Ik snap nog steeds niet waarom iemand die in het comfortabele Nederland heimwee krijgt wel denkt te kunnen aarden in die zandbak.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klassieke miskoop, zoals bijna iedereen al had verwacht.Het zou me niets verbazen als hij een miljoen euro per jaar aan salaris kreeg. Blij dat hij opgepleurd is met zijn droevige snorretje, beperkte hersencapaciteit en een voetballend vermogen van een blinde crackjunk met Multiple Sclerosis.![]()
Ik wens hem veel succes in het Midden-Oosten.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom iemand die in het comfortabele Nederland heimwee krijgt wel denkt te kunnen aarden in die zandbak.
Aan de ene kant: goed punt. Aan de andere kant: who gives a fuck, Feyenoord verspilt een paar miljoen minder, yay!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom iemand die in het comfortabele Nederland heimwee krijgt wel denkt te kunnen aarden in die zandbak.
Hij is gehaald in de winterstop toen VVV nog in de Eredivisie zat.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zo dan, in nog fellere bewoordingen dan de eerdere stukjes... Hij geeft 'm echt gewoon ongenadig op z'n flikker eigenlijk... ben benieuwd hoe dat uit gaat werken....
Overigens, hoe goed of slecht die ook is, 10 miljoen voor Honda, wtf, hij heeft nog niet eens eredivisie-ervaring op z'n 23e, en nog maar 2 jaar contract bij nota bene VVV
Hij schoot toen in de Kuip ook een prachtige vrije trap in de kruising.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:19 schreef Juk het volgende:
[..]
Hij is gehaald in de winterstop toen VVV nog in de Eredivisie zat.
2007/08 VVV-Venlo 14 2 Eredivisie
maar toen stond Timmer onder de lat dus zo'n prestatie was het niet. Hij hoefde alleen maar langs de muur.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij schoot toen in de Kuip ook een prachtige vrije trap in de kruising.
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar toen stond Timmer onder de lat dus zo'n prestatie was het niet. Hij hoefde alleen maar langs de muur.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
Had je nou Timmer nog maar gehad hoor ik jullie stiekem toch wel denken.
Dus je verwacht nog dat er een keeper wordt aangetrokken? Anders is Timmer toch echt de betere van het materiaal wat je nu hebt imo.quote:
quote:
Nee, ik vond sowieso van Dijk al beter dan Timmer vorig seizoen. Timmer heeft alleen de naam nog maar het keepen is hij verleerd. Op een of andere manier lag hij altijd in de verkeerde hoek en hij lag ook altijd ook al op de grond voordat er geschoten was door de tegenstander.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus je verwacht nog dat er een keeper wordt aangetrokken? Anders is Timmer toch echt de betere van het materiaal wat je nu hebt imo.
Cissé is basis, wat dacht je dan? Dat die voor de bank was gehaald?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:40 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij kan je ook beter Cissé gewoon basis zetten.
Heb het over de spits positie, waar Cissé ook uit de voeten kan. Ik zou die Makaay gewoon wissel pleuren.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Cissé is basis, wat dacht je dan? Dat die voor de bank was gehaald?
Van Dijk >x100 Timmerquote:Op maandag 13 juli 2009 08:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus je verwacht nog dat er een keeper wordt aangetrokken? Anders is Timmer toch echt de betere van het materiaal wat je nu hebt imo.
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar toen stond Timmer onder de lat dus zo'n prestatie was het niet. Hij hoefde alleen maar langs de muur.
quote:
Als er geen keeper meer wordt aangetrokken lijkt het me dat Mulder op de bank moet plaatsnemen, achter Van Dijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Prosac het volgende:
Uit de berichtgeving wordt het me niet geheel duidelijk. Wat ik begrijp is dat Feyenoord wegens de financiele problemen toch geen keeper gaat aantrekken en sowieso met van Dijk het seizoen in gaat. Gaat Mulder nu wel gewoon naar Excelsior zoals afgesproken of blijft hij er bij?
Indien hij erbij blijft, dan is het voor zijn ontwikkeling natuurlijk het beste om gewoon in de basis te gaan staan.
Ja, als er een keeper werd aangetrokken die beter dan Van Dijk is. Dat is nu (nog) niet het geval.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef Prosac het volgende:
Oké, want ik had begrepen dat Mulder sowieso naar Excelsior zou gaan?
Dan hebben ze alleen nog Darley als back-up, en die schijnt niet zoveel te laten zien hebben in de oefenwedstrijdjes. Mulder blijft er lijkt me gewoon bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef Prosac het volgende:
Oké, want ik had begrepen dat Mulder sowieso naar Excelsior zou gaan?
Ik ben niet echt onder de indruk van wat ik van Darley gezien heb (zeker niet met die strafschoppen, lag al vroeg op de grond), Mulder kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef sjimz het volgende:
Wie is er eigenlijk een groter talent?
Darley of Mulder?
Met Timmer als eerste keeper voor je, weet je ook niet hoe je anders moet keepen dan zo snel mogelijk als een zak aardappelen naar de grond of bij een schot dat je niet kunt halen voor de vorm toch maar naar de hoek duiken zodat het nog lijkt alsof je het probeert.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onder de indruk van wat ik van Darley gezien heb (zeker niet met die strafschoppen, lag al vroeg op de grond)
En dan achteraf overdreven balen en andere de schuld gevenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met Timmer als eerste keeper voor je, weet je ook niet hoe je anders moet keepen dan zo snel mogelijk als een zak aardappelen naar de grond of bij een schot dat je niet kunt halen voor de vorm toch maar naar de hoek duiken zodat het nog lijkt alsof je het probeert.
En eventjes tegen de paal aanschoppen natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan achteraf overdreven balen en andere de schuld geven
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En eventjes tegen de paal aanschoppen natuurlijk.
Ouwe van Dijk? Jij vindt Timmer nog een jonge god?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef De_kromme het volgende:
Toch heb je meer aan Timmer dan aan die ouwe van Dijk imo, die gaat het geen seizoen lang trekken hoor. Mulder/Darley lijken me nog niet klaar voor het eerste, hoewel ik moet toegeven niet veel wedstrijden gezien te hebben.
Nop, maar die kan nog wel een paar jaartjes mee. Als hij gewoon een keer een solide verdediging voor zich heeft gaat hij het minder moeilijk krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ouwe van Dijk? Jij vindt Timmer nog een jonge god?
Ik wil Timmer helemaal geen paar jaartjes meer mee zien gaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nop, maar die kan nog wel een paar jaartjes mee. Als hij gewoon een keer een solide verdediging voor zich heeft gaat hij het minder moeilijk krijgen.
Precies, en als Mulder een fout maakt kan die er van leren dat lijkt me bij Timmer en Van Dijk minder. Tevens is Doesburg (toch niet de eerste de beste) overtuigd van het talent van Mulder.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:36 schreef Ruud het volgende:
Ik dacht dat het hoofdstuk Timmer nu wel afgesloten was. Het lijkt mij voor iedereen beter dat hij weg is.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Begrotingen eredivisie (bron: Algemeen Dagblad)1. Ajax 65 miljoen euro (geen wijziging t.o.v. vorig seizoen)
2. PSV 59 miljoen euro (-4 miljoen euro)
3. AZ 40 miljoen euro (+12 miljoen euro)
4. Feyenoord 38 miljoen euro (-7,9 miljoen euro)
5. FC Twente 31 miljoen euro (+3 miljoen euro)
6. SC Heerenveen 29,8 miljoen euro (+1,8 miljoen euro)
Ga je mond spoelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
Had je nou Timmer nog maar gehad hoor ik jullie stiekem toch wel denken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef NoizEkick het volgende:
Het heeft ook echt geen zin om het überhaupt over Timmer te hebben.
De keuze bestaat gewoon uit 3 keepers en daar moet je 't mee doen.
Het is alleen wel een lastige kwestie zo:
Torres --> speelde vrij zwak in de oefenwedstrijden voor zover ik kon zien;
Van Dijk --> vrij oud en blessure gevoelig, maar in ieder geval beter dan Timmer;
Mulder --> geen idee hoe goed hij is, maar als ik het zo lees nog de beste hoop voor Feijenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |