abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:25:21 #126
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71292157
Huh, The Raconteurs is toch niet tegen gevallen? Prima recensies gehad en op Fok zijn er ook veel mensen positief over.
2000 light years from home
pi_71292208
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het wordt wel eens tijd dat hij lekt dan .
Dat zou dan wel een enkeltje naar de hel betekenen voor de gene die de gebrandmerkte dubbel-beveiligde promo zou durven lekken .

Las trouwens ook nog dit, in een interview met Matt in een Braziliaanse krant: "Até o fim do ano, a banda se apresentará na Alemanha, Bélgica, Inglaterra, França e nos EUA. No ano que vem, pretendem tocar na América do Sul, e Matt diz ter esperanças de voltar ao Brasil."

Google Translate to the rescue: "Tegen het einde van het jaar, de band zal optreden in België, Engeland, Frankrijk en de Verenigde Staten. Volgend jaar willen spelen in Zuid-Amerika, en Matt zegt dat hij hoopt om terug te keren naar Brazilië."

Mocht dit waar zijn, wordt het weer een tripje naar België dus!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:31:46 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71292332
Als ze naar België komen kunnen ze vast ook wel even naar Nederland komen .
pi_71293069
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef Merkie het volgende:
Huh, The Raconteurs is toch niet tegen gevallen? Prima recensies gehad en op Fok zijn er ook veel mensen positief over.
Ja, ik vond hem eerst ook echt heel vet, maar nu zet ik het echt nooit meer aan. Eerste album had toch weer vettere nummers.
pi_71293663
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef hallo-daar het volgende:
Zojuist de making-of gezien.. mooie boot
Valt channel 4 ook op internet te zien? (ik heb al een beetje gegoogelt)
Ik kwam net toevallig dit tegen: zattoo.com. Je kan met dat programma Channel 4 kijken. Het is niet beschikbaar in Nederland, maar via een Engelse proxy zou je het misschien kunnen gebruiken? Ik weet niet precies hoe dat moet, maar met een tutorial is het me laatst wel gelukt om Spotify (programma dat gratis muziek streamt) werkend te krijgen in Nederland.

Voor de clip zou ik die moeite niet nemen, die komt zo snel mogelijk op het internet. Ik denk zelfs voor de 'première' op tv .

Update: Ik ben nu ingelogd met een zojuist aangemaakt account, maar het is niet mogelijk om kanalen te ontvangen:

There are currently no channels available. We are checking for updated channels...

[ Bericht 4% gewijzigd door tim. op 24-07-2009 18:41:17 ( ) ]
Stay on my arm, you little charmer
pi_71293884
Geloof dat hij tegelijkertijd op internet in première gaat. Zal het even opzoeken.
pi_71294024
[quote]Op vrijdag 24 juli 2009 18:22 schreef tim. het volgende:

[..]

Ja boeie ook, maar premières hebben altijd wel wat. Dat is leen leukere eerste keer dan op youtube. Maar de charme zou er alsnog afgaan als je het gewoon op de computer zag en niet op televisie. Maar in ieder geval nog bedankt voor de info (Y)
(en eerlijk gezegd weet ik niet wat een 'engelse proxy', 'tutorial' en 'Spotify' is )
pi_71296329
"The Ivor Novella awards used to fell like the meaningful ones, but I think they've been cheapened. I don't want to be horrible to The Ting Tings, but they won it and it's supposed to be for songwriting."
Go Matt!

Had alleen liever antwoord willen hebben op mijn vraag aan Q Magazine, namelijk of we ooit nog wat te horen gaan krijgen van Sandtrap en Terror Pocket . Maar ja, ook leuk om het verhaal achter het haar van Alex te weten .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:32:22 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71297378
quote:
Where do you keep your Ivor Novello award?
AT: My mum's got in the spare bedroom.
MO: That's our trophy room.
AT: Well, actually it's just a spare bedroom. With an award in it.

Wel stom dat ze jouw Sandtrap-vraag niet hebben gesteld .
pi_71299357
Ik wacht geduldig af ...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_71304411
Dit wijf schijnt in de clip van CL te spelen: http://eveline-ag.hyves.nl/
Ze woont in Assen en (let op) is een vriendin van een vriendin van de basisschool van mijn vriendin. Helaas is haar hyves privé en kan je het alleen zien als je bevriend met haar bent of met een van haar vrienden. De profielfoto kan je wel zien. Mijn vriendin kan haar wel zien op hyves en ze heeft 3 foto's van haar zelf in de video-clip sessie (titels zijn: 'bij de arctic monkeys videoclip' etc.)
Die foto's heb ik inmiddels op de pc maar ik weet niet hoe je ze moet uploaden hier. Alsnog zijn ze niet veel zeggend en is het niet proper bewijs maarja.

Het lijkt net alsof ik dit allemaal bij elkaar lul maar dat is dus niet zo . Verder is het een beetje zielige non-info maar fuck it, ik vind het wel lachen
(wie weet hoe je foto's kan uploaden?)
pi_71304466
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:57 schreef hallo-daar het volgende:
Dit wijf schijnt in de clip van CL te spelen: http://eveline-ag.hyves.nl/
Ze woont in Assen en (let op) is een vriendin van een vriendin van de basisschool van mijn vriendin. Helaas is haar hyves privé en kan je het alleen zien als je bevriend met haar bent of met een van haar vrienden. De profielfoto kan je wel zien. Mijn vriendin kan haar wel zien op hyves en ze heeft 3 foto's van haar zelf in de video-clip sessie (titels zijn: 'bij de arctic monkeys videoclip' etc.)
Die foto's heb ik inmiddels op de pc maar ik weet niet hoe je ze moet uploaden hier. Alsnog zijn ze niet veel zeggend en is het niet proper bewijs maarja.

Het lijkt net alsof ik dit allemaal bij elkaar lul maar dat is dus niet zo . Verder is het een beetje zielige non-info maar fuck it, ik vind het wel lachen
(wie weet hoe je foto's kan uploaden?)
wacht...ik weet al wat
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:01:59 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71304546
tinypic.com .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:08:00 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71304721
Ik luister nu naar My Propellor .
pi_71304779
Ik ben dus de vriendin van hallo-daar

De eerste twee zijn niet zo heel boeiend, maar ach ja.
pi_71304802
Nou, mensen. Het lekken gaat beginnen! Ik zei toch al dat ik niet zo goed begreep dat ze nu al CD's hebben verspreid . "My Propeller" is zojuist geupload op YouTube, en gelijk weer verwijderd. Boodschap van de uploader? "deleted it as advised by someone dont wanna get into trouble but i will megaupload the whole album in the morning spread the word!!!!". Today is a good day .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:11:21 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71304806
Grappig . Leuke foto's.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:14:11 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71304872
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:11 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, mensen. Het lekken gaat beginnen! Ik zei toch al dat ik niet zo goed begreep dat ze nu al CD's hebben verspreid . "My Propeller" is zojuist geupload op YouTube, en gelijk weer verwijderd. Boodschap van de uploader? "deleted it as advised by someone dont wanna get into trouble but i will megaupload the whole album in the morning spread the word!!!!". Today is a good day .
Jij zit ook te F5'en op de Last.FM-pagina van AM ?
pi_71304895
Nee, haha. Zijn meerdere kanalen die ontploffen op dit moment .
pi_71304923
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef Pomegranate het volgende:
Ik ben dus de vriendin van hallo-daar
[..]
Wat tof! Vraag me af hoe ze daar terecht is gekomen. Waarschijnlijk woonachtig in Engeland? Nu nog meer benieuwd naar de clip, nog een klein uurtje!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:16:54 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71304930
Wel jammer dat My Propeller dezelfde productie heeft als CL .
pi_71304947
Hopelijk word ik via de bekende kanalen niet vergeten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_71304964
Ze is een maand in Londen met nog een meisje van hetzelfde modellenbureau om allemaal modellenwerk te doen, heb ik van haar hyves begrepen.
pi_71304972
Goedzo Pomegranate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')