Oh jaquote:Op zondag 12 juli 2009 00:42 schreef _Perpetuous_Dreamer_ het volgende:
Tong, leuk dat je dit topic hebt geopend maar er klopt niks van de namen hier. Het was Christine van der Horst en het programma heette Nachtsuite.
Leuk dat smijten met ziektes vanavond.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:44 schreef SE.Fireworks het volgende:
kanker toch op man met je nacht tv, doordat debielen als jij er naar keken verdween die bagger niet binnen een mand van de buis
En heel intuluctueel kijken als ze met een gezicht van kijk mij eens een goede interviewster zijn vroeg of het geen pijn doet zo'n anale plug.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:53 schreef Lkw het volgende:
Grappig was dat ze altijd een houding aannam alsof ze een topprogramma presenteerde. Volgens mij was ze daar zelf ook van overtuigd
Trouwens, ze is blijkbaar nog steeds op tv en ze licht ook nog steeds mensen op:quote:
ach laat maarquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Trouwens, ze is blijkbaar nog steeds op tv en ze licht ook nog steeds mensen op:
Mike Starink. Een onvervalste nicht. Ik keek het altijd tijdens nachtelijk chatsessies op #FOK...quote:Op zondag 12 juli 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette die gast ook alweer van tien jaar geleden die een waspoeder-reclame ging doen daarna ?
Was er in 1995 al Fokquote:Op zondag 12 juli 2009 12:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mike Starink. Een onvervalste nicht. Ik keek het altijd tijdens nachtelijk chatsessies op #FOK...
Nee, in 1999 was de Nachtsuite er al wel.quote:
Ok. Ik dacht dat je Mike Starink bedoeldequote:Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, in 1999 was de Nachtsuite er al wel.
Die kwamen zelfs de buurtgebouwtjes en bejaardenhuizen al niet meer in, dan is enkel de Nachtsuite nog een optie. Te triest voor woorden inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:03 schreef apestaartje het volgende:
Al die b-artiesten die dan ook langskwamen om hun nieuwe singletje te gaan promoten door middel van een playback-optreden, in het holst van de nacht.![]()
Als je dat nodig hebt voor je carrière is er echt iets mis.
Daarom mis ik het zoquote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kwamen zelfs de buurtgebouwtjes en bejaardenhuizen al niet meer in, dan is enkel de Nachtsuite nog een optie. Te triest voor woorden inderdaad.
Precies.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, nu zappen we langs fictieve gedrochten waar je ook niet op zit te wachten.
Lekker wijf was dat hè ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja precies, samen met hoe-heet-ze-ook-weer..
Burka!
Best knap he?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:26 schreef rubbereend het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk hoe ze altijd vanuit een interview ineens wegdraaide om een belspelletje te doen of te promoten en daarna ging ze weer verder met dat interview
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |