Nou, dan heb je zojuist het argument van je medestander nog verder ontkracht. Chapeauquote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kabouters waren de ongewenste en of misvormende kinderen die zichzelf in de bossen in leven hebben weten te houden.
Asbest was al voor Christus bekend dat het kwalijk is voor onze gezondheid.
Nee, maar toch blijven we er op ingaan, hequote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gesteld heb kun je op die manier niet discussiėren.
Complete and utter boredom.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
Nee, maar toch blijven we er op ingaan, he.
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen. Maar je kunt uit alles afleiden dat er bedrog tot op het bot wordt gepleegd.
Een andere oplossing is om gewoon een disclaimer bij dergelijke topics te plaatsen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar toch blijven we er op ingaan, he.
Waarom op reis gaan? Er is vast wel iemand op internet die me kan vertellen wat er allemaal mis is met die plek.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?
En als jij naar een bestemming gaat waarvoor een vaccinatie nodig is doe je dat dan? Of blijf je liever thuis?
Het takenpaket van de Pandbrigade mag wel eens heel gouw uitgebreid worden met deportaties.quote:
Ik heb nog een paar vragen openstaan. Ga je daar nog op reageren?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het takenpaket van de Pandbrigade mag wel eens heel gouw uitgebreid worden met deportaties.
Nee het geeft aan hoe ACHTERLIJK de ingenieurs/architecten van de jaren 50/60 waren. En niet eens de kennis hebben met wat voor materiaal ze werkten.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, dan heb je zojuist het argument van je medestander nog verder ontkracht. Chapeau.
Is de opkomst van Wilders ook gesteund door dergelijke organisaties?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het takenpaket van de Pandbrigade mag wel eens heel gouw uitgebreid worden met deportaties.
niet echt. wetenschappelijk te controleren bewijs ehm ja dat wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je blijft hangen in de mantra's van WHO,FDA en BigPharma bullshit.
Westerlingen die naar Nederland willen dienen strikt genomen een rabies prik te nemen? WHY?!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?
En als jij naar een bestemming gaat waarvoor een vaccinatie nodig is doe je dat dan? Of blijf je liever thuis?
Ja, is ook zoquote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom op reis gaan? Er is vast wel iemand op internet die me kan vertellen wat er allemaal mis is met die plek.
Zolang asbest in gebonden vorm verkeerd is het niet schadelijk voor de gezondheid. En het heeft een paar eigenschappen die bijzonder handig zijn bij het bouwen van huizen. Ik begrijp de keuze wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het geeft aan hoe ACHTERLIJK de ingenieurs/architecten van de jaren 50/60 waren. En niet eens de kennis hebben met wat voor materiaal ze werken.
wat is wetenschappelijk als gros berust op ghostwritingsquote:Op zondag 12 juli 2009 18:42 schreef switchboy het volgende:
[..]
niet echt. wetenschappelijk te controleren bewijs ehm ja dat wel.
Huh? Ik volg je nietquote:Op zondag 12 juli 2009 18:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Westerlingen die naar Nederland willen dienen strikt genomen een rabies prik te nemen? WHY?!
Als iemand anders het schrijft doet dat niet af aan de waarheid van de argumenten, Lambiekje.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat is wetenschappelijk als gros berust op ghostwritings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |