Shhhh, no one will know it's youuuu!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:42 schreef cyclechick het volgende:
SEPO en een soort van naamtopic, maar of ik daar nu zo blij mee ben
Dikke trui aan en koppie thee erinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef kwakveense het volgende:
oehoehoeh een nieuwe topique!
ik heb na t zwemmen een hanjde kroepoek en een boel gegrilde kip gegeten, en nu zit ik nog heel erg vol...nog maar even wachten met koken.
ik ben tevens heul erg moeen ik heb t koud...
Ik doe tegenwoordig nog wel eens die 2e.. ;oquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hula hoepen met de wii fit is wel hyper-intensief! Vind ikDoe dat maar eens 10 keer achter mekaar, volgens mij pleurt de gemiddelde persoon dan zo van dat balance board af!
Ik heb ook wel vaker gezegd dat ik wel eens kaal wilde proberen. Gelukkig was er toen niemand met een tondeuse in de buurtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Mijn broertje had al jaren best lang haar en hij zei net: Hmm ik wil wel kaal. M'n kapsel even resetten.
Dus ik: oké en ik pakte de tondeuse en nu is hij kaal!
Gabberrrrrquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Mijn broertje had al jaren best lang haar en hij zei net: Hmm ik wil wel kaal. M'n kapsel even resetten.
Dus ik: oké en ik pakte de tondeuse en nu is hij kaal!
Ik zie het nog voor me ook dat zoiets gebeurt met mijn fiets. Hihi :$quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Over onschuldige fietsjes gesproken; vandaag reed ik over de Mathenesserweg en ik wilde een stoepje opwippen dus ik trek aan mn stuurtje, valt mn voorwiel eruit zegIk probeerde nog overeind te blijven maar dat lukte niet dus BOEM daar schoof ik over straat. Het regende bovendien dus ik glee goed
Er kwamen gelijk mensen aangesneld maar ik had verder niks. Zonder erg dus..
print je dit even uit voor je mevrouw?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Allooo
Aangezien ik niet acuut in levensgevaar verkeer volgens de dokter, ben ik wezen RPMën. Ja, ik ben gek. Maar, maandag voor het laatst geweest en het weekend niet in Gouda, dus ik vond dat ik moest. Ging tamelijk moeizaam, maar toch even lekker gezwoten.
Nu met een bakje havermout als D op de bank voor de buis. Lekker Top Gear kijken straks!
Waar staat dan dat ik havermout heb genomen omdat ik nog ziek ben? We hadden niks beters in huis en de les was om 19:00, dus ervoor of erna uitgebreid eten was niet echt een optie. En dan leek havermout me nog het meest voedzaam.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
print je dit even uit voor je mevrouw?hoe kun je nou als je ziek bent je lichaam tot t uiterste drijven en dan alsnog niet normaal eten "omdat je ziek bent"
Ik vind dat persoonlijk niet zo prettig, omdat ik doorgaans redelijk bijtijds naar bed ga. En dan lig ik zo te burpen in bedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef cyclechick het volgende:
Erna eten is een prima optie hoor. ik eet vaak zat pas na 20.00u omdat ik moest sporten. ook regelmatig om half 5.5u als ik ga wielrennen, trouwens.
Wij hebben voor die van ons (8 jaar!) een speciaal rood truitje, voor bij zulke gerechtenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
XM, eigenlijk wil ik je nu op je mieter geven, maar ik vind het echt een prettige gedachte dat je nu De Mevrouw hebt om je bij te sturen, da's vast veel effectiever dan een vage Vlaamse internetkennis
Hemel. Vrienden met kinderen zijn weer pleite; het huis is een ravage. Een anderhalfjarige bobotie geven resulteert in kerrievlekken op de vloer
Ja? Wat tof!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij hebben voor die van ons (8 jaar!) een speciaal rood truitje, voor bij zulke gerechten![]()
Oooo, jij loopt echt over van moederliefdegevoelensquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Wat tof!
Ik hou van zulke ouders
Ja en eigenlijk hoort dat niet bij mij, ik haat mensen namelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo, jij loopt echt over van moederliefdegevoelensLas ik in het vorige topic.
Lijkt me heel normaal hoor, volgens mij hebben alle vrouwen dat gewoon genetisch meegekregen. En de een uit die gevoelens door zelf kinderen te krijgen, de ander geeft die liefde aan andermans kinderen, of aan dieren, of oude omaatjes![]()
De jager schoot mis ¤ 13.90quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welk gerecht heb je nou uiteindelijk genomen Vik?
Sinds die uitzending van de Keuringsdienst van Waarde let ik er wel op dat het echt vis is uit de wilde vangst, geen kweekvis. Dan heb je wel gezonde vetten, en veel minder gifstoffen, omdat die kweekvis allerlei vleesrommel te eten kreeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk hoort dat niet bij mij, ik haat mensen namelijk![]()
![]()
Best een mooi lijstje heb je daar.. Hoki nee weet ik niet, soort van claresse ofzo?
Komen ook steeds meer witvis soorten in de winkel.
Zonnevis b.v. is een heerlijke vis!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Hmmmm bij nader inzien... Hij heeft een beetje een drugshoofd als hij lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |