Ik heb 6 jaar biologie gehad. En nee ik neem niet klakkeloos over wat op internet staat.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit een vaccin bekeken, of wat voor verstand van geneeskunde whatsoever? Je baseert je hele argument op een paar dingen die mensen op internet je vertellen zonder dat je de kunde hebt daar je eigen vraagtekens bij te stellen?
Is dit correct?
6 jaar biologie dus :|quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit een vaccin bekeken, of wat voor verstand van geneeskunde whatsoever? Je baseert je hele argument op een paar dingen die mensen op internet je vertellen zonder dat je de kunde hebt daar je eigen vraagtekens bij te stellen?
Is dit correct?
Gehad als vak op de middelbare school of gestudeerd dat maakt nogal een verschil?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar biologie gehad. En nee ik neem niet klakkeloos over wat op internet staat.
Ik vorm een mening nadat ik veel informatie van beide kanten erover lees.
Waar rook is, is vuur hè?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Ik heb 6 jaar biologie gehad. En nee ik neem niet klakkeloos over wat op internet staat.
Hm?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur hè?
Ja toch, niet dan?
Ja, want als je 6 jaar biologie hebt gehad heb je die 10 jaar die je opleiding geneeskunde duurt niet meer nodig. Geloof mij nou maar, je kan beter naar de echte experts (lees: mensen die op dit vlak wel enige ervaring hebben) luisteren.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Nee, die worden allemaal betaald door Monsanto, BigPharma, de reptilians en de Bilderberg-groepquote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef Biels het volgende:
Geloof mij nou maar, je kan beter naar de echte experts (lees: mensen die op dit vlak wel enige ervaring hebben) luisteren.
Val je nu Lambiekje aanquote:Voor hetzelfde geld is het wel iemand met een storing in zijn hoofd die wat dingen verzint. Je weet het niet.
Gevraagd toen ik griepprik haalde. Bleek idd zo te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want als je 6 jaar biologie hebt gehad heb je die 10 jaar die je opleiding geneeskunde duurt niet meer nodig. Geloof mij nou maar, je kan beter naar de echte experts (lees: mensen die op dit vlak wel enige ervaring hebben) luisteren.
Ik bedoel, als jij het nog nooit hebt bekeken, hoe kan jij dan zo zeker weten dat er zware metalen in een vaccin zitten? Dat geloof je gewoon omdat iemand het ergens op internet zegt. En als er dan doktoren zijn die zeggen dat dit niet zo is is het ongeloofwaardig omdat ze voor BigPharma werken. Waarom zou een random internetsite/youtubefilmpje wel betrouwbaarder zijn? Weet jij veel wie daarachter zit. Voor hetzelfde geld is het wel iemand met een storing in zijn hoofd die wat dingen verzint. Je weet het niet.
Men had KLB en ONZ al láng moeten samenvoegen...quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef Afwazig het volgende:
Echt wat een kneuzenkermis hier, ongelooflijk.
Lees dit nou eens even door en slaap lekker. Welterusten.. Morgen ziet jullie wereldje er veel beter uitquote:Op zondag 12 juli 2009 17:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want als je 6 jaar biologie hebt gehad heb je die 10 jaar die je opleiding geneeskunde duurt niet meer nodig. Geloof mij nou maar, je kan beter naar de echte experts (lees: mensen die op dit vlak wel enige ervaring hebben) luisteren.
Ik bedoel, als jij het nog nooit hebt bekeken, hoe kan jij dan zo zeker weten dat er zware metalen in een vaccin zitten? Dat geloof je gewoon omdat iemand het ergens op internet zegt. En als er dan doktoren zijn die zeggen dat dit niet zo is is het ongeloofwaardig omdat ze voor BigPharma werken. Waarom zou een random internetsite/youtubefilmpje wel betrouwbaarder zijn? Weet jij veel wie daarachter zit. Voor hetzelfde geld is het wel iemand met een storing in zijn hoofd die wat dingen verzint. Je weet het niet.
Lambiekje is sowieso niet serieus te nemen. Als je nou 1 of 2 complottheorieën aanhangt, vooruit. Maar hij gelooft alles. Er is niks ter wereld dat geen complot van de overheid is. Nou, dan ben je flink van het pad af hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die worden allemaal betaald door Monsanto, BigPharma, de reptilians en de Bilderberg-groep!
[..]
Val je nu Lambiekje aan?
De mensen die je daar vaccineren hebben er sowieso de ballen verstand van. Zij ontwikkelen niks, zij kunnen alleen spuiten. Als jij morgen je dokter opbelt om te vragen of er een serieuze kans is dat je kanker gaat krijgen van je vaccins lacht hij je uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Gevraagd toen ik griepprik haalde. Bleek idd zo te zijn.
Tja OK. Maar deden ze dat ook niet als je 30 jaar geleden vroeg of je kanker kreeg van asbest?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef Biels het volgende:
[..]
De mensen die je daar vaccineren hebben er sowieso de ballen verstand van. Zij ontwikkelen niks, zij kunnen alleen spuiten. Als jij morgen je dokter opbelt om te vragen of er een serieuze kans is dat je kanker gaat krijgen van je vaccins lacht hij je uit.
Zo beweerde je een paar pagina's terug dat volgens "geheime documenten"quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En het leukst van alles, het zogenaamde HPV virus veroorzaakt geheel geen kanker. Daar in tegen het vaccin juist wel.
Leuk hè. Je dochter JUIST verminken omdat je denkt dat je het beschermt. Net zoals met softenon en DES. Misinformatie en de het volk bedriegen.
Link naar het hele artikelquote:Jill Koshiol et al. schreef:
Detection of persistent cervical carcinogenic human papillomavirus (HPV) DNA is used as a marker for cervical cancer risk in clinical trials. The authors performed a systematic review and meta-analysis of the association between persistent HPV DNA and high-grade cervical intraepithelial neoplasia (CIN2-3), high-grade squamous intraepithelial lesions (HSIL), and invasive cervical cancer (together designated CIN2-3/HSIL+) to evaluate the robustness of HPV persistence for clinical use. MEDLINE and Current Contents were searched through January 30, 2006. Relative risks (RRs) were stratified by HPV comparison group. Of 2,035 abstracts, 41 studies were eligible for inclusion in the meta-analysis. Over 22,500 women were included in calculation of RRs for persistent HPV DNA detection and cervical neoplasia. RRs ranged from 1.3 (95% confidence interval: 1.1, 1.5) to 813.0 (95% confidence interval: 168.2, 3,229.2) for CIN2-3/HSIL+ versus <CIN2-3/HSIL+; 92% of RRs were above 3.0. Longer durations of infection (>12 months), wider testing intervals, CIN2-3/HSIL+, and use of an HPV-negative reference group were consistently associated with higher RRs. Thus, HPV persistence was consistently and strongly associated with CIN2-3/HSIL+, despite wide variation in definitions and study methods. The magnitude of association varied by duration of persistence and testing interval. Precise definition and standardization of HPV testing, sampling procedure, and test interval are needed for reliable clinical testing. These findings validate HPV persistence as a clinical marker and endpoint.
1 |
Wat is dat nou weer voor een flauwekul-argument?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:58 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Tja OK. Maar deden ze dat ook niet als je 30 jaar geleden vroeg of je kanker kreeg van asbest?
Asbest is een stof die voorkomt in de natuur waarvan de effecten op de gezondheid pas vele tientallen jaren later kenbaar worden. Een vaccin is ontwikkeld en gewoon te toetsen op inhoud. Matige vergelijking.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:58 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Tja OK. Maar deden ze dat ook niet als je 30 jaar geleden vroeg of je kanker kreeg van asbest?
Ik doelde op het uitlachen van iets wat niet bekend is de dokterquote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Asbest is een stof die voorkomt in de natuur waarvan de effecten op de gezondheid pas vele tientallen jaren later kenbaar worden. Een vaccin is ontwikkeld en gewoon te toetsen op inhoud. Matige vergelijking.
Oh, grappig, dat wist ik niet. Ik dacht dat het gemaakt werdquote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef Biels het volgende:
Asbest is een stof die voorkomt in de natuur
Dat zeg ik. Je vergelijking is kut. Daarom je hele argument ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Ik doelde op het uitlachen van iets wat niet bekend is de dokter
En, heb je die griepprik wel genomen toen?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Gevraagd toen ik griepprik haalde. Bleek idd zo te zijn.
Je leeft om te leren.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, grappig, dat wist ik niet. Ik dacht dat het gemaakt werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |