Een vriendin die mijn overhemden strijkt zit ik niet op te wachten.quote:
Zeg Devvie, zomaar uit interesse hoor.quote:
Als dakdekker werkt dat misschien, maar een beetje overhemd moet je toch echt strijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Gewoon niks meer kopen wat gestreken moet worden
Dacht ik ook maar zo simpelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Strijken is wel leuk, lekker simpel en kun je je gedachten even laten gaan.
Geen last van met overhemden. Wel met linnen broeken, dat zijn de enige kledingstukken die ik moet strijken. De rest: Wassen, 2 keer in de droogtrommel en ophangen. Geen kreukelsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als dakdekker werkt dat misschien, maar een beetje overhemd moet je toch echt strijken
Je zegt dat het vuil, vies en goor werk isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg Devvie, zomaar uit interesse hoor.
Waar de neuk maak je dat nou uit op?
Als je een beetje je best doet op de uitleg van je gedachtengang ga ik misschien wel op je promoveren.
Ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tot de uitvinding van de strijkrobot of de betaalbaarheid van de strijkservice is dat inderdaad het beste om jezelf aan te leren. Het blijft lastig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Gepensioneerd zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Druktemaker het volgende:
Wat doet je moeder dan?
Ik had echt een heel goede, 1.75 per shirt. Wassen, knippen, strijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
de betaalbaarheid van de strijkservice
Knippen'?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had echt een heel goede, 1.75 per shirt. Wassen, knippen, strijken.
Die is echter failliet.
Zo te horen is TS' wasmachine gewoon kapot.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je zegt dat het vuil, vies en goor werk is
Maar als ik mijn kleren strijk zijn ze altijd schoon en zacht![]()
![]()
quote:
Pauper. Ik draag mijn kleren nog niet eens één keer voordat ik ze weggooi.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef o.us het volgende:
Ik draag al mijn kleding 1 keer en gooi ik ze weg.
Nieuwe kleren die je koopt doe jij niet eerst uitwassen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef o.us het volgende:
Ik draag al mijn kleding 1 keer en gooi ik ze weg. Zo bespaar je op de waskosten en de psychische/fysieke strijkkosten.
Hoe hang jij de was op, goed dat je het voor elkaar krijgt dat er geen kreukels in je overhemden zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef Rasher het volgende:
[..]
Geen last van met overhemden. Wel met linnen broeken, dat zijn de enige kledingstukken die ik moet strijken. De rest: Wassen, 2 keer in de droogtrommel en ophangen. Geen kreukels
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Een vriendin die mijn overhemden strijkt zit ik niet op te wachten.
Schept alleen maar verplichtingen. Voor je het weet sta je haar slipjes op de hand te wassen.
Nee niet stiekem er eerst aan ruiken.quote:
Dat is eerlijk gezegd wel een beetje het punt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, en dan het gedoe van naar de stomerij brengen en ophalen enzo.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mensen die strijken.
Ja ik ben een vrouw die nooit strijkt.![]()
Strijksprayquote:Op zondag 12 juli 2009 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
En ze moeten de geur van die strijkspray ook 's aanpassen.
'k Wil niet dat m'n shirts naar m'n oma ruiken...
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Strijkspray? WTF is dat.
![]()
Gewoon droog kan ook hoor.
Superspul!quote:
Je snapt er geen hol van hé?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Strijkspray? WTF is dat.
![]()
Gewoon droog kan ook hoor.
But that smell... ruikt naar m'n omaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Superspul!![]()
Da's wel lekker hoor, dat als je 's-ochtends je shirt aantrekt dat 'ie sort of geteven is.
Like it.
Maar als 'ie een tijdje hangt is de geur wel weg, de stijfheid blijft.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
But that smell... ruikt naar m'n oma.
Het spul moet gewoon geurloos!
Helemaal nietquote:Op zondag 12 juli 2009 20:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Aha! DennisMoore is een avond-vantevoren-strijker.
Vandaar dat je overhemden naar die shit ruiken.
Nee waarom je allerlei spul zou moeten gebruiken terwijl het ook zonder kan niet nee.quote:
Dan snap ik iig dat je shirt naar dat spul stinkt als je op pad gaat.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Helemaal niet.
Ik strijk meestal 10 minuten voordat m'n tram vertrekt.
Voor iemand die niet strijkt heb je wel een uitgesproken mening.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee waarom je allerlei spul zou moeten gebruiken terwijl het ook zonder kan niet nee.
Heb ooit wel regelmatig gestreken, ben niet helemaal een n00b.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor iemand die niet strijkt heb je wel een uitgesproken mening.
Die strijkshit zorgt er ook voor dat je shirt lekkerder zit en langer kreukloos blijft.
Maar geurloos zou dus nog beter zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan snap ik iig dat je shirt naar dat spul stinkt als je op pad gaat.
Ik heb echt nergens last van.
En daarbij een traumatische ervaring opgelopen waardoor je nu niet meer strijkt?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ooit wel regelmatig gestreken
Nee ik ben gewoon lui geworden.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En daarbij een traumatische ervaring opgelopen waardoor je nu niet meer strijkt?
Maar je hebt altijd toch wel iets wat gestreken moet worden?
Ik snap er niks meer van. Wat draag je dan als je niet strijkt?
Of ben je eigenlijk helemaal niet zo'n leuke vrouw om te zien, dus fuck it?
Ja maar een bloesje, jurkje of rokje strijk je toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon lui geworden.En zo erg gekreukt is het allemaal toch ook niet? Iig niet zo dat het er niet uitziet.
Er bestaat genoeg kleding die je niet hoeft te strijken en nee het zijn geen joggingpakken. En ik kan het weten, ookal strijk ik meerdere malen per weekquote:Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja maar een bloesje, jurkje of rokje strijk je toch?
Of loop je de hele dag in joggingpakken?
Echt, mensen die niet strijken, hoe is het mogelijk.
Helpt dat met een blouse of overhemdquote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef padlarf het volgende:
Strijken![]()
Gewoon die kleren even strak trekken voor je ze te drogen ahngt, niks aan de hand.
Weet ik veel, die laat ik mn ma altijd wassenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Helpt dat met een blouse of overhemd?
Ik breng mijn kleding altijd naar de stomerijservice van de AH: deze besteden het weer uit aan Palthe (meen ik) maar dan kan ik dus altijd voor/na het boodschappen doen mijn kleding afgeven/ophalen. Normaal was het voor mij ook een probleem met de openingstijden/locatie van de gewone stomerij. Check eens of je een Ah in de buurt hebt met deze service, zou ik zeggen!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd wel een beetje het punt.
Die vorige strijkert zat 100 meter verderop, een andere stomerij ligt hoe dan ook ernstig uit de route.![]()
Maarrrrr, ik ga het toch doen. Ik trek dit niet langer.
(Die vorige is pas 1 juli gestopt)
Jup!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Lollifant het volgende:
Of zijn er serieus nog steeds mensen die hun spijkerbroeken, handdoeken en onderbroeken strijken?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |