abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:37:35 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70856896
Het vorige deel: Slank # 805 - Zonder je-weet-wel

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:40:14 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70856959

Ik ga eten koken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70857030
SEPO en een soort van naamtopic, maar of ik daar nu zo blij mee ben
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:48:58 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70857218
oehoehoeh een nieuwe topique!

ik heb na t zwemmen een hanjde kroepoek en een boel gegrilde kip gegeten, en nu zit ik nog heel erg vol...nog maar even wachten met koken.

ik ben tevens heul erg moe en ik heb t koud...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70857317
Heb net hardgelopen en voel m'n longen nu branden. Misschien verder maar even wachten tot het hoestje over is. Heb eigenlijk zin om uit te gaan vanavond, maar moet morgen werken. Dus ik zal wel braaf met m'n burrito Top Gear gaan kijken.................of heel misschien toch 1 drankje in de stad????
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:55:53 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70857397
1 drankje kan geen kwaad, co

Lijstje!

O: Special k met melk
T: handje M&Ms (mah secret vice! euw neuw)
L: twee sneetjes brood met peperrosbief
D: twee spekpannenkoekjes en anderhalve met een beetje poedersuiker Lekker dun gebakken
T: glas cola methinks!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:57:06 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70857427
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:42 schreef cyclechick het volgende:
SEPO en een soort van naamtopic, maar of ik daar nu zo blij mee ben
Shhhh, no one will know it's youuuu!

pi_70857501

Ik heb ergens wel zin om weer te gaan 'sporten' Met de wii fit ;o
Maarr het kan niet, omdat de tv bezet is. ;o

Eerst nog even een logo maken, daarna zien we wel weer. =]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:01:30 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70857526
Hula hoepen met de wii fit is wel hyper-intensief! Vind ik Doe dat maar eens 10 keer achter mekaar, volgens mij pleurt de gemiddelde persoon dan zo van dat balance board af!
pi_70857909
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:48 schreef kwakveense het volgende:
oehoehoeh een nieuwe topique!

ik heb na t zwemmen een hanjde kroepoek en een boel gegrilde kip gegeten, en nu zit ik nog heel erg vol...nog maar even wachten met koken.

ik ben tevens heul erg moe en ik heb t koud...
Dikke trui aan en koppie thee erin
pi_70858083
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hula hoepen met de wii fit is wel hyper-intensief! Vind ik Doe dat maar eens 10 keer achter mekaar, volgens mij pleurt de gemiddelde persoon dan zo van dat balance board af!
Ik doe tegenwoordig nog wel eens die 2e.. ;o

Maar na 6 minuten ben ik wel op. Hardlopen is ook wel leuk geworden. Korte afstand een paar keer achter elkaar. =]
pi_70858304
'Lo!
Ik was al weg toen de reply kwam, maar onze Nettorama heeft geen linzen. Niet gedroogd en niet in een pottie. Dus nu heb ik bloemkoolsoep gemaakt. Halve liter op, met knapperbolletjes

En nu heb ik een plofbuik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70858706
Klaar!!!

Ik ga naar huis... zondag verder aan de scriptie, dan moet ik een heel groot hoofdstuk voor een heel groot deel herschrijven en het zou superrelaxed zijn als ik dat dan ook af kan krijgen...

Maar nu lekker naar huis en avondeten!
pi_70858928
Mijn broertje had al jaren best lang haar en hij zei net: Hmm ik wil wel kaal. M'n kapsel even resetten.
Dus ik: oké en ik pakte de tondeuse en nu is hij kaal !
pi_70858967
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Mijn broertje had al jaren best lang haar en hij zei net: Hmm ik wil wel kaal. M'n kapsel even resetten.
Ik heb ook wel vaker gezegd dat ik wel eens kaal wilde proberen. Gelukkig was er toen niemand met een tondeuse in de buurt Ik wilde ook nog altijd eens blauw haar, maar heb alleen knalrood en oranje gehad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:49:33 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70859041
Gedurfd, Syrena

Ik ben nooit stoerder geweest dan een donkerrode pluk in m'n haar
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:12:46 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70859811
Allooo

Aangezien ik niet acuut in levensgevaar verkeer volgens de dokter, ben ik wezen RPMën. Ja, ik ben gek. Maar, maandag voor het laatst geweest en het weekend niet in Gouda, dus ik vond dat ik moest. Ging tamelijk moeizaam, maar toch even lekker gezwoten.

Nu met een bakje havermout als D op de bank voor de buis. Lekker Top Gear kijken straks!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70859813
Oeps verkeerde topic
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:18:03 #19
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70859975
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
Gabberrrrr
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:26:31 #20
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70860245
Over onschuldige fietsjes gesproken; vandaag reed ik over de Mathenesserweg en ik wilde een stoepje opwippen dus ik trek aan mn stuurtje, valt mn voorwiel eruit zeg Ik probeerde nog overeind te blijven maar dat lukte niet dus BOEM daar schoof ik over straat. Het regende bovendien dus ik glee goed Er kwamen gelijk mensen aangesneld maar ik had verder niks. Zonder erg dus..
pi_70860494
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Over onschuldige fietsjes gesproken; vandaag reed ik over de Mathenesserweg en ik wilde een stoepje opwippen dus ik trek aan mn stuurtje, valt mn voorwiel eruit zeg Ik probeerde nog overeind te blijven maar dat lukte niet dus BOEM daar schoof ik over straat. Het regende bovendien dus ik glee goed Er kwamen gelijk mensen aangesneld maar ik had verder niks. Zonder erg dus..
Ik zie het nog voor me ook dat zoiets gebeurt met mijn fiets. Hihi :$
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:42:17 #22
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70860692
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Allooo

Aangezien ik niet acuut in levensgevaar verkeer volgens de dokter, ben ik wezen RPMën. Ja, ik ben gek. Maar, maandag voor het laatst geweest en het weekend niet in Gouda, dus ik vond dat ik moest. Ging tamelijk moeizaam, maar toch even lekker gezwoten.

Nu met een bakje havermout als D op de bank voor de buis. Lekker Top Gear kijken straks!
print je dit even uit voor je mevrouw? hoe kun je nou als je ziek bent je lichaam tot t uiterste drijven en dan alsnog niet normaal eten "omdat je ziek bent"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:47:53 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70860853
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef kwakveense het volgende:

[..]

print je dit even uit voor je mevrouw? hoe kun je nou als je ziek bent je lichaam tot t uiterste drijven en dan alsnog niet normaal eten "omdat je ziek bent"
Waar staat dan dat ik havermout heb genomen omdat ik nog ziek ben? We hadden niks beters in huis en de les was om 19:00, dus ervoor of erna uitgebreid eten was niet echt een optie. En dan leek havermout me nog het meest voedzaam.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70860952
Erna eten is een prima optie hoor. ik eet vaak zat pas na 20.00u omdat ik moest sporten. ook regelmatig om half 5.5u als ik ga wielrennen, trouwens.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:55:07 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70861031
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:51 schreef cyclechick het volgende:
Erna eten is een prima optie hoor. ik eet vaak zat pas na 20.00u omdat ik moest sporten. ook regelmatig om half 5.5u als ik ga wielrennen, trouwens.
Ik vind dat persoonlijk niet zo prettig, omdat ik doorgaans redelijk bijtijds naar bed ga. En dan lig ik zo te burpen in bed .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')