerste, tessie?

prachtige baksels hier weer mensen. woooow!!!
pi_71370972
Nou eigenlijk is het wel mijn eerste eigen mixer ook haha
  maandag 27 juli 2009 @ 18:12:50 #146
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71371681
Ik heb 'm net gehaald en al m'n eerste biscuitdeeg er mee gemaakt. Ik heb wel het idee dat het verschil tussen stand 1 en stand 5 niet echt groot is, of ligt dat er aan dat de bak op hetzelfde tempo rond blijft draaien??
Fijn te horen dat ie bij jou goed bevalt tessie!!
Miauw
  maandag 27 juli 2009 @ 21:16:54 #147
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71377240
Heb trouwens een vraag, hoe snijden jullie de delen van een puzzelplaatje uit? Ik heb geen cutting wheel en moet dit weekend puzzelen... iemand tips?
Miauw
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:49:36 #148
83190 Tinkerbel_ACC_
Live curious!
pi_71388309
Hee allemaal

wat ziet dit er allemaal mooi uit! Ik zou dit graag gaan doen ... Maar: wat heb ik nodig als beginnend "decoreerder"? Ik heb wel de basisdingen zoals springvormen, siliconen bakvormen, een paar ijzeren vormpjes om uit te steken ... Maar nu weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen welke recepten, welke ingredienten, welke dingen ik moet bestellen ... Graag advies!

Alvast bedankt!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:00:05 #149
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_71388579
Hoi Tinkerbel, je zou eens kunnen kijken op www.deleukstetaarten.nl, daar staat enorm veel info, ook over wat je nodig hebt als beginner!
Miauw
pi_71388581
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Alvast bedankt!
Nodig:
Ingrediënten voor biscuitbeslag en/of beschuitmix
Marsepein en/of rolfondant
Evt. kleurstof
Ingredienten voor botercreme en/of botercrememix
Iets van uitstekertjes voor bijv. letters of figuurtjes
En ik zou een taartlagensnijder aanschaffen, veel gemak voor een paar euro

Stap 1
http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=Taarten&AID=49&SAID=37

Stap 2 t/m ?

http://www.maakjetaart.nl/home.php?PID=OverOns&AID=91

En verder raad ik je aan om eens rond te kijken op (ook het forum) www.deleukstetaarten.nl (daar kun je ook je marsepein e.d. bestellen)

Veel plezier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')