dank, dank, dank, zal het snel nog eens op die manier maken!!quote:Aardappeltjes, (best wel veel) olie (liefst die met knoflook en/of chilipepers), (behoorlijk wat) knoflooktenen (in de schil), rozemarijn, zeezout, peper. Dan 45 minuten in de oven (stand 6 ongeveer). Liever lang en iets zachter, dan korter en te hard. Aardappeltjes vriij klein maken, heel belangrijk! En... af en toe lekker omscheppen, zodat de olie zich goed verspreidt.[/sup]
Arachide olie iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:21 schreef lies1947 het volgende:
enne... enfermera ook bedankt voor de anarchide-olie-tip!!
we eten vanavond verse spinazie met ei, gekookte aardappelen en een duits biefstukje.
Prima gelukt, bravo voor mijn lief.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:45 schreef minilot het volgende:
Ik ga mijn vriend straks quiche leren maken. Hij kookt nooit, dus dat wordt vast dikke pret!
We maken uiteraard zelf korstdeeg (in mijn keuken geen Hartige Taart-lapjes van Koopmans!) , en we vullen de quiche met gerookte kip, verse feta en dille. En eieren en room, natuurlijk.
Dat heb ik vrijdag voor het eerst gegeten, alleen dan niet met kersen. Was echt lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Prima gelukt, bravo voor mijn lief.
Ik bak nu een clafoutis met kersen (mét pit!)
Sounds good!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:01 schreef Trusten het volgende:
Pittige uientaart, was heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |