Don't askquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef Laureline het volgende:
Maar wel afgevallen, van de spanning en sensatie?
Ik vind 'm werkelijk briljantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef SiTu het volgende:
Cake for everyone![]()
[ afbeelding ]
En ja, het is een beetje treurig om je leeftijd op je eigen taart te zetten, maar ik wilde m'n cijfervormpjes proberen
Vorige week vrijdag 3 aanvallen, zaterdag nog eentje en dat was het voor nu. Mag ook wel na drie weken; ik was het een beetje zatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:04 schreef cyclechick het volgende:
ah je bent er nog, ja ik miste jegaat het goed? geen migraine meer gehad?
Ach,je kunt niet alles hebben: ik wilde soms ook dat ik wat slimmer was en niet zo knap
quote:Vorige week vrijdag 3 aanvallen, zaterdag nog eentje en dat was het voor nu. Mag ook wel na drie weken; ik was het een beetje zat
Mmmmquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef SiTu het volgende:
Cake for everyone![]()
[ afbeelding ]
En ja, het is een beetje treurig om je leeftijd op je eigen taart te zetten, maar ik wilde m'n cijfervormpjes proberen
Morgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:04 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het een supermooie taart situ, mogen we een stukje komen eten?
Wanneer ben je jarig eigenlijk, of heb ik dat helemaal gemist en is het vandaag ofzo?
Dat heb ik zelf nooit als ik zo'n felgekleurd ding zie, dat ik het er lekker uit vindt zienquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:14 schreef cyclechick het volgende:
zoveel! dat is echt niet goed zeg!
![]()
Hier, een mooi liedje voor jou
Wat goehoedquote:
Vriendje wilde al dat ik vandaag nog langskwam, maar ik ben helemaal op johquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Je mag morgen of zondag wel langskomen als je zin hebtOf ik kom naar jou
!
Dat kan ik heel snel en lang volhoudenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hula hoepen met de wii fit is wel hyper-intensief! Vind ikDoe dat maar eens 10 keer achter mekaar, volgens mij pleurt de gemiddelde persoon dan zo van dat balance board af!
Ja stuur maar door!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Whaha, die eetcafégast heeft een Hyves met een foto. Nou, vinden jullie het wat?. Ik vind hem er in het echt leuker uit zien: http://nondeju.hyves.nl/
Ik wou een plaatje van een gespierde langharige man met een grote rode strik om zich heen posten maar ik kon het niet vindenquote:
Dankje!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:23 schreef cyclechick het volgende:
Dan feliciteer ik je nu alvast!!
Van harte met je 21e verjaardag, dat de taart (je moeder) maar mag smaken en je een heel leuke dag hebt!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |