Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:54 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens mooie posters kan vinden? Mijn kamer is zo oersaai begin me er aan te irriteren.
32"quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Samsung 32" full HD i.c.m. een HDX100 NMT. Dus dan komt Qlimax je huiskamer binnenspatten
Super vet zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.![]()
[ afbeelding ]
Heb er alleen nog niet de tijd voor genomen om 3 gaten in de muur te boren. Ondertussen heb ik weer genoeg materiaal om er nog 2 bij te maken.
Ik heb ze allemaal opgerolt liggen. Heb er een stuk of 10. Ook 1 van mijn eerste feestje, QLimax 2003quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk ook nooit mooie posters kunnen krijgen dus heb ik zelf maar wat gemaakt van flyers enzo.![]()
[ afbeelding ]
Heb er alleen nog niet de tijd voor genomen om 3 gaten in de muur te boren. Ondertussen heb ik weer genoeg materiaal om er nog 2 bij te maken.
Damnquote:
Zal haast wel gezien de titel.. en Brennan Heart heeft natuurlijk wat extra aandacht nodig ivm z'n album.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Brennan Heart - Brennan Heart - The City Of Intensity (M!D!FY/MY014)
Release date: 28th of September 2009
A1. Brennan Heart - The City Of Intensity (Mix?)
B1. Brennan Heart - The City Of Intensity (Mix?)
Een mogelijkdecibel anthemik ben benieuwd maar heb wel getemperde verwachtingen
Ik heb zo'n dingetje van apacer. Koste 16 euro en daarin kan ik een SD kaartje insteken naar keuze. Nou SD kaartjes kosten ook geen drol. Ding heb ik nou al een aantal jaar, dus goeie kwaliteit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, licht dilemma: ik heb iets onder de 30GB aan muziek, op mijn telefoon past maar 8GB alleen die neem ik liever niet mee naar het strand etc.
dus nu is de vraag: waar kan ik een (goedkope) mp3-spelert kopen waar ik toch flink wat op kwijt kan?
waar heb je die ooit gekocht dan? en ik zie dat SD gaat tot 32 GBquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dingetje van apacer. Koste 16 euro en daarin kan ik een SD kaartje insteken naar keuze. Nou SD kaartjes kosten ook geen drol. Ding heb ik nou al een aantal jaar, dus goeie kwaliteit.
maar je kunt wel doorspoelen tot het punt waar je gebleven was?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
enig minpuntje is dat er geen resume op zit, dus livesets luisteren is leuk, maar als ie uit is moet je "opnieuw beginnen"
uh toen nog bij Mycom....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar heb je die ooit gekocht dan? en ik zie dat SD gaat tot 32 GBbijvoorbeeld een "Kingston SDHC 16 GB Class 4" voor 5 tientjes
en 8 GB heb je voor 3 tientjes of minder
[..]
Ja kan wel doorspoelen jaquote:maar je kunt wel doorspoelen tot het punt waar je gebleven was?
De eerste had ik, althans de voorganger. Zo te zien zijn ze weer "verbeterd"quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
op de website zie ik:
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU232.htm (wel uitbreidbaar met SD etc.)
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU824_specs.htm (niet uitbreidbaar, wel t/m 8GB)
http://emea.apacer.com/nl/products/Audio_Steno_AU380_specs.htm (niet uitbreidbaar, wel t/m 8GB)
wel doorspoelen, prima! maar inderaad nergens meer te krijgen in NL, heb al flink lopen zoekenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
uh toen nog bij Mycom....
[..]
Ja kan wel doorspoelen ja
[..]
De eerste had ik, althans de voorganger. Zo te zien zijn ze weer "verbeterd"
maar volgens mij zijn ze niet echt te krijgen meer in NL
Als je dan toch bezig bent. Neem het Brennan album gelijk meequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
Sow zeg! Even downloaden. Kom net een DVD tegen van Qlimax 2003!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent. Neem het Brennan album gelijk mee
best vet gedaan zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat hier een mix op gemaakt moet worden. vanaf 45 secquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |