Een vriendin die mijn overhemden strijkt zit ik niet op te wachten.quote:
Zeg Devvie, zomaar uit interesse hoor.quote:
Als dakdekker werkt dat misschien, maar een beetje overhemd moet je toch echt strijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Gewoon niks meer kopen wat gestreken moet worden
Dacht ik ook maar zo simpelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Strijken is wel leuk, lekker simpel en kun je je gedachten even laten gaan.
Geen last van met overhemden. Wel met linnen broeken, dat zijn de enige kledingstukken die ik moet strijken. De rest: Wassen, 2 keer in de droogtrommel en ophangen. Geen kreukelsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als dakdekker werkt dat misschien, maar een beetje overhemd moet je toch echt strijken
Je zegt dat het vuil, vies en goor werk isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg Devvie, zomaar uit interesse hoor.
Waar de neuk maak je dat nou uit op?
Als je een beetje je best doet op de uitleg van je gedachtengang ga ik misschien wel op je promoveren.
Ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tot de uitvinding van de strijkrobot of de betaalbaarheid van de strijkservice is dat inderdaad het beste om jezelf aan te leren. Het blijft lastig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Gepensioneerd zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Druktemaker het volgende:
Wat doet je moeder dan?
Ik had echt een heel goede, 1.75 per shirt. Wassen, knippen, strijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
de betaalbaarheid van de strijkservice
Knippen'?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had echt een heel goede, 1.75 per shirt. Wassen, knippen, strijken.
Die is echter failliet.
Zo te horen is TS' wasmachine gewoon kapot.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je zegt dat het vuil, vies en goor werk is
Maar als ik mijn kleren strijk zijn ze altijd schoon en zacht![]()
![]()
quote:
Pauper. Ik draag mijn kleren nog niet eens één keer voordat ik ze weggooi.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef o.us het volgende:
Ik draag al mijn kleding 1 keer en gooi ik ze weg.
Nieuwe kleren die je koopt doe jij niet eerst uitwassen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:05 schreef o.us het volgende:
Ik draag al mijn kleding 1 keer en gooi ik ze weg. Zo bespaar je op de waskosten en de psychische/fysieke strijkkosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |