Ik denk idd dat die vader nu een mooie auto heeft gehaald van het geld dat hij heeft geeist.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ouders die van hun bloedeigen kinderen geld verlangen
Hier mogen ze gratis wonen zolang ze nog fulltime studeren. Zodra ze werken mogen ze óf meebetalen, óf iets voor zichzelf zoeken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Toen ik thuis woonde en werkte was dat ook heel normaal, mijn ouders verdienden ook geen kapitalen, dus dan vind ik het niet meer als normaal om ook wat bij te dragen, niets vreemd aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ze hebben er toch zelf voor gekozen om jou op de wereld te zetten.quote:Op zondag 12 juli 2009 06:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik thuis woonde en werkte was dat ook heel normaal, mijn ouders verdienden ook geen kapitalen, dus dan vind ik het niet meer als normaal om ook wat bij te dragen, niets vreemd aan.
Maar op het moment dat je volwassen bent en zelf werkt, mogen ze ook verwachten dat jij voor jezelf zorgt.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ze hebben er toch zelf voor gekozen om jou op de wereld te zetten.
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Bij ons was regel heel simpel, als je studeert, hoef je niets te betalen, als je werkt, en geld verdient betaal je wat mee, lijkt me heel redelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Levenslang studerenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij ons was regel heel simpel, als je studeert, hoef je niets te betalen, als je werkt, en geld verdient betaal je wat mee, lijkt me heel redelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |