Yepz... als je ergens voor in een dip zit, kijk naar Amerika en je wordt er gewoon vrolijk van omdat je ziet dat het erger kan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:00 schreef pekel het volgende:
Who cares. Amerika is wel liev en schattig om naar te kijken.
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:01 schreef DemonRage het volgende:
Kutreligieuzen.![]()
[..]
Yepz... als je ergens voor in een dip zit, kijk naar Amerika en je wordt er gewoon vrolijk van omdat je ziet dat het erger kan.
Het meest grappige is wel dat 'conservatieven' huilen over dat ze het zo erg vinden dat mensen hier zogenaamd al het geloof belachelijk maken, maar ondertussen wel allemaal 'kritiek' hebben op de Islam.quote:
hehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Merkie het volgende:
Hallo.
2006.
TWEEDUIZEND-EN-ZES.
Topicwaardig? Nee.
....Is dus niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het meest grappige is wel dat 'conservatieven' huilen over dat ze het zo erg vinden dat mensen hier zogenaamd al het geloof belachelijk maken, maar ondertussen wel allemaal 'kritiek' hebben op de Islam.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:53 schreef Joppy het volgende:
Ik wist niet dat we met meerdere mensen mochten trouwen?
Mijn ervaring is juist dat ze daar milder over zijn dan over atheïsten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het meest grappige is wel dat 'conservatieven' huilen over dat ze het zo erg vinden dat mensen hier zogenaamd al het geloof belachelijk maken, maar ondertussen wel allemaal 'kritiek' hebben op de Islam.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Merkie het volgende:
Hallo.
2006.
TWEEDUIZEND-EN-ZES.
Topicwaardig? Nee.
Dan kom je de verkeerde mensen tegen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat ze daar milder over zijn dan over atheïsten.
Kritiek staat niet voor niets als 'kritiek' geschreven. Wel lezen wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:17 schreef huhggh het volgende:
[..]
....Is dus niet hetzelfde.
Wel lezen wat je zelf schijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |