De vraag is dan waarom maakten ze toen beelden van lizardsmensen en niet een beeld van een bizon, mammoet of tijger.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit snap ik dus even niet.. de reptillian theorie, is er niet een van deze tijd..
Het is inprincipe een eeuwen oude "mythe".
De Annunaki waren inprincipe ook reptielen, hier een mooi voorbeeld van sumerische 'kunst':
[ afbeelding ]
[..]
http://www.indopedia.org/Reptilian_humanoid.html
Hé. Dit is wel interessantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Deze vind je vast interessant, en heb je waarschijnlijk nog niet eerder gehoord.
Voor de volgende link heb ik weinig concrete bronnen om het uit te diepen, maar de verbastering kan erg tot de verbeelding spreken:
Aryan
Ari.An
Orion
De vertaling van Ari.An is iets in de zin van nobel man. Daar waar An ook gelijk staat aan de hoogste Sumerische God.
De bron die ik hiervan heb zijn de Terra Papers, een fictief? verhaal, samengesteld uit diverse waarheids gestaafde bronnen en feiten. Grotendeels een samenstelling en uitleg van de diverse rassen en hun afkomsten in de geschiedenis, uit het universum.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan (tip!)
Nu valt er weer een puzzelstuk op zijn plaats. Hitler met z'n spear of destiny, het occulte. Ariesch superras.quote:Aryan (IPA: /ˈɛɹiən/) is an English language loanword. As the American Heritage Dictionary of the English Language states at the beginning of its definition, "[it] is one of the ironies of history that Aryan, a word nowadays referring to the blond-haired, blue-eyed physical ideal of Nazi Germany, originally referred to a people who looked vastly different. Its history starts with the ancient Indo-Iranians, peoples who inhabited parts of what are now Iran, Afghanistan, Pakistan and India."
En zo hadden de egyptenaren weer hun eigen goden, en de Azteken, etcetera.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Toch moet ik hier nog even op in spelen om het idee weg te nemen, dat we mogelijk de Sumerische verhalen serieuser interpeteren dan ze bedoelt waren.
Feit blijft dat wij honderden dan wel duizenden verschillende verhalen hebben over My Little Pony, Star Wars, Star Trek, Batman en noem maar op.
Dit was niet zo bij de Sumeriërs. Het gaat hier niet om 1 klei figuur, waar hedendaags een verhaal aan gelinkt wordt, het gaat hier om duizenden klei tabletten waar zij hun geschiedenis en 'mythes' opschreven, over het volk uit de hemel met sommige reptiel achtige Goden, en sommige die meer eruit zagen zoals de mensen.
Om jezelf wijs te maken dat wij dit hedendaags ook hebben, moet je toch wat meer afwegingen maken, van waar wij deze poppen zouden kunnen vinden, zoals voornamelijk kinderkamers en speelgoedwinkels.
Deze reptiel figuren werden bijvoorbeeld in de gebedsplaatsen gevonden.. ik zie een my little pony niet zo snel genageld aan een kruis hangen. Dat zijn wel dingen die je toch moet bedenken als je dan toch alles wilt afwegen wat mogelijk en niet mogelijk is.
Ik zie ook geen enkele reden om de goden van de Azteken minder waarheids getrouw te staven dan bijvoorbeeld die van de Sumeriers.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En zo hadden de egyptenaren weer hun eigen goden, en de Azteken, etcetera.
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat we dat verhaal van de Sumeriers opeens serieus moeten nemen.
Een beetje basic sterrekunde kan geen kwaad als je zuke idiote aannames gaat maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er een theorie is over het onstaan van leven op aarde is, waarin gesteld wordt dat er miljarden jaren terug de aarde werd geteisterd door een barrage van asteroide inslagen uit de Kuyper-belt. Op deze asteroiden zouden idd o.a. aminozuren gezeten hebben die op deze wijze op aarde terecht zouden zijn gekomen.
Of die Kuyper-belt bij Orion ligt weet ik echter niet.
http://www.crystalinks.com/reptilianbrain.htmlquote:The brain stem is the oldest and smallest region in the evolving human brain. It evolved hundreds of millions of years ago and is more like the entire brain of present-day reptiles. For this reason, it is often called the 'reptilian brain'. Various clumps of cells in the brain stem determine the brain's general level of alertness and regulate the vegetative processes of the body such as breathing and heartbeat.
It's similar to the brain possessed by the hardy reptiles that preceded mammals, roughly 200 million years ago. It's 'preverbal', but controls life functions such as autonomic brain, breathing, heart rate and the fight or flight mechanism. Lacking language, its impulses are instinctual and ritualistic. It's concerned with fundamental needs such as survival, physical maintenance, hoarding, dominance, preening and mating. It is also found in lower life forms such as lizards, crocodiles and birds. It is at the base of your skull emerging from your spinal column.
The basic ruling emotions of love, hate, fear, lust, and contentment emanate from this first stage of the brain. Over millions of years of evolution, layers of more sophisticated reasoning have been added upon this foundation.
Our intellectual capacity for complex rational thought which has made us theoretically smarter than the rest of the animal kingdom.
When we are out of control with rage, it is our reptilian brain overriding our rational brain components. If someone says that they reacted with their heart instead of their head. What they really mean is that they conceded to their primative emotions (the reptilian brain based) as opposed to the calculations of the rational part of the brain.
Ik heb dit niet zelf verzonnen hoor, ik heb dit ooit eens gezien in een documentaire op NGC. Dus als je dan toch mensen wilt verwijten dat ze 'idiote aannames' doen, stuur dan een mailtje naar NGCquote:Op maandag 13 juli 2009 09:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Een beetje basic sterrekunde kan geen kwaad als je zuke idiote aannames gaat maken.
1) Miljarden jaren geleden bestond de kuyperbeld nog niet in zn huidige vorm, miljarden jaren geleden was ons zonnestelsen namelijk nog in ontwikkeling.
2) Orion is een sterrebeeld wat onnoemelijk ver van de aarde is. 800 lichtjaar voor de dichtsbijzijnde ster.
(dat is dus 800 x 365 x 24 x 60 x 60 x 300.000 km ver weg)
En de orion nebula (nevel) is hartstikke jong gemeten naar galactische leeftijden. het zijn sterren die zich nu aan het ontwikkelen zijn. daar komt dus de komende 3 miljard jaar nog niets uit hoor
11 jaar oud VK artikel...quote:Op zondag 12 juli 2009 09:38 schreef ToT het volgende:
Was het trouwens ook niet zo dat met telescopen er een wolk aminozuren rondom Orion gezien was? (Bouwmateriaal van eiwitten en dus ook van DNA.)
Als NGC al idiote pancake-theorie WTC instorting durven te vertonen zijnde zo is het gebeurd neem ik die club niet meer serieus.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb dit niet zelf verzonnen hoor, ik heb dit ooit eens gezien in een documentaire op NGC. Dus als je dan toch mensen wilt verwijten dat ze 'idiote aannames' doen, stuur dan een mailtje naar NGC
Beetje jammer inderdaad, dat er dan direct zo gereageerd wordt, terwijl het note bene in de krant is langs gekomen;quote:
quote:Een beetje basic sterrekunde kan geen kwaad als je zuke idiote aannames gaat maken.
Dus nu kranten wel geloven ? En soms is het juist MSM wat we NIET moeten geloven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad, dat er dan direct zo gereageerd wordt, terwijl het note bene in de krant is langs gekomen;
[..]
Het wordt dus zelfs in MSM vermeldt. Snap het dan. Het is niet om voor me zelf of dat van Ticker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dus nu kranten wel geloven ? En soms is het juist MSM wat we NIET moeten geloven.
Even voor de duidelijkheid: Wanneer mogen we kranten en wetenschappers nou wel en niet geloven ? Wanneer 'jullie' het zeggen ?
Behalve wanneer er in de volkskrant staat dat er 4 vliegtuigen gekaapt zijn en in verschillende gebouwen zijn gevlogen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wordt dus zelfs in MSM vermeldt. Snap het dan. Het is niet om voor me zelf of dat van Ticker.
Het is om jullie die alleen als het pas in de Volkskrant heeft gestaan voor waar aan neemt.
Kijk naar de hoeveelheid onzin berichten over MJs dood. Zoek nog maar eens de realiteit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:33 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Behalve wanneer er in de volkskrant staat dat er 4 vliegtuigen gekaapt zijn en in verschillende gebouwen zijn gevlogen natuurlijk.
Dus ik moet volgens jullie selectief de MSM voor waarheid aannemen en jullie bepalen wanneer ik het dan als desinformatie moet zien en wanneer als waarheid.
Nee, Lambiekje, nee. Ik snap het nog niet.
Zoals ik het nu lees is het aan jou om aan mij te vertellen wat ik voor waar aanneem.
And it'll be a very cold day in hell before that ever happens
Volledig off-topic dit, maar ik ken heel dat verhaal niet? Ik ben wel geïnteresseerd en kan niets vinden op de sites van beide kranten, zou je misschien een linkje hebben? Klinkt wel interessant, bedankt!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk naar de hoeveelheid onzin berichten over MJs dood. Zoek nog maar eens de realiteit.
Of kijk naar het paspoort verhaal. 3 jaar lang was het op BNW topics en hacker websites al lang bekend. Pas nadat het door de Eerste Kamer komt, NRC en Volkskrant een artikel wijd is het op eens een big issues. Terwijl ik denk is dit niet allejezus laat dat jullie er mee komen?!! Daarvoor was het aluhoedjes aluhoedjes aluhoedjes. Hoe stom is dat?!!
Waarom heeft een VK-journalist niet paar maanden terug al eens gedoken in de internet-verhalen van hackers en complotdenkers?! I don't get it!?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ToT het volgende:
anderen zeggen weer dat ze ons aan het opkweken zijn om later voor consumptie te gaan oogsten en dat ze in onze holle aarde wonen en daar wachten tot we met genoeg mensen zijn om hun volk dus te kunnen voeden.
Indien er een tegenbericht is wat in de algehele context van het onderwerp meer hout lijkt te snijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dus nu kranten wel geloven ? En soms is het juist MSM wat we NIET moeten geloven.
Even voor de duidelijkheid: Wanneer mogen we kranten en wetenschappers nou wel en niet geloven ? Wanneer 'jullie' het zeggen ?
Ik denk o.a. dit: http://www.bright.nl/paspoorten-hacken-vanuit-de-autoquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:03 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Volledig off-topic dit, maar ik ken heel dat verhaal niet? Ik ben wel geïnteresseerd en kan niets vinden op de sites van beide kranten, zou je misschien een linkje hebben? Klinkt wel interessant, bedankt!
Heb je hier een bron voor? Orion is een Griekse naam natuurlijk, en Osiris een Egyptische (mogelijk wel via het Grieks ontleend). Naast dat het totaal verschillende talen zijn, lijken de betekenissen en etymologieën die ik kan vinden er totaal niet op te wijzen. De betekenis van Osiris is niet geheel duidelijk, naar het schijnt, maar dit zijn de hiëroglyfen:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef Ticker het volgende:
In de vertalingen van de afgelopen eeuwen willen de O en de A nog weleens omgewisseld worden.
Misschien dan ook nog een leuk feitje erbij, Orion is verwant aan Osiris.
Voor Orion wordt echter een heel andere betekenis gegeven:quote:Osiris est le nom grec d'un dieu de la mythologie égyptienne. La traduction de ce nom présente des difficultés et plusieurs hypothèses sont proposées. Ainsi « Ousir », ou « Iousiris », selon une ancienne graphie, a été traduit par « Siège de l'¼il » (du soleil ?), « L'½il puissant », « Celui qui fait son trône » (par allusion à son siège), « Le siège de la puissante » (par référence à la couronne), « Celui qu'elle a remis en fonction » (se rapportant à sa résurrection et à sa nouvelle puissance créatrice, grâce à la magie d'Isis).
Orion (Ὠρίων) zou dan ook verwant zijn aan het Griekse woord voor urineren (in lijn met het vorige verhaal). Hoe dat precies een vertaling zou zijn van arya-an is me eigenlijk in het geheel niet duidelijk, ook omdat het Grieks de a-klank wel kent (en het al een heel vroege vertaling zou moeten zijn, Orion is een Griekse god, de Ariërs waren een volk uit het Noorden van India, dat die zo intens contact zouden hebben dat ze direct woorden vertaalden voor Goden, lijkt me opmerkelijk).quote:The margin of the Empress Eudocia's copy of the Iliad has a note summarizing a Hellenistic poet who tells a different story of Orion's birth. Here the gods Zeus, Hermes and Poseidon come to visit Hyrieus of Tanagra, who roasts a whole bull for them. When they offer him a favor, he asks for the birth of sons. The gods take the bull's hide and ejaculate or urinate into it and bury it in the earth, then tell him to dig it up ten months later. When he does, he finds Orion; this explains why Orion is earthborn.
Ik dacht dat Osiris met name de heerser over de onderwereld en brenger van vruchtbaarheid was.quote:Osiris, is de koning van het landschap (Egypte), elke farao is in feite een reincarnatie van Osiris, en deze edelman mag dan ook regeren over het land, tot zijn zoon de scepter overneemt.
Ik kan er nog niet helemaal bij. Heb je bronnen voor de relatie Orion <-> Koningsbloedlijn? Nogmaals, Orion lijkt meer op het Griekse woord voor urine dan dat voor koning (basileus, nog terug te vinden in b.v. basilica of basilicum, het koningskruid).quote:Arïer, het edele ras, Orion, de sterren verwijzing naar de konings bloedlijn..
Ik denk dat we aan mogen nemen dat de overeenkomsten wel wat verder gaan dan wat leuke woordspeling, of hoe jij het ook wilt noemen wat ik vertel.
Kijk iemand die serieus is, daar houd ik van!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:29 schreef Iblis het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor? Orion is een Griekse naam natuurlijk, en Osiris een Egyptische (mogelijk wel via het Grieks ontleend). Naast dat het totaal verschillende talen zijn, lijken de betekenissen en etymologieën die ik kan vinden er totaal niet op te wijzen. De betekenis van Osiris is niet geheel duidelijk, naar het schijnt, maar dit zijn de hiëroglyfen:
[ afbeelding ]
Waardoor wel een betekenis als ‘zetel van het oog’ wordt gegeven, de Franse Wikipedia is daar het uitgebreidst over:
[..]
Voor Orion wordt echter een heel andere betekenis gegeven:
[..]
Orion (Ὠρίων) zou dan ook verwant zijn aan het Griekse woord voor urineren (in lijn met het vorige verhaal). Hoe dat precies een vertaling zou zijn van arya-an is me eigenlijk in het geheel niet duidelijk, ook omdat het Grieks de a-klank wel kent (en het al een heel vroege vertaling zou moeten zijn, Orion is een Griekse god, de Ariërs waren een volk uit het Noorden van India, dat die zo intens contact zouden hebben dat ze direct woorden vertaalden voor Goden, lijkt me opmerkelijk).
[..]
Ik dacht dat Osiris met name de heerser over de onderwereld en brenger van vruchtbaarheid was.
[..]
Ik kan er nog niet helemaal bij. Heb je bronnen voor de relatie Orion <-> Koningsbloedlijn? Nogmaals, Orion lijkt meer op het Griekse woord voor urine dan dat voor koning (basileus, nog terug te vinden in b.v. basilica of basilicum, het koningskruid).
http://watch.pair.com/new-travel.html#19.A.PREFLOODquote:The Atlantean race of Aryans were thought to have relocated to the constellation of Orion.
"In Atlantis to the Sphinx (1996) I pointed out that...'[David] Frawley points out that the Hindu Varuna, the Egyptian Osiris and the Greek Ouranos, are all symbolized by [the constellation of] Orion..." - 767:165-6
Het sterrenbeeld Orion is natuurlijk op heel veel plekken op aarde zichtbaar. En Germanen hebben het b.v. over de drie jagers. De Egyptenaren zagen in dezelfde sterren inderdaad een verwijzing naar Osiris, maar dan kun je volgens mij niet zo die drie gelijk stellen. Grieken waren wel polytheïstisch en hadden ook wel de neiging (net als Romeinen) om hun goden te identificeren met de goden van andere volkeren, maar dan kun je nog steeds niet zeggen dat de een van de ander is afgeleid.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:46 schreef Ticker het volgende:
Van Osiris is het bekend dat hij in stukken werd gesneden door zijn broer, Seth. Alles werd terug gevonden, behalve zijn penis, en Isis heeft hier naderhand een gouden fallus opgezet.
Urine en penis.. toch twee dingen die erg verbonden zijn met elkaar.
Zoals ik zei is het sterrenbeeld Orion, de hemelse verwezelijking van de aardse(?) Osiris.
Dat is denk ik beter te verklaren door wat ik zeg, namelijk dat sterrenbeelden natuurlijk door verschillende volkeren op verschillende manieren geïnterpreteerd waren.quote:Over Orion en Aryan...
De meest snelle bron die google mij hierover geeft is het volgende:
Alles wat je geplant hebt is interessant om te zien evolueren ...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef JohnDope het volgende:
Maar helaas, de aarde en de mensheid zijn zo primitief en dus zo niet boeiend, dat ze hier helemaal niks te zoeken hebben.
Wat voor de 1 interessant is, is voor de ander niet boeiend.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Alles wat je geplant hebt is interessant om te zien evolueren ...
Die hele groene propaganda-oorlog, het feit dat bepaalde mensen die bepaalde uitvindingen doen het leven onmogelijk wordt gemaakt (Geet Machine) etc...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuke theorieen hier, maar zijn er ook bewijzen die het bestaan van de Reptillians wat meer aannemelijk maken? Iedere debiel kan wel een science fiction verhaaltje verzinnen. Tot nu toe klinkt het als een uit de duim gezogen verhaal. Ik denk dat de bedenker zich de tyfus lacht. Zijn verzinsels staan zelfs op Wikipedia...
Of denken jullie nu dat ik een Reptillian ben die hier komt om de waarheid te verdoezelen door het belachelijk te maken?
http://www.cornucopia3000.com/archives/338quote:Another request in the FBI file commands interest. In 1979 Air Force Lt. Col. Allan MacLaren wrote the bureau for assistance in locating Tesla’s papers, explaining that some of the inventor’s research – by then more than 40 years old – was of interest to unspecified Department of Defense activities. MacLaren received the same explanation as previous requesters: the FBI had not participated in the disposition of Tesla’s effects. After leaving the Air Force four years later MacLaren went to work for Lockheed-Martin, retired in 2003, and then abruptly self-published a children’s book, Here Comes Albert, about a boy who must keep the existence of his pet reptile a secret from the press.
Gewoon leuk en apart... meer niet.quote:When Matthew Martin wins an unusual prize at a school raffle, his mother insists he get rid of it. Instead, Matthew secretly keeps his pet alligator, Albert, in a large pond in the backyard. Albert becomes an unusual accomplice in several adventures.
Then the bag of tools, and finally the man climbed out of the window and stepped to the ground. Except, instead of the ground, he stepped into Albert’s wide-open jaws.
Matthew’s Uncle Bob is a dentist and a practical joker. After pulling Albert’s abscessed tooth, he decides to use the alligator in an exhibit at the dental show. Uncle Bob tells everyone that Albert is a stuffed alligator. But television reporter Nora Snively isn’t so sure.
She was sure she had heard Albert burp, and she was sure she had a fabulous news story. If only she could prove it was alive and not stuffed.
Matthew and Uncle Bob know they have to keep Albert a secret, but they’re not prepared for Nora Snively. Determined to discover the truth, Nora trespasses in the Martin’s backyard.
“My class of fourth and fifth graders loved, Here Comes Albert.” Mr. Eric Rise, Simons School, San Jose, California
About the Author
Allan MacLaren grew up in Hudson, Ohio. He is a retired U.S. Air Force colonel. MacLaren and his wife Devonne live in San Jose, California. Telling bedtime stories is a family tradition that his four children and now grandchildren adore.
Ikzelf geloof niet heilig in deze theorie en vind het allemaal vergezocht, maar jij denkt echt niet goed na.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef JohnDope het volgende:
Het zou entertainment ten top zijn als deze reptiel-verhalen waarheid zouden zijn.
Maar helaas, de aarde en de mensheid zijn zo primitief en dus zo niet boeiend, dat ze hier helemaal niks te zoeken hebben.
Als die lui echt zouden bestaan, dan zouden zij zulke geavanceerde technologie hebben om hersens mee te spoelen, dat jullie nooit over reptilianen of aanverwante complotten kunnen discussiëren en filosoferen, want dan zouden ze die gedachte wereldwijd wissen bij ieder persoon op de aarde.
Mensen gaan bijvoorbeeld ook niet moeilijk bij een koe gemeenschap infiltreren, ze trappen die koeien gewoon in een kist en als ze niet mee werken, worden ze even onder stroom gezet, vervolgens worden ze het slachthuis ingejaagd en daarna kan je ze bij de Mac en Burgerking gaan consumeren.![]()
Of kijk die kippengooiers bij het KTC. Alleen zie de kip als mens en de gooier als alien.
En ook nog argumenten voor deze kreet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef Treemason het volgende:
Okay degene die beweerde dat ze Vrijmetselaars zijn is echt een idioot
Ja... en? Waarom twijfel je dan aan het bestaan van aliens?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Loppe het volgende:
Heb nog steeds twijfels over het bestaan van aliens. Volgens het boek waar ik nu in bezig ben zijn er mensen op de aarde om humanimals (deels dier/deels mens) te redden. Deze humanimals hebben hun dierlijke uitzicht reeds lang verloren.
De humanimals waren speels(?) en verdichtten zich in deze velden van bestaan. Ze hadden het echter te moeilijk om zich te bevrijden van de aarde. Daarom zijn er reddingsmissies van andere entiteiten naar de aarde gekomen. Deze waren verder geëvolueerd en dus machtiger.
Terwijl de ene helft erop toe zag om de humanimals en andere verloren zielen spirituele kennis bij te brengen keerden de anderen zich tegen god en zochten manieren om de humanimals en anderen te onderwerpen. Door hun lage vibrationele staat kunnen zij soms gezien worden als reptielachtige wezens.
Volgens het boek zijn wij engelachtige (niet -fysieke) wezens die zich hier manifesteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... en? Waarom twijfel je dan aan het bestaan van aliens?
Engelachtig is een leuke.. als we naar het evenbeeld van God geschapen zijn toch? Wie is dan God?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
Volgens het boek zijn wij engelachtige (niet -fysieke) wezens die zich hier manifesteren.
Die ufo in Jeruzalem, denk je dat die louter fysiek kan zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Engelachtig is een leuke.. als we naar het evenbeeld van God geschapen zijn toch? Wie is dan God?
Niet fysiek ga ik nog niet in mee.
Care to explain?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Treemason het volgende:
@ Lavender
Nou ik weet wel beter ghehe
Nee.. dat doet me nu denken aan een opmerking die ik van een vriendin hoorde.. "dat door de snelheid die mannetjes tegen de vloer gedrukt worden als hij omhoog schiet"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Loppe het volgende:
[..]
Die ufo in Jeruzalem, denk je dat die louter fysiek kan zijn?
Probeer Ticker zijn posts eens te lezen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Treemason het volgende:
Kan iemand aan mij aantonen, en dus geen theorien, dat er fysiek bewijs is dat die reptilians bestaan en/of hier misschien zelfs tussen ons leven.
Hehe... vette song!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef quirina het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3588/3344402749_4fb82a44a4.jpg
Brrrrrrr
http://www.google.nl/url?(...)jp5NrwE4alzhW1Y-je7w
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |