Ik zou een yaaaacht kopenquote:
Ok, ik ga voor komende week wat meer rogge, wat minder gewoon brood doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:58 schreef conleche het volgende:
Misschien kan je en en doen. Dus minder boterhammen, (rogge is ook prima!) samen met een salade, of een omelet. Om nu direct al het brood te schrappen vind ik niet nodig. Je moet wel zorgen dat je genoeg calorieen binnenkrijgt natuurlijk. (Hoezo zou je van een omelet raar gaan ruiken?? Zolang je er geen 3 tenen knoflook indoet!!) Heb je koeling op het werk? En je kan 20 komkommers eten, maar dan heb je nog niks binnen!!!
Brinta = koolhydratenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:08 schreef sigme het volgende:
Daar heb ik dus echt helemaal geen verstand van. Maar ik eet gewoonlijk:
-een bak brinta
-brood (met op kantoordagen pindakaas en op thuisdagen vlees/kaas/ei
-avondeten: beetje rijst/pasta/aardappels, groente, klein beetje vlees of vis. Meestal wel iets toe: zoete zuivel
En verder 1 pilsje
Welke onderdelen hiervan zijn koolhydraatrijk?
Misschien een domme vraag, maar waarom koop je geen koelkast dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:00 schreef sigme het volgende:
Een vriezer en een geïsoleerde kist. In de kist staan kaas en vleeswaren en bederfelijke jam, en dan zet ik daar dagelijk uit de vriezers een koelelement en/of een bak bevroren eten/vlees/vis bij. Wil prima, maar ik zal er geen wárme zaken inzetten.
Ik snap dat niet. Vind je het dan nooit fijn om even alleen thuis te zijn?? Beetje rommelen, boekje lezen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik helemaal blij dat ik eerder naar huis mocht ('t was heel rustig op 't werk), vooral omdat m'n vriendje had gezegd rond 3 uur thuis te zijn van z'n pokerweekendje, is 'ie nog niet eens vertrokken en 't is nog 2 uur met de trein..
Ik ben bijna altijd alleen thuis.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Vind je het dan nooit fijn om even alleen thuis te zijn?? Beetje rommelen, boekje lezen?
O zo. Gelukkig! Ik vond het al een tikkie ongezond!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd alleen thuis.. Op zaterdag moet ik altijd werken, op zondag plannen we vaak familiedingen en zo, dus ik had een dagje sámen vrij verwacht.
Wat voor, wat voor!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lekker heel veel boeken voor mijn vakantie
Oh nee, als er iemand houdt van alleen zijn ben ik het wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
O zo. Gelukkig! Ik vond het al een tikkie ongezond!
Oh, ik weet de titels al niet meerquote:
Oei, dat kwam vast hard aan...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Je eet schrikbarend weinig. Ik heb anorexiapatiënten die meer eten"
Zei de mevrouw dat? Je gaat daarom niet stoppen bij haar hè? Juist doorgaan!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oke.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stap 1: Probleem analyseren / erkennenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is even slikken zeker...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, dat voelde vast niet fijn..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een recept gebruikt dat Syrena postte (van ah.nl). Het vlees was superzacht geworden en niet té pittig. Uiteindelijk heeft het zo'n 2,5 uur opgestaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, heb ik het runderstoof recept gemist?Tof dat het lekker was!
[..]
Ommeghaad, iet ies Geraaaaard Depardieuuuuuuuu. In retard-mode, oui.
Nou at je deze week ook wel bizar weinig. Heb je het idee dat ze een reëel beeld heeft van hoeveel je eet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer het aantal apparaten-op-stroom minimaal te houden. Een koelkast is echt overbodig (in mijn situatie).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom koop je geen koelkast dan?
Iiiiinteressant!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb een recept gebruikt dat Syrena postte (van ah.nl). Het vlees was superzacht geworden en niet té pittig. Uiteindelijk heeft het zo'n 2,5 uur opgestaan.
Dat is hard. Maar wel waar. Kwam het als een schok? Want volgens mij is het al eerder gezegd tegen je. Hier dan, en niet door een professional... *knuf*quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
QFT!!! Maar XM, je komt hier wel doorheen. En wie weet zitten we volgend jaar een keer op een terrasje ergens te smikkelen van een stokbroodje met smeuìge brie en kan jij daar ook van genieten zonder te bedenken dat je de helft van je D en al je verdere T´s zou willen schrappen voor de rest van deweek!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stap 1: Probleem analyseren / erkennen
Stap 2: eraan werken en ass-kicken!![]()
Stap 3: vervolgens een staat van awesomeheid bereiken
Ja! Ik heb het dus veel langer opgezet dan het recept voorschrijft en ik heb de zaden uit de pepers verwijderd. Dat was volgens mij niet de bedoeling (anders staat het er wel) maar ik vond het zo pittig genoeg. Verder heb ik citroensap gebruikt ipv tamarindepasta en vleesfond ipv kippenbouillon. Ik heb een pond runderlappen gebuikt, maar verder wel dezelfde hoeveelheden aangehouden. No further changesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Iiiiinteressant!*gaat zoeken op runderstoof*
Edit: is het deeeze?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=318754&rq=oosters
En ik ben ook nieuwsgierig wat de mevrouw van XM verder te vertellen had!![]()
wat vind je er van dat ze dit zei, wat deed het met je toen je 't hoorde?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |