Als je nou heel lang niks leert en daarna op internet gaat zoeken naar complottheorieën over gebieden waar je niks van weet, he. Weet je wie je dan bent?quote:
Lambiekje?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je nou heel lang niks leert en daarna op internet gaat zoeken naar complottheorieën over gebieden waar je niks van weet, he. Weet je wie je dan bent?
Je komt er misschien ooit wel achter dat ik gelijk heb en voor nu speel jij maar verder op de wolmanzouten speeltuinklimrek.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Lambiekje is sowieso niet serieus te nemen. Als je nou 1 of 2 complottheorieën aanhangt, vooruit. Maar hij gelooft alles. Er is niks ter wereld dat geen complot van de overheid is. Nou, dan ben je flink van het pad af hoor.
Ook voor jou nog een keer: wat is nou je expertise binnen de geneeskunde.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je komt er misschien ooit wel achter dat ik gelijk heb
Geen. Maar je kunt uit alles afleiden dat er bedrog tot op het bot wordt gepleegd.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ook voor jou nog een keer: wat is nou je expertise binnen de geneeskunde.
Hoe vaak heb jij een vaccin bekeken door een microscoop? Zelf onderzoek gedaan, zeg maar. Hoe vaak heb je voor jezelf nagedacht?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen. Maar je kunt uit alles afleiden dat er bedrog tot op het bot wordt gepleegd.
Je blijft hangen in de mantra's van WHO,FDA en BigPharma bullshit.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:58 schreef switchboy het volgende:
Lambiekje,
Ik raad je echt aan om gewoon eens de echte literatuur in te duiken in plaats van jezelf te baseren op schimmige websites die iedereen in een middagje in elkaar kan prutsen. Als het je echt zo interesseerd doe dan eens een gedegen literatuur onderzoek Bijvoorbeeld door gebruik te maken van MEDLINE. Hiermee kun je de literatuur zelf opzoeken. Zodat je artikelen kan vinden waarin er tenminste onderbouwde uitspraken gedaan worden, die zo mogelijk herhaalbaar zijn. Omdat de methode die gebruikt wordt nauwkeurig beschreven staat. Op die manier kan je zelf zien hoe het onderzoek gedaan is en ook hie betrouwbaar de resultaten zijn die er uiteindelijk uitkomen. Dit ontbreekt echt bij iedere schimmige bron die ik jou heb zien posten in al die berichten van je.
[..]
Zo beweerde je een paar pagina's terug dat volgens "geheime documenten"(zie je wat ik bedoel met betrouwbare bron. Heb je die documenten gezien? Nee.) van de FDA HPV helemaal niet zou bijdragen aan de oncogenese bij het cervix carcinoom. Een snelle search op PubMed levert toch al heel snel andere resultaten die onderbouwd zijn.
[..]
Link naar het hele artikel
en op deze manier kan ik nog meer vinden met soortgelijke strekking alleen deze was free fultext aanwezig en kan mooi dienen als voorbeeld in mijn betoog.
Het leuke is dat deze query ook meteen een hoop reviews vind over het controversiele HPV vacin.
Als je de volgende link volgt heb ik de query voor je gemaakt
[ code verwijderd ]
. Hierbij heb ik ervoor gezorgt dat er alleen free fulltext artikelen gevonden worden zodat je ze ook allemaal kan lezen. Ik zou zeggen veel leesplezier en vorm hiermee je eigen mening met te staven feiten in plaats van dat je geïndoctrineerd wordt door mensen die misschien wel knettergek zijn of een grap met de hele wereld maken.
edit: fok sloopt mijn link je moet hem ff copy pasten vanuit het code veld ben ik bang
Ja, want alle bronnen die je niet aanstaan zijn door de BigPharma de wereld ingeslingerd, he? Is het nou echt leuk om op zo'n manier te discussiëren?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je blijft hangen in de mantra's van WHO,FDA en BigPharma bullshit.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen. Maar je kunt uit alles afleiden dat er bedrog tot op het bot wordt gepleegd.
Volgens mij ben jij zelf flink aan 't bedriegenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
Zoals ik al eerder gesteld heb kun je op die manier niet discussiëren.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want alle bronnen die je niet aanstaan zijn door de BigPharma de wereld ingeslingerd, he? Is het nou echt leuk om op zo'n manier te discussiëren?
Kabouters waren de ongewenste en of misvormende kinderen die zichzelf in de bossen in leven hebben weten te houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een flauwekul-argument?
Jij mag dus de grootste onzin verkondigen, en als men je vervolgens uitlacht, dan zeg je dat ze vroeger ook niet geloofden dat asbest gevaarlijk was?
- Kaboutertjes bestaan!
- Hahaha.
- Ja lach maar, maar vroeger geloofden ze ook niet dat asbest gevaarlijk was.
- Je hebt gelijk, kaboutertjes zullen dan ook wel bestaan..
Je blijft hangen in de mantra's van de alu hoedjes bullshit.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
Je blijft hangen in de mantra's van WHO,FDA en BigPharma bullshit.
Nou, dan heb je zojuist het argument van je medestander nog verder ontkracht. Chapeauquote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kabouters waren de ongewenste en of misvormende kinderen die zichzelf in de bossen in leven hebben weten te houden.
Asbest was al voor Christus bekend dat het kwalijk is voor onze gezondheid.
Nee, maar toch blijven we er op ingaan, hequote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gesteld heb kun je op die manier niet discussiëren.
Complete and utter boredom.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
Nee, maar toch blijven we er op ingaan, he.
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een andere oplossing is om gewoon een disclaimer bij dergelijke topics te plaatsen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar toch blijven we er op ingaan, he.
Waarom op reis gaan? Er is vast wel iemand op internet die me kan vertellen wat er allemaal mis is met die plek.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?
En als jij naar een bestemming gaat waarvoor een vaccinatie nodig is doe je dat dan? Of blijf je liever thuis?
Het takenpaket van de Pandbrigade mag wel eens heel gouw uitgebreid worden met deportaties.quote:
Ik heb nog een paar vragen openstaan. Ga je daar nog op reageren?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het takenpaket van de Pandbrigade mag wel eens heel gouw uitgebreid worden met deportaties.
Nee het geeft aan hoe ACHTERLIJK de ingenieurs/architecten van de jaren 50/60 waren. En niet eens de kennis hebben met wat voor materiaal ze werkten.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, dan heb je zojuist het argument van je medestander nog verder ontkracht. Chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |