Line-dancing is overal. Het is helemaal terug. In de grote steden zie je het in elke club.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:26 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Maar, niemand doet daar tegenwoordig aan.
Waar zie je dit?
Dan ben ik te lang niet buiten geweenstquote:Op zondag 12 juli 2009 01:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Line-dancing is overal. Het is helemaal terug. In de grote steden zie je het in elke club.
Wie komt er dan ook buiten...quote:Op zondag 12 juli 2009 01:35 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Dan ben ik te lang niet buiten geweenst
Maakt niet uit. Waarschijnlijk als je nu de deur uit loopt kom je binnen 5 minuten wel een groepje mensen tegen dat een lijntje loopt te trekken.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:35 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Dan ben ik te lang niet buiten geweenst
Ik weet niet waar jij uitgaatquote:Op zondag 12 juli 2009 01:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Line-dancing is overal. Het is helemaal terug. In de grote steden zie je het in elke club.
Zo hip dat ze er gaan linedancen ?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Alleen in de superhipste plekken van de allergrootste steden van Nederland uiteraard.
quote:
Een goede line-dancer is geen spast. Techniek en ritme, daar draait 't om. Kom eens kijken en neem je vader mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:18 schreef Lundegaard het volgende:
Sowieso dansen..![]()
Raar bewegen op muziek en dat cool vinden wanneer mensen zeggen dat je dat goed kan. Vooral jongens die het weer helemaal dA B0mB vinden om 'vette moves' te maken. Mijn vader zou me de tering hebben geslagen als ik dat als puber cool had gevonden. En terecht.
![]()
Geniet van muziek en zo, maar moet je daarvoor spastisch gaan doen?
Mensen die echt kunnen dansen, dat is nog wel vet. Zoals Michael Jackson. Voor de rest eens.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:18 schreef Lundegaard het volgende:
Sowieso dansen..![]()
Raar bewegen op muziek en dat cool vinden wanneer mensen zeggen dat je dat goed kan. Vooral jongens die het weer helemaal dA B0mB vinden om 'vette moves' te maken. Mijn vader zou me de tering hebben geslagen als ik dat als puber cool had gevonden. En terecht.
![]()
Cerror kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:31 schreef cerror het volgende:
Om maar even KLB-er uit te hangen:
- TS kijkt naar linedancen
- IBTL
- TS geilt op linedancers
- TS kan niet dansen
- TS is geen baas
- Iets met rofls en einzen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een goede line-dancer is geen spast. Techniek en ritme, daar draait 't om. Kom eens kijken en neem je vader mee.
Die was ik dus vergeten.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:18 schreef Lundegaard het volgende:
Sowieso dansen..![]()
![]()
Wat een gedrocht van een plaat is dat ookquote:
eens!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:49 schreef Dactus het volgende:
[..]
Wat een gedrocht van een plaat is dat ook![]()
Nee, Billie Ray kan het beter houden bij het maken van dochters...daar is ie immers dan wel weer goed in.
Stijldansenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:22 schreef Joooo-pi het volgende:
LinedancenWat een boeregestuntel...
Dat is geen dansen!
Doe mij maar gewoon stijldansen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:22 schreef Joooo-pi het volgende:
LinedancenWat een boeregestuntel...
Dat is geen dansen!
Doe mij maar gewoon stijldansen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:25 schreef Acinonyx het volgende:
Dat dus, van die nep-cowboys die zo allemaal op een rijtje gaan staan volksdansen enzulks, en het zijn dan ook vaak ouwe mensen of andere kansloze figuren die het doen![]()
[...]
Lijkt wel Night of the Living Dead.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:25 schreef Acinonyx het volgende:
Dat dus, van die nep-cowboys die zo allemaal op een rijtje gaan staan volksdansen enzulks, en het zijn dan ook vaak ouwe mensen of andere kansloze figuren die het doen![]()
Je hebt als ouder toch wel hard gefaald als je zoon of dochter zich zou inlaten met zoiets als dit, zelfs een fokker zou misschien niet zo diep kunnen zinken![]()
Klacht:: Mensen die line-dansen![]()
Sub-klacht:: Mensen die Leolinedance heten![]()
[ Hahaha TS doet aan linedancing![]()
Kut-topic ibtl slotje ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat er line dance in de naam van leolinedance staat
Leolinedance is toch een kerel...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik ook
ik dacht dat ze leonine heette ofzo
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leolinendance is toch een kerel...!
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik besef nu pas dat er line dance in de naam van leolinedance staat
|
Forum Opties | |
---|---|