quote:Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef Urla het volgende:
Huup voornamelijk de jongetjes hebben haast geloof ik.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Ireth het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
3900 gram is zijn geboorteggewicht overigensIk zat goed met die 3
Nou toen i kdus vorige week aan het ctg apparaat lag zei de vk tegen mij dat ik wel 4 harde buiken per uur mocht hebben! (vond ik persoonlijk nogal veel) als er maar heel veel regelmaat in zat dat is niet goed en het moet niet mega veel pijn doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Zeg hoeveel harde buiken enzo mag je nou hebben op een dag? Mn buik is nog steeds de hele dag af en aan hard, meerdere keren per uur. Net als gister na die bbq. Ik heb geen hol uitgevoerd vandaag, echt belachelijk weinig en ben nu wel uitgerust enzo. Is dat nog een nawerking van gister? kan geen kwaad toch enzo wat meer harde buiken?
oh lastig is dat. Ik zou zelf denk ik niet meer op een luchtbed gaan liggen nee. Ondanks dat k het laatst nog gedaan heb voor de lolquote:Op zondag 12 juli 2009 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik destijds van Mikoxx heb begrepen moet een harde buik wel binnen een half uur (dacht ik?) weer wegtrekken als je even rustig gaan liggen.
En hoe vaak per dag? Geen idee. Maar het lijkt me wel een teken dat je even een pas op de plaats moet maken.
Blijkbaar heeft de bbq er toch wel ingehakt.
Pfff oeverloze discussies hier.....lief zijn ouders en zus staan over 2 weken allebei op dezelfde plaats op een camping. nu willen we naar beiden een dagje gaan, en is het het handigst om te overnachten. Hij wil dan een luchtbed opblazen en in de voortent van zijn ouders gaan liggen....ik zie dat helemaal niet zitten....
Ik zat al te zoeken naar een hotel oid, dan heb je iig een bed om in te slapen, maar dan zitten we weer met Meike, die moet dan bij ons op de kamer, en moeten wij dus ook om half 8 gaan slapen.....
Lekker romantisch avondje van maken dan met zn tweetjesquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte dan deze week Mefke!
Hopelijk gaat het allemaal meevallen. Jeetje je buik nu al gezakt?
Wel fijn om wat meer lucht te hebben!
Huup, woensdag zien we opa en oma, dan vragen we idd of Meike een nachtje bij hun mag logeren, en dan pakken wij een hotelletje.
Vinden ze vast wel oke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |