abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 20:00:54 #151
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70911285
Ahw wat is Thijs een mooi ventje zeg
tof pakje ook!

Kersjes haha gek mens. Als je al last van gerommel hebt kan ik me wel indenken dat je gaat denken aan eerder bevallen dan 40 wkn maar ik moet zelf zeggen dat ik hoe meer mensen er "te vroeg" bevallen, hoe meer ik er vanuit ga dat dat gemiddelde van na de 40 wkn bevallen ergens weer recht getrokken moet worden. Alsjemevolgt zeg maar. Dus ik ga er zelf nu destemeer van uit dat ik toch echt over die 40 weken heen ga

Nijna nee ik ben zo druk met niets doen en bijslapen dat k er nog niet eens aan toe gekomen ben erg he haha. Zo krijg ik mn verlof ook wel vol denk ik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70911470
MCLaura, van harte met jullie zoontje Thijs! ook felicitaties voor je hubbie!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70911481
Huup voornamelijk de jongetjes hebben haast geloof ik.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:13:42 #154
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70911689
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:06 schreef Urla het volgende:
Huup voornamelijk de jongetjes hebben haast geloof ik.
maar MeNicole kreeg ook een ventje toch?

Achja ik zie het wel. Het zou wel leuk zijn om vroeger te bevallen [egomodus]omdat we dan lekker wat langer met ons kleintje kunnen genieten van het mooie weer enzo in augustus [/egomodus]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70911745
McLaura van harfte gefeliciteerd met Thijs! Wat een verassing zo lekker op tijd!!
pi_70911920
Mijn gevoel zegt ook dat het langer dan 40 weken gaat duren.....

Hoewel we 20-09-2009 ook wel een leuke datum vinden....

Gelukkig beslist de baby wel wanneer het zover is!
pi_70912021
Ik hoop dat deze braaf 37 weken blijft zitten eigenlijk
pi_70912119
Was L zo vroeg dan???

Moet morgen weer naar de vk... Kan nu echt wel merken dat het zwaarder wordt. Bijna 30 weken, en bijv. rechtop zitten gaat niet meer zo fijn. Na het stofzuigen/dweilen harde buiken, en werken is ook echt afzien. Nu heb ik ook wel erg lange dagen van 10 uur, met een half uurtje pauze tussendoor.
Maar nog 3 weken afzien, dan is het voorlopig even klaar!
pi_70912210
L was 37 wk, 0 dagen. Volgens onze telling én de eerste echo 36 wk, 3 dagen.
Maar het mocht dus thuis

En dagen van 10 uur, zo zwanger, das echt niet tof
pi_70912378
Urla, troostkopen is .
Ik had vandaag een baaldag, erg moe en zeer weinig geduld met dreumes... gelukkig was lief thuis. En ik ga vanavond op tijd naar bed, morgen hopelijk weer wat meer in mn hum...

Huup, daar is verlof ook voor toch?! . Tuk ze!

Karin, nog 3 weken, gaat hard! Ik mag vrijdag weer naar de vk. En dinsdag mag ik kennismaken met die andere dame(s) hier die door de week de thuisbevallingen doen...
Fake it till you make it...
  zondag 12 juli 2009 @ 20:40:14 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70912524
ik MOET hier ook even spammen.... mijn zus (en zwager & kids) waren op verjaardag en ze hebben ons wiegje vast meegenomen...
(zie kinderkamerfototopic.... )
zooooooo schattig
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70913244
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Ireth het volgende:

[ afbeelding ]

3900 gram is zijn geboorteggewicht overigens Ik zat goed met die 3
wat een dotje!
pi_70913553
McLaura Wow! Das een verrassing, gefeliciteerd met de geboorte van Thijs
Superlieve foto!

Leuk is dat he Kersjes, als bijna alles al staat enzo! gaat steeds een beetje echter worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 12 juli 2009 @ 21:18:05 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70913716
Incantrix, beterschap!

Och wat een mooi hummeltje die Thijs!
  zondag 12 juli 2009 @ 21:24:13 #165
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70913897
Incantrix beterschap ja

Karin wauw, dagen van 10 uur dat valt ook niet mee zeg. Dat zal er inderdaad wel flink inhakken. Sterkte met de laatste paar weekjes werk nog dan.

Zeg hoeveel harde buiken enzo mag je nou hebben op een dag? Mn buik is nog steeds de hele dag af en aan hard, meerdere keren per uur. Net als gister na die bbq. Ik heb geen hol uitgevoerd vandaag, echt belachelijk weinig en ben nu wel uitgerust enzo. Is dat nog een nawerking van gister? kan geen kwaad toch enzo wat meer harde buiken?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 21:32:08 #166
5428 crew  miss_sly
pi_70914147
Als je giisteren en de dagen ervoor echt te veel hebt gedaan, kun je zelf wel denken dat je uitgerust bent, maar dat wil niet zeggen dat je lichaam er hetzelfde over denkt
Harde buiken kan volgens mij op zich niet heel veel kwaad, als ze maar niet constant komen en heel veel pijn doen.

Ik heb momenteel bijna constant een harde buik, maar het doet niet echt pijn, voelt alleen wat strak en ongemakkelijk.

En ook nu geldt weer: als je het niet vertrouwt, toch maar even bellen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70914272
Wat ik destijds van Mikoxx heb begrepen moet een harde buik wel binnen een half uur (dacht ik?) weer wegtrekken als je even rustig gaan liggen.
En hoe vaak per dag? Geen idee. Maar het lijkt me wel een teken dat je even een pas op de plaats moet maken.
Blijkbaar heeft de bbq er toch wel ingehakt.

Pfff oeverloze discussies hier.....lief zijn ouders en zus staan over 2 weken allebei op dezelfde plaats op een camping. nu willen we naar beiden een dagje gaan, en is het het handigst om te overnachten. Hij wil dan een luchtbed opblazen en in de voortent van zijn ouders gaan liggen....ik zie dat helemaal niet zitten....
Ik zat al te zoeken naar een hotel oid, dan heb je iig een bed om in te slapen, maar dan zitten we weer met Meike, die moet dan bij ons op de kamer, en moeten wij dus ook om half 8 gaan slapen.....
  zondag 12 juli 2009 @ 21:36:24 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70914283
Ja dat is ook wel zo natuurlijk dat eerste wat je zegt.
Het is inderdaad een beetje een continu-show hier maar er zit geen regelmaat in en het is niet echt pijnlijk ofzo. Het loopt wel los
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70914313
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:24 schreef huuphuup het volgende:

Zeg hoeveel harde buiken enzo mag je nou hebben op een dag? Mn buik is nog steeds de hele dag af en aan hard, meerdere keren per uur. Net als gister na die bbq. Ik heb geen hol uitgevoerd vandaag, echt belachelijk weinig en ben nu wel uitgerust enzo. Is dat nog een nawerking van gister? kan geen kwaad toch enzo wat meer harde buiken?
Nou toen i kdus vorige week aan het ctg apparaat lag zei de vk tegen mij dat ik wel 4 harde buiken per uur mocht hebben! (vond ik persoonlijk nogal veel) als er maar heel veel regelmaat in zat dat is niet goed en het moet niet mega veel pijn doen.

Lekker kalm aan doen joh (sprak ik wijs en voordat ik het weet is er weer een dag voorbij zonder gezeten te hebben) of lekker met een kruikje ofzo op de bank?
  zondag 12 juli 2009 @ 21:38:56 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70914357
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat ik destijds van Mikoxx heb begrepen moet een harde buik wel binnen een half uur (dacht ik?) weer wegtrekken als je even rustig gaan liggen.
En hoe vaak per dag? Geen idee. Maar het lijkt me wel een teken dat je even een pas op de plaats moet maken.
Blijkbaar heeft de bbq er toch wel ingehakt.

Pfff oeverloze discussies hier.....lief zijn ouders en zus staan over 2 weken allebei op dezelfde plaats op een camping. nu willen we naar beiden een dagje gaan, en is het het handigst om te overnachten. Hij wil dan een luchtbed opblazen en in de voortent van zijn ouders gaan liggen....ik zie dat helemaal niet zitten....
Ik zat al te zoeken naar een hotel oid, dan heb je iig een bed om in te slapen, maar dan zitten we weer met Meike, die moet dan bij ons op de kamer, en moeten wij dus ook om half 8 gaan slapen.....
oh lastig is dat. Ik zou zelf denk ik niet meer op een luchtbed gaan liggen nee. Ondanks dat k het laatst nog gedaan heb voor de lol maar als je er geen zin in hebt met je 30 weken buik dan is dat heel logisch.
Kan Meike niet eventueel in een campingbedje bij opa en oma blijven en jullie in een hotel? Hebben jullie ook nog een soort van romantic getaway of de babyfoon meenemen en beneden gaan zitten in de hotellobby met een boekje/spelletje ofzoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 21:47:58 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_70914641
Karin, een luchtbed! Nee, dat gaat echt niet lukken. Ik had twee weken geleden al moeite met een zacht matras en een luchtbed in een zwembadje (dat was ook al zo laag).
McLaura: gefeliciteerd! Mooi menneke...
We hebben vanochtend even een vergelijkende foto gemaakt en inderdaad, buik is echt gezakt! Aha, vandaar dat ik wat meer lucht heb, maar meer waggel. En ik moe! Niet te geloven, heb straks zomaar weer een uur liggen maffen en duik er zo ook weer in. Nog vier keer vier dagen werken, al knijp ik em voor komende week want die temperatuur en dan zonder echte zon, zal wel weer vies benauwd worden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70914720
Sterkte dan deze week Mefke!
Hopelijk gaat het allemaal meevallen. Jeetje je buik nu al gezakt?
Wel fijn om wat meer lucht te hebben!

Huup, woensdag zien we opa en oma, dan vragen we idd of Meike een nachtje bij hun mag logeren, en dan pakken wij een hotelletje.
Vinden ze vast wel oke!
  zondag 12 juli 2009 @ 21:58:48 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70915027
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Sterkte dan deze week Mefke!
Hopelijk gaat het allemaal meevallen. Jeetje je buik nu al gezakt?
Wel fijn om wat meer lucht te hebben!

Huup, woensdag zien we opa en oma, dan vragen we idd of Meike een nachtje bij hun mag logeren, en dan pakken wij een hotelletje.
Vinden ze vast wel oke!
Lekker romantisch avondje van maken dan met zn tweetjes

Mefke nu al gezakt ja?! Mazzelaar! bij mij is nog niets gezakt volgens mij en ik heb het toch een partij benauwd zeg. Soms maak ik me best een beetje zorgen over hoe dat moet tijdens een bevalling, ik heb nu af en toe al het gevoel dat k aan de beademing moet zeg maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 21:59:44 #174
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70915063
Ah Karin zo kan je er nog een romantisch weekend van maken ook

En Thijs wat ben jij een heerlijk ventje om te zien

Harde buiken zijn hier ook regelmatig aan de orde. Vooral na tillen/bukken. Ik hoopte dat het nu met de antibiotica voor blaasontsteking na een paar daagjes minder zou worden, maar helaas. Al bedenk ik me nu dat gisteren ook wel een druk dagje geweest is. We stonden om 7 uur op en zijn naar Madurodam gegaan. Daar tot half 2 rondgelopen. Toen naar mijn schoonouders gegaan, Linde in bed gedaan, boodschappen gaan doen en blijven eten en toen pas om 21 uur weer thuis. Maar het was wel een erg leuke dag!

Nou ja vrijdag weer naar de verloskundige kan ik dat meteen even vragen. En ik hoef nog maar 12 dagen te werken, dus dat zal straks ook wel schelen. Vind het echt zo fijn dat ik dankzij mijn vrije dagen toch eerder met verlof kan.
pi_70915556
Thijs, mooi ventje!

Ik ga ook maar uit van 41+ weken ofzo. Maar aan de andere kant zit ik nou de hele avond al met harde buiken, steken, krampjes.... op het randje van pijnlijk. En dan ga ik toch ineens andere dingen denken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')