http://www.telegraaf.nl/b(...)e_moord__.html?p=3,1quote:PARIJS- Een rechtbank in Parijs heeft vrijdag een man veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf wegens een gruwelijke racistische moord. Slachtoffer was de 23-jarige Ilan Halimi, een Franse jood. Halimi was op 20 januari 2006 gekidnapt in de Parijse voorstad Sceaux, waar een meisje hem had meegelokt naar een kelder. De ontvoerders hielden de telefoonverkoper gevangen en martelden hem drie weken lang. Uiteindelijk lieten ze hem naakt en geboeid aan een boom achter bij een treinstation. Zijn lichaam vertoonde blauwe plekken, brandwonden en verwondingen door messteken. Halimi overleed onderweg naar het ziekenhuis, kort nadat hij was gevonden.
De moord op Halimi schokte de Franse bevolking en bracht een debat op gang over het anti-semitisme onder multi-etnische bewoners van de buitenwijken van grote steden in Frankrijk. Vrijdag kreeg Youssouf Fofana, leider van de bende, de zwaarste straf. In totaal werden 25 personen veroordeeld, waaronder het meisje dat Hailimi in de val had gelokt.
Ga er maar vanuit dat de daders de Koran niet kennen. Wat ze wel kennen is Israël.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:21 schreef Py het volgende:
25 Moslims die een plan opzetten om een joodse jongen in de val te lokken en op te sluiten om er 3 weken lang op in te steken, in brand te steken, te mishandelen en uiteindelijk meer dood dan levend weer te dumpen.
Omdat er in de koran staat dat volgens Allah joden ergere wezens dan varkens zijn.
Europe is de cancer, Islam is the answer
Hoe kom je aan die wijsheid? Ze citeren er nota bene uit om hun daad te verklaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:32 schreef FloydP het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de daders de Koran niet kennen. Wat ze wel kennen is Israël.
En zo sprak Allah, 'lok die telefoonverkoper naar je kelder, om hem 3 weken te martelen'quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:44 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Ze citeren er nota bene uit om hun daad te verklaren.
Als ze er uit citeren, dan zal het voor jou vast en zeker geen moeite kosten om dat citaat de vinden nietwaar?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:44 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Ze citeren er nota bene uit om hun daad te verklaren.
Ik moet hier mijn nederige excuses maken. Het woord citeren was verkeerd gekozen door mij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ze er uit citeren, dan zal het voor jou vast en zeker geen moeite kosten om dat citaat de vinden nietwaar?
Nieuwe Frrransen die een vertegenwoordiger van een barbaarse staat eventjes goed op zijn nummer zetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:32 schreef FloydP het volgende:Ga er maar vanuit dat de daders de Koran niet kennen. Wat ze wel kennen is Israël.
Want wraak is immers beschaving.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:13 schreef LordNemephis het volgende:
Hopelijk zetten ze die idioot in een gevangenis met flink wat Joodse bewakers en gevangenen.
Niet, dat is logisch, omdat ze daar geen binding mee hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nieuwe Frrransen die een vertegenwoordiger van een barbaarse staat eventjes goed op zijn nummer zetten.![]()
Alles om de islam uit de wind te houden. Een storm die het zelf creeert trouwens.![]()
Hoeveel moslims zouden de straat opgaan om zich te distantieren van deze gasten die die eigenlijk zo vredelievende religie () in een kwaad daglicht stellen, trouwens?
Net zoveel als om te protesteren tegen een paar spotprentjes in een Deense krant?
Verschil is dat wij in het superieure westen die teksten kunnen relativeren. Wij kennen satire, humor en andere verworvenheden van de Verlichting en de Griekse Oudheid. Dat bestaat in de islam (net als trouwens in andere religies) niet. Daarom ook de ophef over een meesterlijke cabaretier als Hans Teeuwen, een wereldwijd oproer over satirische spotprenten en de moord door een islamist op Theo van Gogh.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:19 schreef boyv het volgende:
waarschijnlijk hebben ze de lyrics van eminem verward met de koran
Islam is ook maar een idee. Het doet niets.quote:
Hopen op wraak leek er imo duidelijk vanaf te druipen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoezo zijn Joodse bewakers 'wraak' ?
Tamelijk slecht idee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Islam is ook maar een idee. Het doet niets.
Goed is blijkbaar subjectief.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
Tamelijk goed idee.
Als de koran zo leest dan krijg je die indruk toch niet. Vers voor vers wordt de lezer ervan doordrongen dat er niets anders (goeds) bestaat dan dat. Terreur en geweld moeten worden ingezet om dat o-zo-goed ideeen (wie zei ook alweer: een goed idee verkoopt zichzelf?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Islam is ook maar een idee. Het doet niets.
Klopt. Al vergemakkelijkt een geweer het praktische proces van doden wel. Een boek niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:26 schreef Py het volgende:
Het is met de islam dezelfde discussie als met de wapenindustrie:
"Het zijn niet de geweren die mensen doden, maar mensen"
De Duitse Mohammed B:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verschil is dat wij in het superieure westen die teksten kunnen relativeren. Wij kennen satire, humor en andere verworvenheden van de Verlichting en de Griekse Oudheid.
de moord door een islamist op Theo van Gogh.
Dat is zeker waar, maar je kan toch objectief vaststellen dat in die landen waar islam heerst, er toch minder vrijheid, blijheid, vrede, veiligheid, voorspoed en geluk heerst dan in landen waar die achterlijkheid (nog) niet de skepter zwaait.quote:
De crux zit hem in de causaliteit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar je kan toch objectief vaststellen dat in die landen waar islam heerst, er toch minder vrijheid, blijheid, vrede, veiligheid, voorspoed en geluk heerst dan in landen waar die achterlijkheid (nog) niet de skepter zwaait.
Niks misplaatst. Dit soort beesten worden in het Westen afgestraft en vastgezet. In islamitische landen worden dit soort schoften de nieuwe president (Mousavi/Ahmadinejad) of krijgen anderszins hoge posities toebedeeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:27 schreef hans3000 het volgende:
[..]
De Duitse Mohammed B:
Josef Erwin Bachmann (October 12, 1945 Reichenbach im Vogtland, Saxony - February 24, 1970) became widely known in Germany for his assassination attempt on the leader of the German student movement, Rudi Dutschke, firing three bullets at him, on April 11, 1968. He was convicted of the attack and sentenced to a seven-year prison sentence. Bachmann committed suicide while in prison in 1970.
Bachmann approached Dutschke, whom he had never met, in the street, having found out his address from the Einwohnermeldeamt, the registration office. Asking him if he was really Rudi Dutschke, he took out a gun and shot him in the head. Later on he told the judge that he had done it out of hate, calling him a dirty Communist pig. After the shooting, Bachmann fled to a cellar where he took an overdose of sleeping pills but still continued firing his gun at police officers trying to approach him. He was taken to a hospital to deal with the effects of his overdose.
Dutschke survived the assassination attempt but suffered brain damage and was forced to learn to speak again. He was left with severe health problems which in 1979 led to his death in Aarhus, Denmark.
After Bachmann's conviction, he and Dutschke corresponded by letter. Bachmann committed suicide on the night between February 23 and February 24, 1970.
http://en.wikipedia.org/wiki/Josef_Bachmann
So far voor je misplaatste superioriteitstgevoel.
Het is puur toeval. Landen waar religie overheerst zijn puur toevallig onprettig (vooral voor minderheden), onveilig en met weinig toekomstmogelijkheden (zeker als je niet de ideetjes aanhangt van de leiders).quote:
Het zit hem in het fictieve he, dat is kennelijk eveneens een subjectief begrip in deze.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jezelf onderwerpen aan een fictieve entiteit is een slecht idee.
Tegeltjeswijsheid!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jezelf onderwerpen aan een fictieve entiteit is een slecht idee.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Typisch. Ik herinner je aan Spanje +- 40 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is puur toeval. Landen waar religie overheerst zijn puur toevallig onprettig (vooral voor minderheden), onveilig en met weinig toekomstmogelijkheden (zeker als je niet de ideetjes aanhangt van de leiders).
Tuurlijk, dat is het. Puur toeval.
Net zo fictief als het spaghettimonster. Is dat ook subjectief?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zit hem in het fictieve he, dat is kennelijk eveneens een subjectief begrip in deze.
Nee hoor. God is per definitie fictief. Dat jij denkt dat jouw fictie waarheid is, doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zit hem in het fictieve he, dat is kennelijk eveneens een subjectief begrip in deze.
Het spaghettimonster acht ik niet overtuigend, anderen misschien wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net zo fictief als het spaghettimonster. Is dat ook subjectief?
Als je ouders je met het spaghettimonsters hadden grootgebracht, waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spaghettimonster acht ik niet overtuigend, anderen misschien wel.
De bewijzen voor die anderen zijn net zo geloofwaardig als voor het spaghettimonster. Ik weet niet op welke feiten je jezelf baseert dat je de een meer overtuigend vindt dan de ander.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spaghettimonster acht ik niet overtuigend, anderen misschien wel.
Wat lijkt op een politieke moord, van 30 jaar geledenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:27 schreef hans3000 het volgende:
[..]
De Duitse Mohammed B:
Josef Erwin Bachmann (October 12, 1945 Reichenbach im Vogtland, Saxony - February 24, 1970) became widely known in Germany for his assassination attempt on the leader of the German student movement, Rudi Dutschke, firing three bullets at him, on April 11, 1968. He was convicted of the attack and sentenced to a seven-year prison sentence. Bachmann committed suicide while in prison in 1970.
Bachmann approached Dutschke, whom he had never met, in the street, having found out his address from the Einwohnermeldeamt, the registration office. Asking him if he was really Rudi Dutschke, he took out a gun and shot him in the head. Later on he told the judge that he had done it out of hate, calling him a dirty Communist pig. After the shooting, Bachmann fled to a cellar where he took an overdose of sleeping pills but still continued firing his gun at police officers trying to approach him. He was taken to a hospital to deal with the effects of his overdose.
Dutschke survived the assassination attempt but suffered brain damage and was forced to learn to speak again. He was left with severe health problems which in 1979 led to his death in Aarhus, Denmark.
After Bachmann's conviction, he and Dutschke corresponded by letter. Bachmann committed suicide on the night between February 23 and February 24, 1970.
http://en.wikipedia.org/wiki/Josef_Bachmann
So far voor je misplaatste superioriteitstgevoel.
Als je dat niet weet, is het frappant om andere zaken te gaan waarderen nietwaar? Je weet dus feitelijk niet waar je het over hebt, maar geeft er wel waardeoordelen over.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De bewijzen voor die anderen zijn net zo geloofwaardig als voor het spaghettimonster. Ik weet niet op welke feiten je jezelf baseert dat je de een meer overtuigend vindt dan de ander.
Ja, dat zien we ook dagelijk op TV wat een 'goed idee' die islam is.quote:
Verschijnt de Islam dagelijks op TV. Dat is nieuw voor mij. Of doel jij nu op de diverse verschijningsvormen die allen de noemer Islam dragen en dus een heel breed bereik hebben?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat zien we ook dagelijk op TV wat een 'goed idee' die islam is.
Levert altijd zulke 'welvarende maatschappijen' op enzo
Ik ken die feiten niet omdat er geen feiten zijn. Ja een idealist en een agressor die wat beweerde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, is het frappant om andere zaken te gaan waarderen nietwaar? Je weet dus feitelijk niet waar je het over hebt, maar geeft er wel waardeoordelen over.
Als je visie van de Islam beperkt is tot "een idealist en een agressor die wat beweerde", dan is het inderdaad slecht gesteld. Ben je hier nu aan het toegeven dat je nooit de moeite hebt gedaan om te kijken wat de Islam omvat? Om te kijken of het de Koran nu daadwerkelijk bevat wat er door sommige gesteld wordt of juist niet? Heb je nooit zelf onderzoek gedaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ken die feiten niet omdat er geen feiten zijn. Ja een idealist en een agressor die wat beweerde.
Niet heel overtuigend als je het mij vraagt.
In Frankrijk hebben ze nog even Palestijnse TV op de satelliet gehad. Maar dat hebben de Fransen er toch snel maar weer afgeflikkerd omdat er in kinderseries roze konijnen liedjes zongen over het uitroeien van de joden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah m´n beste jongeman, ik stel voor dat je de bijbel dan ook eens openslaat. En gelijk alle andere religieuze boeken die als heilig worden gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de koran zo leest dan krijg je die indruk toch niet. Vers voor vers wordt de lezer ervan doordrongen dat er niets anders (goeds) bestaat dan dat. Terreur en geweld moeten worden ingezet om dat o-zo-goed ideeen (wie zei ook alweer: een goed idee verkoopt zichzelf?) te verspreiden.
Zwaarden en zeisen worden ingezet om het schitterende woord van de vredelievende Allah over deze lelijke planeet te verspreiden. Wie niet luistert, moet maar voelen. Zo ook deze joodse jongen in Frankrijk.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van de Zionisten/Amerika, wist je dat nog niet?
Ik had het over Jezus en Mohammed oftewel christendom en islam. Maar ik laat me graag overtuigen op feiten. Misschien heb ik de feiten gemist die bewijzen dat God en/of Allah bestaan en geloofwaardiger zijn dan het spaghettimonster.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je visie van de Islam beperkt is tot "een idealist en een agressor die wat beweerde", dan is het inderdaad slecht gesteld. Ben je hier nu aan het toegeven dat je nooit de moeite hebt gedaan om te kijken wat de Islam omvat? Om te kijken of het de Koran nu daadwerkelijk bevat wat er door sommige gesteld wordt of juist niet? Heb je nooit zelf onderzoek gedaan?
Religie = cultuur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschijnt de Islam dagelijks op TV. Dat is nieuw voor mij. Of doel jij nu op de diverse verschijningsvormen die allen de noemer Islam dragen en dus een heel breed bereik hebben?
Gaan we religie nu ook de schuld geven van slecht economisch beleid van regeringen?
Hoe heette deze zender. Dit moet ik even weten om de geloofwaardigheid van het bericht te toetsen, is er überhaupt wel een typisch Palestijnse TV zender namelijk? Ik geloof niet dat Palestina zelf de capaciteiten heeft om dergelijke signalen de ether in te sturen - helemaal met Israël er feitelijk naast (en in). Tenzij je doelt op een of andere Hamas zender.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Py het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze nog even Palestijnse TV op de satelliet gehad. Maar dat hebben de Fransen er toch snel maar weer afgeflikkerd omdat er in kinderseries roze konijnen liedjes zongen over het uitroeien van de joden.
De hoofverdachte zei dat Allah en de profeet niet van joden houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je hier nu aan het toegeven dat je nooit de moeite hebt gedaan om te kijken wat de Islam omvat?
Je laat je graag overtuigen door feiten, theorieën doe jij dus niets mee? Dan ben je een makke volgeling, nog makker dan een gemiddeld religieus persoon.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik had het over Jezus en Mohammed oftewel christendom en islam. Maar ik laat me graag overtuigen op feiten. Misschien heb ik de feiten gemist die bewijzen dat God en/of Allah bestaan en geloofwaardiger zijn dan het spaghettimonster.
Ja je moet vooral elke dag kijken en luisteren naar wat de media te zeggen heeft, dat vormt echt een goed wereldbeeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet zelf verzonnen hebben, er zal vast wel een of andere fundi het een en ander hebben ingefluisterd. Maar, wat doet dat af van wat ik zeg? Of wil jij nu zeggen dat deze persoon gelijk heeft en ik niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:52 schreef yyentle het volgende:
[..]
De hoofverdachte zei dat Allah en de profeet niet van joden houden.
Heeft ie dat verzonnen denk je?
Maar ik zei helemaal niet dat alleen religie verantwoordelijk is voor achtergesteldheidquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De armoede in Zuid Amerika is de schuld van de Islam, net als de armoede in donker-Afrika, of de armoede in Noord-Korea, grote gedeeltes van China of geheel India.
De joker weet het verschil niet tussen veel poet hebben, en welvarend zijn. Royal Sadness.quote:Erg "toevallig". Daarentegen zijn extreem religieuze landen erg rijk, zoals Saoedie Arabie, VAE, Bahrein, Kuweit. Wacht, even de redenering van ExTec gebruiken, deze zijn enorm welvarend - en het zijn islamitische landen = causaal verband.
Al Aqsa TVquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe heette deze zender. Dit moet ik even weten om de geloofwaardigheid van het bericht te toetsen, is er überhaupt wel een typisch Palestijnse TV zender namelijk? Ik geloof niet dat Palestina zelf de capaciteiten heeft om dergelijke signalen de ether in te sturen - helemaal met Israël er feitelijk naast (en in). Tenzij je doelt op een of andere Hamas zender.
http://www.menassat.com/?(...)tv-broadcasts-europequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe heette deze zender. Dit moet ik even weten om de geloofwaardigheid van het bericht te toetsen, is er überhaupt wel een typisch Palestijnse TV zender namelijk? Ik geloof niet dat Palestina zelf de capaciteiten heeft om dergelijke signalen de ether in te sturen - helemaal met Israël er feitelijk naast (en in). Tenzij je doelt op een of andere Hamas zender.
Als jij beweert dat God en Allah geloofwaardiger zijn dan het spaghettimonster vraag ik me af waarop je dat feitelijk baseert of is het slechts een theorie?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je laat je graag overtuigen door feiten, theorieën doe jij dus niets mee? Dan ben je een makke volgeling, nog makker dan een gemiddeld religieus persoon.
Hoe moeten wij dat nou weten? Voor hetzelfde geld wordt jij betaald om met propaganda de Nederlandse fora wijs te maken dat islam vrede is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet zelf verzonnen hebben, er zal vast wel een of andere fundi het een en ander hebben ingefluisterd. Maar, wat doet dat af van wat ik zeg? Of wil jij nu zeggen dat deze persoon gelijk heeft en ik niet?
Onder de noemer: see no evil, hear no evil.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:53 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja je moet vooral elke dag kijken en luisteren naar wat de media te zeggen heeft, dat vormt echt een goed wereldbeeld
Idd, je kunt veel beter naar de staatspropaganda van Israel luisterenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ah van Hamas, typische propaganda zender.
Ik baseer dat op de theorie - de vergelijking en geloofwaardigheid daarvan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als jij beweert dat God en Allah geloofwaardiger zijn dan het spaghettimonster vraag ik me af waarop je dat feitelijk baseert of is het slechts een theorie?
Vandaar dat de Israëlische pers overal verdeeld over is en geen enkele mening van Israëlische journalisten onder het tapijt wordt geveegd door een overheidsorgaan..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Idd, je kunt veel beter naar de staatspropaganda van Israel luisteren
Wat dacht je ervan om iedereen apart te toetsen op geloofwaardigheid naar jouw eigen maatstaaf, in plaats van de islam als geheel en een persoon te beschouwen? Zoveel mensen, zoveel gedachten, dat past niet allemaal in een hok.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:57 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weten? Voor hetzelfde geld wordt jij betaald om met propaganda de Nederlandse fora wijs te maken dat islam vrede is.
Terwijl je geloofsgenoten tegelijkertijd de gruwelijkste dingen uithalen.
Moeten we jou geloven of die anderen die ook beweren ware moslims te zijn??????????
Ik wil helemaal niets zeggen, ik vraag me af hoe het mogelijk is dat zoiets in een westers land gebeurt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet zelf verzonnen hebben, er zal vast wel een of andere fundi het een en ander hebben ingefluisterd. Maar, wat doet dat af van wat ik zeg? Of wil jij nu zeggen dat deze persoon gelijk heeft en ik niet?
Ja, dat is een afweging. Of je gelooft een moslim op een Nederlands forum die wat tegen je zegt. Of je gelooft een moordenaar. Het is wat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:57 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weten? Voor hetzelfde geld wordt jij betaald om met propaganda de Nederlandse fora wijs te maken dat islam vrede is.
Terwijl je geloofsgenoten tegelijkertijd de gruwelijkste dingen uithalen.
Moeten we jou geloven of die anderen die ook beweren ware moslims te zijn??????????
Wat voor onderscheid probeer je aan te maken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |