Dat zou dan wel een enkeltje naar de hel betekenen voor de gene die de gebrandmerkte dubbel-beveiligde promo zou durven lekkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het wordt wel eens tijd dat hij lekt dan.
Ja, ik vond hem eerst ook echt heel vet, maar nu zet ik het echt nooit meer aan. Eerste album had toch weer vettere nummers.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef Merkie het volgende:
Huh, The Raconteurs is toch niet tegen gevallen? Prima recensies gehad en op Fok zijn er ook veel mensen positief over.
Ik kwam net toevallig dit tegen: zattoo.com. Je kan met dat programma Channel 4 kijken. Het is niet beschikbaar in Nederland, maar via een Engelse proxy zou je het misschien kunnen gebruiken? Ik weet niet precies hoe dat moet, maar met een tutorial is het me laatst wel gelukt om Spotify (programma dat gratis muziek streamt) werkend te krijgen in Nederland.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef hallo-daar het volgende:
Zojuist de making-of gezien.. mooie boot
Valt channel 4 ook op internet te zien? (ik heb al een beetje gegoogelt)
quote:Where do you keep your Ivor Novello award?
AT: My mum's got in the spare bedroom.
MO: That's our trophy room.
AT: Well, actually it's just a spare bedroom. With an award in it.
wacht...ik weet al watquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:57 schreef hallo-daar het volgende:
Dit wijf schijnt in de clip van CL te spelen: http://eveline-ag.hyves.nl/
Ze woont in Assen en (let op) is een vriendin van een vriendin van de basisschool van mijn vriendin. Helaas is haar hyves privé en kan je het alleen zien als je bevriend met haar bent of met een van haar vrienden. De profielfoto kan je wel zien. Mijn vriendin kan haar wel zien op hyves en ze heeft 3 foto's van haar zelf in de video-clip sessie (titels zijn: 'bij de arctic monkeys videoclip' etc.)
Die foto's heb ik inmiddels op de pc maar ik weet niet hoe je ze moet uploaden hier. Alsnog zijn ze niet veel zeggend en is het niet proper bewijs maarja.
Het lijkt net alsof ik dit allemaal bij elkaar lul maar dat is dus niet zo. Verder is het een beetje zielige non-info maar fuck it, ik vind het wel lachen
(wie weet hoe je foto's kan uploaden?)
Jij zit ook te F5'en op de Last.FM-pagina van AMquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:11 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, mensen. Het lekken gaat beginnen! Ik zei toch al dat ik niet zo goed begreep dat ze nu al CD's hebben verspreid. "My Propeller" is zojuist geupload op YouTube, en gelijk weer verwijderd. Boodschap van de uploader? "deleted it as advised by someone dont wanna get into trouble but i will megaupload the whole album in the morning spread the word!!!!". Today is a good day
.
Wat tof! Vraag me af hoe ze daar terecht is gekomen. Waarschijnlijk woonachtig in Engeland? Nu nog meer benieuwd naar de clip, nog een klein uurtje!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef Pomegranate het volgende:
Ik ben dus de vriendin van hallo-daar![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |