niet dus!!!quote:
Wat een verrassing!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:35 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een paar dagen eerder dan gepland is vanmiddag om 12.07 Thijs Laurens Jakob geboren, de zoon van McLaura en H.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoe is het met McLaura? Liefs voor haar als je haar spreekt, hoop dat het allemaal ontzettend meegevallen isquote:Op zondag 12 juli 2009 16:00 schreef Ireth het volgende:
Kleine man is op 12-7 om 12.07 geboren zie ik net
Voor zover ik heb begrepen is het allemaal wat sneller gegaan dan de bedoeling was (niet alleen qua datum) maar voelt ze zich goed. Thijs weegt iets van rond de 3000 gram (exact weet ik niet meer, heb alleen die 3 onthoudenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hoe is het met McLaura? Liefs voor haar als je haar spreekt, hoop dat het allemaal ontzettend meegevallen is
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Ireth het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
3900 gram is zijn geboorteggewicht overigensIk zat goed met die 3
Ooooooohhhh wat een lekker ventje!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Ireth het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef Urla het volgende:
Huup voornamelijk de jongetjes hebben haast geloof ik.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Ireth het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou toen i kdus vorige week aan het ctg apparaat lag zei de vk tegen mij dat ik wel 4 harde buiken per uur mocht hebben! (vond ik persoonlijk nogal veel) als er maar heel veel regelmaat in zat dat is niet goed en het moet niet mega veel pijn doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Zeg hoeveel harde buiken enzo mag je nou hebben op een dag? Mn buik is nog steeds de hele dag af en aan hard, meerdere keren per uur. Net als gister na die bbq. Ik heb geen hol uitgevoerd vandaag, echt belachelijk weinig en ben nu wel uitgerust enzo. Is dat nog een nawerking van gister? kan geen kwaad toch enzo wat meer harde buiken?
oh lastig is dat. Ik zou zelf denk ik niet meer op een luchtbed gaan liggen nee. Ondanks dat k het laatst nog gedaan heb voor de lolquote:Op zondag 12 juli 2009 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik destijds van Mikoxx heb begrepen moet een harde buik wel binnen een half uur (dacht ik?) weer wegtrekken als je even rustig gaan liggen.
En hoe vaak per dag? Geen idee. Maar het lijkt me wel een teken dat je even een pas op de plaats moet maken.
Blijkbaar heeft de bbq er toch wel ingehakt.
Pfff oeverloze discussies hier.....lief zijn ouders en zus staan over 2 weken allebei op dezelfde plaats op een camping. nu willen we naar beiden een dagje gaan, en is het het handigst om te overnachten. Hij wil dan een luchtbed opblazen en in de voortent van zijn ouders gaan liggen....ik zie dat helemaal niet zitten....
Ik zat al te zoeken naar een hotel oid, dan heb je iig een bed om in te slapen, maar dan zitten we weer met Meike, die moet dan bij ons op de kamer, en moeten wij dus ook om half 8 gaan slapen.....
Lekker romantisch avondje van maken dan met zn tweetjesquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte dan deze week Mefke!
Hopelijk gaat het allemaal meevallen. Jeetje je buik nu al gezakt?
Wel fijn om wat meer lucht te hebben!
Huup, woensdag zien we opa en oma, dan vragen we idd of Meike een nachtje bij hun mag logeren, en dan pakken wij een hotelletje.
Vinden ze vast wel oke!
ooooh spannend!!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Thijs, mooi ventje!![]()
Ik ga ook maar uit van 41+ weken ofzo. Maar aan de andere kant zit ik nou de hele avond al met harde buiken, steken, krampjes.... op het randje van pijnlijk. En dan ga ik toch ineens andere dingen denken
Ga es lekker effe douchen om te kijken of het doorzetquote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Thijs, mooi ventje!![]()
Ik ga ook maar uit van 41+ weken ofzo. Maar aan de andere kant zit ik nou de hele avond al met harde buiken, steken, krampjes.... op het randje van pijnlijk. En dan ga ik toch ineens andere dingen denken
Innepinnnnn!!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Thijs, mooi ventje!![]()
Dat lijstje had ik dus ook al opgeslagenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Duch, effe van een random gegooglede vk-website:
Wat zit er zoal in het noodkoffertje?
Ponsplaatje (als je die hebt)
Het rode formulier voor navelstrengbloedafname bij je kind (bij een negatieve rhesusfactor)
Toiletartikelen voor jezelf
Een paar schone sokken, ondergoed, boven- en onderkleding voor jezelf
Een pakje of broekje en truitje, rompertje, sokjes, mutsje, dekentje en een jasje voor je kind
Fototoestel/ filmcamera (denk aan extra batterijen!)
Maxicosi klaarzetten bij het noodkoffertje
Puzzelboekje en eten gaan op de lijst erbij.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Ireth het volgende:
Pen en papier is ook handig! Puzzelboekje, wat te snaaien, badjas (als je moet blijven) slippers
quote:• Verzekeringsgegevens
• Ponsplaatje
• Kopie zwangerschapskaart
• Identiteitsbewijs
• Veilig draagstoeltje om de baby naar huis te vervoeren (zoals een Maxi Cosi)
• Lijst met belangrijke telefoonnummers
• Foto- en/of filmcamera met lege geheugenkaartjes en batterijen/oplader
• Puzzelboekjes en pennen
•
Voor de aanstaande moeder:
• Nachtkleding
• (Voedings)beha en ander ondergoed
• Toiletartikelen
• Badjas
• Slippers of sloffen
• Warme sokken
• Schone kleren
• Sultana’s o.i.d.
• Snoepjes (Dextro b.v.)
•
Voor de baby:
• Rompertjes
• Setje kleren
• Mutsjes
• Sokjes
• Jasje of omslagdoek
ook hele leuke volwassenen en aankomende mama's hoor (verkapte kijk-ik-was-jarig-post)...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
McLaura gefeliciteerd met Thijs!Het zijn echt geweldige kinderen, die van 12 Juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |