Het gebeurt helaas wel erg vaak.quote:Maargoed, om hem nou met 'me schatjuh' erin te zetten, dat vind ik ook weer zoiets
Leuk als je telefoon op je bureau ligt in een meeting en je gebeld wordtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gewoon op naam.
Er zijn van die stakkers die er "truffeltje" van maken oid
Klopt, maar da's ook lastig, Robert Matthew Van Winkle staat er bij mij al in als "ICE, Vanilla". En als mij iets overkomt hoeven ze Robert niet te bellen.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
maar daar heb je dat ICE nummer voor (ook maar 's erin zetten).. In Case of Emergency was dat toch?
voornaam en achternaam, achternaam eerstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef Beauregard het volgende:
Eh, met haar voornaam? Wat anders?
Mensen die 'schatje' of 'liefje' in hun telefoon hebben staan schaar ik onder "TRIEST".
Achternaam vind ik vrij overbodig in de meeste gevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voornaam en achternaam, achternaam eerst
net als de rest van de schoonfamilie en de rest van mn contacten,... alleen mn moeder staat er in als Mams geloof ik
Oh, en vroeger stonden m'n ouders er in als ' Stalkers Thuis '
Ik heb bovenaan een niet bestaand persoon staan, als mn telefoon perongeluk belt, hoort niemand dat t niet de bedoeling is geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
D'r naam met een puntje ervoor, omdat ik een gare telefoon heb en ze zo bovenaan de lijst staat
ja, dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik heb bovenaan een niet bestaand persoon staan, als mn telefoon perongeluk belt, hoort niemand dat t niet de bedoeling is geweest.
Stel je voor, net even zware tijden op t toilet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |