voortaan wat minder lekker koken: we eten teveel!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef lies1947 het volgende:
vanavond: gekookte aardappelen met een gehaktbal, zelfgemaakte rode kool en zelfgemaakte appel-compote. fles minervois erbij.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Tezz![]()
Gaat ie?
Toastjes met spa nu en vanavond een kabeljauwhamburger, worteltjes met rijst.
Wát een verschil toch met gisteren
Gelukkig knapte het weer op.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Twee bruine boterhammen met corned beef en kaas en een krentenbol
Vanavond feestje waar er een bbq is, maar het regent
Wat voor 'saus' doe jij er dan tussen?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:49 schreef _Arual_ het volgende:
Lasagne met zalm en garnaaltjes. En daarnaast sla.
Room culinair met een tablet visbouillon en een lading dille.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wat voor 'saus' doe jij er dan tussen?
OT: vanavond wanton-soep en daarna een stuk turks brood met wat zelfgemaakte olijftapenade.
Andijviesla? Gewoon rauw eten dus, met een dressing van Franse mayonaise (mayonaise met mosterd, balsamicoazijn, zout & peper), en dan nog wat appeltjes erdoorheen doenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet iemand nog iets erg lekkers met andijvie?? Heb hier nog 2 kroppen liggen (incl. zand en slakjes enzo) en niet calorierijk (want dan weet ik er wel een paar).
Thanks..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Andijviesla? Gewoon rauw eten dus, met een dressing van Franse mayonaise (mayonaise met mosterd, balsamicoazijn, zout & peper), en dan nog wat appeltjes erdoorheen doenErg lekker vind ik altijd! Weet alleen niet of dat erg calorierijk is
![]()
De groene container werkt ook, heb er geen zin in.quote:
Haha kloptquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef DarkElf het volgende:
klinkt als een soepje wat in 500 soepen staat... .. kan me herinneren dat ik ook zoiets gemaakt heb daaruit.
Waarom stop jij briefjes in je bord?quote:
Klinkt goed! Waar kan ik dat recept vinden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Heerlijk receptje van de AH (wel wat aangepast): pitabroodjes met een hamburger met een dressing van wortel, mayonaise en citroen. Ook nog wat rucolasalade erop en nog yoghurt-knoflook saus ernaastJammieeee
Heb 'm even opgezocht voor je; http://www.ah.nl/recepten/recept?id=525186&rq=groenteburger Daar staat iequote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klinkt goed! Waar kan ik dat recept vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |