Ze vallen ook weleens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is er leuk om naar fietsende mensen te kijken?
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Hetiszover het volgende:
Kijk hem daar eens stoempen op dat buitenblad, dat is toch niet menselijk meer? Hier gaat een koning, een keizer. De generaal van het peloton.
WE hebben het weer niet gehaald en WE moeten uitkijken naar de volgende tour. In ieder geval kan deze rit in de boeken als de rit waarin Evans het net niet haalde, Casar de beste renner werd, maar Sanchez op het podium stond. Senk you.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Dat dus, liever deskundig commentaar dan het filosofische gelul van Ducrot.quote:
Er is weinig aan. Ik zie geen verschil in wat ze doen. Het enige is dat die ontspanningen wel aardig zijn en dat het leuk is om te zien wie waar zit en wie er aanvalt. Maar je kunt net zo goed via teletekst kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, fiets met ingebouwd doping-infuusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:52 schreef TheKC het volgende:
Is dit het nieuwe wielrennen?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, dit is best vermakelijk.
Waar dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:48 schreef Floriz87 het volgende:
[...]
Wiki heeft ook een hoop leuke zie ik nu.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Herbert_Dijkstra
quote:"Gisteren bereikte ons het bericht dat de hond van Tyler Hamilton is gestorven. 13 jaar, best oud voor een Golden Retriever. Maar ja, de Tour wacht op niemand."
Op de Belgische omroep noemen ze het "Chase-Friet"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
Duidelijk een chase-patate dit topic.
Chasse Patat is 'op aardappeljacht gaan' heeft dus niets met friet te maken maar met aardappels zoals ook uit de term blijkt. Anders was het wel chasse friet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Op de Belgische omroep noemen ze het "Chase-Friet"
Gelukkig is het in Nederland gewoon patat!
Een serieuze reactiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Chasse Patat is 'op aardappeljacht gaan' heeft dus niets met friet te maken maar met aardappels zoals ook uit de term blijkt. Anders was het wel chasse friet.
Dat vraag ik me eigen dus ook afquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef schijffie het volgende:
Wat is het nieuwe wielrennen dan? ze zitten nog steeds op fietsen en fietsen daarmee door Frankrijk heen toch?
Jij bént 90% Belg, dat scheeltquote:
Dat is het idd meer. Enige probleem is dat ze dat al jaren roepen, maar dat er nog steeds doping wordt gebruikt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht dat het nieuwe wielrennen ging over doping, dat ze in het nieuwe wielrennen proberen om geen doping te gebruiken.
Dat is wat ik er van begrepen heb.
Zo kan je over elke sport iets zeggen...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Je moet behoorlijk homo zijn om vrijwillig te gaan kijken naar gladgeschoren ventjes in veel te strakke pakjes.
Doe eens niet zo kortzichtig, man.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Je moet behoorlijk homo zijn om vrijwillig te gaan kijken naar gladgeschoren ventjes in veel te strakke pakjes.
De tactiek.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
Michael Jackson had eigenlijk de tour moeten winnen dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie heeft de beste dokter en grootste budget/
quote:
sinds wanneer doet evert ten napel wielrencommentaar?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:09 schreef Fortitudo het volgende:
dit is bijna onmenselijk dit, wat een ongelofelijke kracht heeft deze man
schitterend
hohohoho een demarrage van (...) en wie gaat dit gat dichtrijden. niemand lijkt aanstalten te maken. de bom is gebarsten, de tour is los hohoho wat mooi.
Evertquote:Op zondag 12 juli 2009 10:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
sinds wanneer doet evert ten napel wielrencommentaar?
Het zal best heel zwaar zijn. En ik denk dat menig Tour rijder een grotere sportieve prestatie levert dan een sterspeler van Real Madrid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
zo ongeveer zwaarste sport die er is... waarom denk je dat doping in wielrennen zo gewoon is geworden?? Het is (bijna) onmenselijk...
Maar goed, jij vindt het homo...
Tsja, de Tour is zo saai..... 6 uur lang kijk je naar fietsende mensen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
Dat die lul nog altijd commentator is. Hebben de rijders al visitekaartjes aan elkaar afgegeven?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
sinds wanneer doet evert ten napel wielrencommentaar?
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef timmmmm het volgende:
"Je kunt je telefoon ook uitzetten"
"Ja maar"
"Zet hem dan op trillen"
Meesterlijk
Wielrenner X hangt aan het elastiekquote:Op zondag 12 juli 2009 01:09 schreef Fortitudo het volgende:
dit is bijna onmenselijk dit, wat een ongelofelijke kracht heeft deze man
schitterend
hohohoho een demarrage van (...) en wie gaat dit gat dichtrijden. niemand lijkt aanstalten te maken. de bom is gebarsten, de tour is los hohoho wat mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |