quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Krentenbol. het volgende:
Mannen moeten gewoon aantrekken wat ze de avond ervoor op de grond geflikkerd hebben naast hun bed en niet half zo lang voor de spiegel en/of kledingkast staan dan ik.
ALS ikquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Krentenbol. het volgende:
Mannen moeten gewoon aantrekken wat ze de avond ervoor op de grond geflikkerd hebben naast hun bed en niet half zo lang voor de spiegel en/of kledingkast staan dan ik.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Hetiszover het volgende:
Of niet natuurlijk, als je het verkeerd doet.
Je zegt 't zelf.quote:Ik heb nogal wat paarse en roze kleren in de kast hangen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Krentenbol. het volgende:
Feel van de dagquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:56 schreef Krentenbol. het volgende:
Homo's zijn gayquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, want je ziet homo's altijd met dekens.
En het maar raar vinden dat homo's in de kast blijven zitten... met dat continue 'gay dit, gay dat'.
Ik durfde in eerste instantie niet te kijken maar idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:09 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Maar dit exemplaar ziet er wel puik uit.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Verkapt ik-ben-nog-niet-uit-de-kast topique.
Ik draag steeds meer zwart en nu begint zo een mattie van mij te bitchen dat ik een metal-head ben.
Grapjasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik durfde in eerste instantie niet te kijken maar idd.
Doe niet zo wereldvreemdquote:
Hij heeft al vaker lopen haten over mijn kleren, dit is slechts een momentopnamequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:39 schreef Appletree het volgende:
Dus die gast zei eigenlijk helemaal niks over je paarse shirt, maar begon over het dekentje en jij denkt gelijk dat hij jaloers op jou zit te bitchen omdat hij in z'n HEMA shirtje zit. Jaja..
En jij voelt je op je pik getrapt omdat je maten kritiek hebben op je dekentje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hij heeft al vaker lopen haten over mijn kleren, dit is slechts een momentopname
Dat valt wel mee, maar ik vind het zo wereldvreemd als je meteen gaat zeggen dat je homo bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En jij voelt je op je pik getrapt omdat je maten kritiek hebben op je dekentje?
Mensen die in een HEMA-shirtje lopen hebben sowieso geen recht van spreken, over wat dan ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:39 schreef Appletree het volgende:
Dus die gast zei eigenlijk helemaal niks over je paarse shirt, maar begon over het dekentje en jij denkt gelijk dat hij jaloers op jou zit te bitchen omdat hij in z'n HEMA shirtje zit. Jaja..
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En ja ik heb een vriendin en nee zij is geen dekmantel.
Dan moet je zeggen dat je dat niet kan waarderen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hij heeft al vaker lopen haten over mijn kleren, dit is slechts een momentopname
Omdat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die in een HEMA-shirtje lopen hebben sowieso geen recht van spreken, over wat dan ook.
Ach dat doe ik ook wel, maar die jongen komt van het platteland. Ik oorspronkelijk ook, maar met hem valt niet te praten. Alles wat in de verste verte lijkt op homo of metro is dom. Elke keer als we bij de dvd's staan begint hij over Brokeback Mountain te jankenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:46 schreef Appletree het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je dat niet kan waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |