Alleen P.F vroeg wie het was, toch? Om dan meteen te concluderen dat niemand d'r kent...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was ook blond toen ik klein was
Het verbaast me hogelijk dat niemand hier Juliette Greco kentGeweldige muziek!
Bij De Groene Weyde. Daar heb ik al eens gegeten en ik weet er niks meer van dus het heeft niet veel indruk gemaaktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen P.F vroeg wie het was, toch? Om dan meteen te concluderen dat niemand d'r kent....
.
En ik was vroeger ook blond! Maar nu nog, eigenlijk.
Waar ga je eten, Vikje?
Goeiemorgen zegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
DaD!
Ik weet sinds gisteren eindelijk waar jouw nick vandaan komt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
DaD!
Ik weet sinds gisteren eindelijk waar jouw nick vandaan komt
Nooit van gehoord! Maar de gerechten hebben allemaal van die quasi-lollige namen, daar ben ik een beetje allergisch voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij De Groene Weyde. Daar heb ik al eens gegeten en ik weet er niks meer van dus het heeft niet veel indruk gemaakt. Maar ja ik beslis niet waar we gaan eten, dus tja...
.
Ik kende Juliëtte Greco ook niet trouwens. Dacht eerst dat het een actrice was.
O nu zie ik het menu wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nooit van gehoord! Maar de gerechten hebben allemaal van die quasi-lollige namen, daar ben ik een beetje allergisch voor..
vrienden hadden het over pinkpop --> broes --> het album DaDquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Hoe ben je daar nu achter gekomen?
.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrienden hadden het over pinkpop --> broes --> het album DaD
dus ik hard lachen en daarnatoen ik vertelde waarom
' ik snap nu eindelijk de nickname van iemand op Fok! ' ...
quote:P.F,
Dat heb je goed gedaan!!! Dit is echt een ruim voldoende portfolio met een goede reflectie. Ik ben er zelf heel blij mee. Zie je wel dat je het kan en je doet het zelf (of niet soms?). Het lijkt me een goed idee om een cursus goed studeren te volgen. Maar je moet er wel voor oppassen dat je je teveel richt op anderen: jij moet zelf goed gaan plannen en voldoende uren studeren. Je hebt de laatste periode aangetoond dat je het kan. Je kan wel tips gebruiken van anderen, maar jij moet het zelf voor elkaar krijgen.( Pas dus op voor een afhankelijke houding want dat is niet goed en daar red je het niet mee!) De punten voor SLB van blok 2, 3 en 4 gaan nu naar volg+!
Prettige vakantie!
Je portfolio kan je na de vakantie weer meenemen.
Coach
Dat lijkt mij heel leuk! Dat is vrijdag toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:55 schreef mspoez het volgende:
LIeve Slankies luistert. Ik heb kaartjes gewonnen voor Cupido on the beach, 18 juli in Bloemendaal. M
[ afbeelding ]
Maar ik kan niet. Wie wil ze hebben? PM maar.
Sat. 18 Julyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel leuk! Dat is vrijdag toch?
Ja volgens mij heb ik het iets te goed gedaan zelfsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een fijne feedback! Daar kan je ook echt wat mee zodat het voortaan soepeler gaatgefeli!
Het was geen kritiek hoor, gewoon een steuntje! Niet dat je dadelijk kaartjes voor een concert van Guus Meeuwis hebt voor de vrijdag, en op de zaterdag gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben net 1 minuut wakker en was gelijk m'n email gaan checken en het komen meldenSowwy
Whehe! Ja thx!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was geen kritiek hoor, gewoon een steuntje! Niet dat je dadelijk kaartjes voor een concert van Guus Meeuwis hebt voor de vrijdag, en op de zaterdag gaat.
.
.
![]()
Bijvoorbeeld.
Hee Prog!! Heb je het fijn?? Waar zit je? Hier regent het pijpenstelenquote:
Aah.. Dus toch een soort seksfeestquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Cupido on the Beach is volgens mij een singlesfeest
Een van mijn Hyvesvriendjes organiseert dat.
Ik kreeg ook een uitnodiging. Maar ik ben niet single
Meer info: http://www.cupido-party.nl/i-beach.htmlquote:Cupido on the Beach
Je ware liefde aan de haak slaan of gewoon lekker dansen op zomerse beats, funky sounds, de beste top40 en lekkerste soul.
Na de Valentine Singles Party slaat Cupido haar vleugels nu uit richting Bloemendaalse kust. Tijdens dit strandfeest creëren dj’s Marcel Toet, Miss Smile, Cris Rox, Pepperoni en Alberto V, samen met meer prikkelend entertainment en verrassend vermaak, het ultieme strandgevoel voor de singles onder ons.
Breng je flirtskills in praktijk, zet je roze bril op en zorg ervoor dat Cupido’s pijl richting jouw hart schiet.
omdat ze verslaafd is!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
Wat leuk progje! Maar waarom zit je op inet?
Welnee!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Aah.. Dus toch een soort seksfeestDan kan ik beter ook niet gaan
Ik vind flirten echt niet leukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee!![]()
Roze bril op en flirten! Ook leuk als je niet single bent
Zit ik alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ga lekker naar het MJ topic dan Vik
w/e.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
blijf daar dan met je MJ-fan-gewauwel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |