abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92666890
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef ZureMelk het volgende:
Ik moet bekennen dat ik vroeger zelf een reptillian was. Maar ik kan het niet meer combineren met mijn drukke (want dubbele) agenda dus ben ik ermee gestopt. :{w
Hahahaha... wat een goede grap. Tjonge wat lig ik hier dubbel :{

Jullie ook niet mensen? Die Zuremelk is me daar een paljas, met zijn dijenkletsers!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 01:11:16 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 08:37:22 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92670085
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jullie ook niet mensen? Die Zuremelk is me daar een paljas, met zijn dijenkletsers!
Ik lach de ballen uit mijn broek. :{
The truth was in here.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:14:20 #103
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92693433
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zuurpruim! -O-
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92697541
Reptilians zijn mensen die doen alsof ze buitenaardse reptielen zijn. Het is een onzin hoax die de NWO ers zelf naar buiten hebben gebracht.
pi_92722236
Kijk eens wat boefje Berlusconi in de tuin van zijn huis bij Milaan heeft staan:

Dit is dus een slang of ander reptielachtig wezen dat een mens verslindt. Dit zelfde teken is het wapen van Milaan en zie je terug op een stenen muur van Curia di Milano (hoofdvestiging katholieke priester van Milaan) op het Piazza Duomo in het centrum van de stad:

Dit logo is van Berlusconi zijn tv stations (Mediaset):

Het is een draak met een bloem in zijn bek. In Italië noemen ze dit logo "il biscione" (de grote slang).

Milaan staat vol met dergelijke afbeeldingen:

Het blazoen van de Sforza familie op het Castello Sforzesco.

Oude kaart van Castello Sforzesco. Let op de vorm:

Logo van Alfa Romeo:

Logo van Inter Milaan:

Piazza Mercanti (hele grote slang met rode ogen):

Kerk in Milaan. Mooie art met kinderschedels:

Kunnen wij nu dus stellen dat Berlusconi een Reptillian is. Ja, dat kunnen wij. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 18:07:28 ]
pi_92722869
Stellen kan ja. Bewijs is echter heel iets anders.
pi_92723148
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Gray het volgende:
Stellen kan ja. Bewijs is echter heel iets anders.
Joh? :D
  maandag 14 februari 2011 @ 00:18:32 #108
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_92751389
Ik zie eigenlijk geen verband tussen het symbool van die slang/draak van Milaan, die forten, de doodscultus in die kerk (die op veel meer plekken in Italië voorkomt) en reptillians.

En al helemaal niet hoe dit Berlusconi een reptillian zou maken.

Maar goed, dit soort "bewijs" is alles wat jullie hebben dus koester het maar zou ik zeggen.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_92751571
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:18 schreef ZureMelk het volgende:
Ik zie eigenlijk geen verband tussen het symbool van die slang/draak van Milaan, die forten, de doodscultus in die kerk (die op veel meer plekken in Italië voorkomt) en reptillians.

En al helemaal niet hoe dit Berlusconi een reptillian zou maken.

Maar goed, dit soort "bewijs" is alles wat jullie hebben dus koester het maar zou ik zeggen.
Man, ik geloof helemaal niet in Reptillians. Ik doe gewoon lekker mee. Overigens vind ik het best interessante materie, maar ik ben nog lang niet overtuigd.
pi_92755058
Ten eerste een disclaimer. Ik heb hier geen duidelijke mening over, en ik vind het bovendien niet heel erg belangrijk. Als er sprake is van een puur menselijke NWO, dan zijn onze problemen groot genoeg en heeft het eigenlijk weinig nut om hier veel aandacht aan te geven.

Ik ga een aantal youtube filmpjes plaatsen die ik zelf ook voor het eerst zie. De meeste die ik totzover bekeken heb zijn vrij lage kwaliteit en vereisen de vraag of het niet gaat om een glitch ipv bewijs voor reptilians.
Veel focusen op wat er gebeurt met de iris van sommige sprekers, en dit is wel een sterk punt. Wat in veel filmpjes te zien is, is een "vertical slit iris die" meer overeen komt met die van een kat of sommige vogels, dan een mens. Dit is slechts een gedeeltelijke verklaring: http://health.allrefer.co(...)he-iris-cat-eye.html

Waar het ook vaak over gaat is 'warping teeth'.
In het materiaal waarin de 'vertical slit' niet heel duidelijk is, is er vaak wel een indicatie van de vorm hiervan in een (meestal grote) pupil te zien. Twee witte curves binnenin de pupil. Dit komt heel vaak terug in het filmmateriaal. Ook bizarre oogledenbeweging is iets wat opvalt. Denk aan alles wat niet op normaal 'knipperen' lijkt.

De soms spontaan opkomende video vervorming wordt gewijd aan het falen van het hologram wat ze zouden gebruiken, maar er zijn ook andere verklaringen voor. Klinkt misschien absurd, maar het gebeurd wel vrij vaak en soms op een manier die moeilijk toe te schrijven valt aan videoapparatuur of een data-link probleem.

Het is belangrijk om te onthouden dat ALS dit fenomeen echt is, we het hier hebben over zgn. 'hybrids', volgens de algemene theorieën. Deze mensen zijn in principe... gewoon mensen, maar met een aantal kenmerkende eigenschappen van reptilians die ze genetisch verkregen hebben.

Op het eerste gezicht niet heel bijzonder. Hij knippert wel EXTREEM veel. Op aanraden van de videomaker heb ik de video een paar play&pause pogingen gegeven rond 0.35, en hij beweegt zn oogleden inderdaad onafhankelijk van elkaar. Ik kan dat iig niet.

Of het sluitend bewijs is voor iets? Ik zou zeggen van niet. Zou het waar kunnen zijn?
Ik denk het wel. Verandert het iets aan onze situatie? Absoluut niet. Zoals ik al zei, als 'NWO' 100% menselijk is hebben we genoeg problemen. Mocht je tot de conclusie komen dat dit waar is, is het alleen maar reden om figuren als bush 1 en 2 te vergeven voor hun acties, want ze konden dan letterlijk niet beter.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92755287
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef ToT het volgende:
Sommigen zeggen dat de reptilians macht willen, anderen zeggen weer dat ze ons aan het opkweken zijn om later voor consumptie te gaan oogsten en dat ze in onze holle aarde wonen en daar wachten tot we met genoeg mensen zijn om hun volk dus te kunnen voeden.

Hoe fucking veel van die lizzardpeople zouden er in godsnaam moeten zijn als >6 miljard mensen nog niet genoeg zijn?!?
En wat eten ze in de tussentijd?
pi_92755335
Eten is een spirituele aangelegenheid voor wezens die zoveel verder ontwikkeld zijn als wij.
Voltaire.
pi_92757959
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef truepositive het volgende:
Ten eerste een disclaimer. Ik heb hier geen duidelijke mening over, en ik vind het bovendien niet heel erg belangrijk. Als er sprake is van een puur menselijke NWO, dan zijn onze problemen groot genoeg en heeft het eigenlijk weinig nut om hier veel aandacht aan te geven.

Ik ga een aantal youtube filmpjes plaatsen die ik zelf ook voor het eerst zie. De meeste die ik totzover bekeken heb zijn vrij lage kwaliteit en vereisen de vraag of het niet gaat om een glitch ipv bewijs voor reptilians.
Veel focusen op wat er gebeurt met de iris van sommige sprekers, en dit is wel een sterk punt. Wat in veel filmpjes te zien is, is een "vertical slit iris die" meer overeen komt met die van een kat of sommige vogels, dan een mens. Dit is slechts een gedeeltelijke verklaring: http://health.allrefer.co(...)he-iris-cat-eye.html

Waar het ook vaak over gaat is 'warping teeth'.
In het materiaal waarin de 'vertical slit' niet heel duidelijk is, is er vaak wel een indicatie van de vorm hiervan in een (meestal grote) pupil te zien. Twee witte curves binnenin de pupil. Dit komt heel vaak terug in het filmmateriaal. Ook bizarre oogledenbeweging is iets wat opvalt. Denk aan alles wat niet op normaal 'knipperen' lijkt.

De soms spontaan opkomende video vervorming wordt gewijd aan het falen van het hologram wat ze zouden gebruiken, maar er zijn ook andere verklaringen voor. Klinkt misschien absurd, maar het gebeurd wel vrij vaak en soms op een manier die moeilijk toe te schrijven valt aan videoapparatuur of een data-link probleem.

Het is belangrijk om te onthouden dat ALS dit fenomeen echt is, we het hier hebben over zgn. 'hybrids', volgens de algemene theorieën. Deze mensen zijn in principe... gewoon mensen, maar met een aantal kenmerkende eigenschappen van reptilians die ze genetisch verkregen hebben.

Op het eerste gezicht niet heel bijzonder. Hij knippert wel EXTREEM veel. Op aanraden van de videomaker heb ik de video een paar play&pause pogingen gegeven rond 0.35, en hij beweegt zn oogleden inderdaad onafhankelijk van elkaar. Ik kan dat iig niet.

Of het sluitend bewijs is voor iets? Ik zou zeggen van niet. Zou het waar kunnen zijn?
Ik denk het wel. Verandert het iets aan onze situatie? Absoluut niet. Zoals ik al zei, als 'NWO' 100% menselijk is hebben we genoeg problemen. Mocht je tot de conclusie komen dat dit waar is, is het alleen maar reden om figuren als bush 1 en 2 te vergeven voor hun acties, want ze konden dan letterlijk niet beter.
Die "vertical slit" waar jij het over hebt, wordt waarschijnlijk door studiolampen aan weerszijde van de persoon veroorzaakt. De pupil lijkt een streepje doordat er (fel) licht van beide kanten op valt en dat deel van de pupil dan dus niet zichtbaar is.

Die abnormale bewegingen van de oogleden vind ik wel een vreemd fenomeen, maar ik heb geen reden om te denken dat het shapeshifting reptillians zijn ( :') ) . Eerder een goede grap.
pi_92762335
Iedereen heeft een reptillian brein. Wat je er mee aanvangt is hetgeen wat telt.
pi_92763790
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef Loppe het volgende:
Iedereen heeft een reptillian brein. Wat je er mee aanvangt is hetgeen wat telt.
Maar waar komt onze reptillian cortex vandaan? Zijn wij niet het enige zoogdier met een reptillian cortex?
pi_92805665
Dat is mij momenteel niet duidelijk. Een theorie is dat het maken heeft met genetic engineering en/ of crossbreeding in een ver verleden. Eerst wat 'algemene' info.

quote:
Ontogeny Recapitulates Phylogeny

A child's development mimics its species' evolution.

Infants live in their reptilian brains. They eat, breathe, crawl, sleep, etc.

Children live in their limbic brains. They feel emotions strongly. They use emotions to form relationships.

Adolescents live in their cerebral cortexes. They strive to become unique individuals. They quest to find abstract principles to live by.

Adult relationships invert childhood development. Men and women use cerebral cortex abstractions (e.g., gender roles) to attract opposite sex partners. If a couple then feels limbic brain emotionally connected "chemistry," they form a relationship. If the relationship goes well, sooner or later they're in bed, using their reptilian brains.

Love develops a child's limbic brain.[5] Unloved children fail to develop limbic brains capable of emotional intimacy. Such an individual can relate on a reptilian levele.g., food, warmth, sexor on a cerebral cortex levele.g., excelling at accounting or the lawbut have difficulty with intimacy.
http://www.eioba.com/a70147/the_evolution_of_the_human_brain

Bijzonder boeiend artikel, maar ik kan er geen conclusie aan verbinden.

Verder dit;
quote:
This is a six-layered structure of the cerebral cortex which is only found in mammals. It is thought that the neocortex is a recently evolved structure, and is associated with "higher" information processing by more fully evolved animals (such as humans, primates, dolphins, etc). For more information about the neocortex, click here.
http://serendip.brynmawr.edu/bb/kinser/Structure1.html

De neocortex zou het essentiële verschil tussen ons en reptielen zijn.

quote:
The reptilian brain is essentially the human hindbrain. It is is composed of the brainstem and the cerebellum. These structures control basic functions like heart rate and movement. These structures are seen in every organism that has developed a brain, they are not unique to humans. As animals evolved structures such as the amygdala, and hippocampus evolved. These allowed for memory and emotion and are found in all mammals. As mammals evolved the cortex began to appear which allowed for complex thought amongst other things. The cortex is found in pretty much every modern mammal, although it is most developed in humans. So, I'm not sure what this shows. Reptiles were the first creatures to move onto land and develop a brain, so all land animals are going to have a brain descended from theirs.
Klinkt logisch, ik weet het niet.

Aanwijzingen dat iets dergelijks gebeurt zou kunnen zijn; het feit dat we vanaf onze 20-25ste Q10 nodig hebben voor optimaal biologisch functioneren, maar dat op zijn best nog gebrekkig aanmaken vanaf dat punt.

quote:
In each human cell, food energy is converted into energy in the mitochondria with the aid of CoQ10. Ninety-five percent of all the human bodys energy requirements (ATP) is converted with the aid of CoQ10.[1][2]
quote:
After the age of 20, the production of coenzyme Q10 in the body is reduced, but its demand is increased....

Studies show that this substance may reduce the normal speed of aging by 80%. The anti-aging effects of coenzyme Q10 manifest by increasing the energy, by stimulating the immune system and by blocking free radicals that deteriorate the cells.
Dat we volgens natuurlijke evolutie een essentiele stof uitfaseren vanaf een bepaalde leeftijd, is hoogst onwaarschijnlijk.

---

quote:
In the Bible they are referred to as the Nephilim (Nefilim) and it is said that the "sons of God" interbred with humans.
De onvermijdelijke link met Icke: http://hubpages.com/hub/D(...)ry-of-the-Reptilians

---

quote:
A group of researchers working at the Human Genome Project indicate that they made an astonishing scientific discovery: They believe so-called 97% non-coding sequences in human DNA is no less than genetic code of extraterrestrial life forms.
http://www.agoracosmopoli(...)007/01/08/01288.html

Ik doe niet aan conclusies voordat mijn onderzoek ver genoeg gegaan is, maar ik zou zeker zeggen dat ik op wat interessant materiaal gestuit ben vanavond :)

[ Bericht 0% gewijzigd door truepositive op 15-02-2011 02:31:05 ]
Voltaire.
pi_92808939
quote:
1s.gif[b] Op aanraden van de videomaker heb ik de video een paar play&pause pogingen gegeven rond 0.35, en hij beweegt zn oogleden inderdaad onafhankelijk van elkaar. Ik kan dat iig niet.

Jij kan niet knipogen?
pi_92828433
Dat staat toch niet in die quote? Knipogen is niet hetzelfde als een onafhankelijke beweging in een fractie van een seconde.
Voltaire.
pi_92961996
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef DrD00m het volgende:
Reptilians... kom maar op! :7
[ afbeelding ]
Wat bezielde die ouders om hun zoon Marina te noemen.
:')
pi_93294954
Marina marina marina.. etc.
De propaganda gaat op zn bek met simpele spelling.
Voltaire.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:12:17 #121
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93426479
Thanks, ik kende die hele pdfcast nog niet, interessante site :)
Voltaire.
pi_93437513
Zet een grote bak koffie, genoeg te eten, en kijk/luister naar deze man.
Alex Collier 1994 Private Interview.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8316692185126189734#
Misschien moet je even scrollen in de tijd tot dat het je aanspreekt over reptillians en dergelijke.
Succes :P

En ga nou niet meteen denken dat ik gelijk geloof in wat ik post. ;)
Ik geloof Jules Verne ook niet, maar kan het wel lezen.

Iemand dit trouwens al gezien?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93439333
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien moet je even scrollen in de tijd tot dat het je aanspreekt over reptillians en dergelijke.

Ja ik.
Toevallig dit weekend verschillende interviews met Alex Collier bekeken.
Ik bekijk graag verschillende versies over een onderwerp :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_93451528
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar waar komt onze reptillian cortex vandaan? Zijn wij niet het enige zoogdier met een reptillian cortex?
De aardse mens is een genetische mix van een reptiloide en humanoiden.
pi_93461046
quote:

Bedankt voor de link. Ik heb het +/- een kwartier vol gehouden, maar man man man... :o
Ik ben niet vies van een complotje meer of minder, maar dit komt op mij over als een fictie schrijver die zijn roeping heeft gemist. :'(

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik heb hier moeite mee :D

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 21:07:20 ]
pi_93462868
quote:

Jep.

Pics or it did not happen, zeg ik altijd maar.
pi_93477242
Erg boeiende film. Ook al is het misschien deels onzin, er zit zeker nuttige informatie in :)
Voltaire.
pi_93478339
Dus jij wil zeggen dat een mens een reptiel geneukt heeft en dat er reptilians uit zijn voortgekomen?
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 02:16 schreef truepositive het volgende:
Dat is mij momenteel niet duidelijk. Een theorie is dat het maken heeft met genetic engineering en/ of crossbreeding in een ver verleden. Eerst wat 'algemene' info.

[..]

http://www.eioba.com/a70147/the_evolution_of_the_human_brain

Bijzonder boeiend artikel, maar ik kan er geen conclusie aan verbinden.

Verder dit;

[..]

http://serendip.brynmawr.edu/bb/kinser/Structure1.html

De neocortex zou het essentiële verschil tussen ons en reptielen zijn.

[..]

Klinkt logisch, ik weet het niet.

Aanwijzingen dat iets dergelijks gebeurt zou kunnen zijn; het feit dat we vanaf onze 20-25ste Q10 nodig hebben voor optimaal biologisch functioneren, maar dat op zijn best nog gebrekkig aanmaken vanaf dat punt.

[..]

[..]

Dat we volgens natuurlijke evolutie een essentiele stof uitfaseren vanaf een bepaalde leeftijd, is hoogst onwaarschijnlijk.

---

[..]

De onvermijdelijke link met Icke: http://hubpages.com/hub/D(...)ry-of-the-Reptilians

---

[..]

http://www.agoracosmopoli(...)007/01/08/01288.html

Ik doe niet aan conclusies voordat mijn onderzoek ver genoeg gegaan is, maar ik zou zeker zeggen dat ik op wat interessant materiaal gestuit ben vanavond :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:12:09 #130
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_93481835
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 02:16 schreef truepositive het volgende:
...
[..]

Nog over dat Q10 gebeuren:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Co-enzym_Q10

quote:
Conclusie
Hoewel Q10 mogelijk nuttig kan zijn bij de behandeling van hoge bloeddruk, moeten gezondheidsclaims van fabrikanten en leveranciers kritisch worden bekeken. Op, waarschijnlijk, hoge bloeddruk na, is er geen aandoening waarvoor eenduidig bewijs bestaat dat Q10 een positief effect zou hebben. Een gebrek aan Q10 kan alleen in een laboratorium worden vastgesteld. Gezondheidsklachten waaraan een gebrek aan Q10 ten grondslag ligt zijn - zeker tot het 40ste levensjaar- uiterst zeldzaam. Q10 is niet in staat de negatieve effecten van een ongezonde levensstijl te compenseren of 'neutraliseren'. Gezien voorgaande zijn er vooralsnog onvoldoende aanwijzingen dat het zinvol is Q10 in de voeding aan te vullen.
Als je de rest van de wiki leest zie je ook dat het helemaal niet zo essentieel is...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93491271
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:45 schreef polderturk het volgende:
Dus jij wil zeggen dat een mens een reptiel geneukt heeft en dat er reptilians uit zijn voortgekomen?

[..]

Volgens mij kan jij niet verder denken/kijken dan de technologie van de mens.
Als er een buitenaards leven is dat verder in de technologie dan ons is, misschien hoeft er dan niet eens seks, zoals dat jij het kent, nodig te zijn voor het mixen van twee rassen.

Bedoel, je kan een rat ook laten gloeien, zonder dat het seks heeft gehad met een neontetra.
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 15:52:13 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_93493124
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij niet verder denken/kijken dan de technologie van de mens.
Als er een buitenaards leven is dat verder in de technologie dan ons is, misschien hoeft er dan niet eens seks, zoals dat jij het kent, nodig te zijn voor het mixen van twee rassen.

Bedoel, je kan een rat ook laten gloeien, zonder dat het seks heeft gehad met een neontetra.
Ja, nu wil ik natuurlijk weten hoe :Y
pi_93503306
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ja sorry, maar ik heb hier moeite mee :D
De meeste op fok hier zijn bijvoorbeeld 5-20 % reptiel; de Illuminati zijn 50% reptiel.
Heb je wel eens naar je huid op de bovenkant van je hand en gekeken ? Dat zijn schubben.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:29:26 #134
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_93507419
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De meeste op fok hier zijn bijvoorbeeld 5-20 % reptiel; de Illuminati zijn 50% reptiel.
Heb je wel eens naar je huid op de bovenkant van je hand en gekeken ? Dat zijn schubben.
Denk dat je eczeem bedoeld...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:15:39 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93510984
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Volgens de docu Monkey Blood zijn wij de enige wezens op aarde met unieke stuk DNA code wat nergens anders mee te matchen valt. Al het andere van planten en dieren zijn stukken DNA wel terug te vinden bij elkaar. Men is dan ook van mening dat we een interbreed zijn en niet onze oorsprong hebben op aarde.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93527304
Ik zat dat Monkey Blood gebeuren eens na te kijken, maar zijn er ook wetenschappers bij betrokken geweest? Grappig die quote over 'junk dna' op de achterkant maar dat klinkt weer als een gevalletje 'klok vs klepel'

http://en.wikipedia.org/wiki/Noncoding_DNA
pi_93540131
Wiki is not always right:

quote:
For example, in the genomes of humans and mice, which diverged from a common ancestor 6575 million years ago, protein-coding DNA sequences account for only about 20% of conserved DNA, with the remaining majority of conserved DNA is represented in noncoding regions
Ik heb bron 17 nog eens bekeken, en dit is absoluut niet iets waar consensus over is.
Voltaire.
pi_93599297
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Denk dat je eczeem bedoeld...
soms, maar ook dat of bepaalde huidziekten spelen mee.
pi_93609791
Hier een kanaaltje met confirmed reptillians:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=28DADF18141BF03B

Iemand heeft er duidelijk tijd en moeite in gestopt. :D
pi_93943367

http://www.imdb.com/title/tt0473393/

[ Bericht 9% gewijzigd door Yuri_Boyka op 11-03-2011 02:59:11 ]
If not now, then when.
pi_93943549
Interessante clip, nog meer 'bewijs' voor genetic engineering als je het mij vraagt :)
Voltaire.
pi_93943682
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 03:25 schreef truepositive het volgende:
Interessante clip, nog meer 'bewijs' voor genetic engineering als je het mij vraagt :)
Zeker interessant.

Die laatste kan ook door lichtinval komen.
If not now, then when.
pi_93943688
Het is altijd moeilijk te bewijzen, maar Hillary vertoont duidelijk de standaard tekenen ervan.
Voltaire.
pi_93943707
Hoe bedoel je?

Deze man heeft btw wel aparte gezichtvormingen.

If not now, then when.
pi_93943719
Voordat deze postingcampagne uit zijn verband getrokken wordt: als jij kan verklaren dat je niet een willekeurige 'skepticus' bent gaan we verder met de discussie. Paint me paranoid, maar we hebben hier al genoeg zuremelk posts gehad.
Voltaire.
pi_93943726
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 04:12 schreef truepositive het volgende:
Voordat deze postingcampagne uit zijn verband getrokken wordt: als jij kan verklaren dat je niet een willekeurige 'skepticus' bent gaan we verder met de discussie. Paint me paranoid, maar we hebben hier al genoeg zuremelk posts gehad.
Ik vind het zeer interessant materiaal en heb er ook meerdere malen over gelezen, ook dit topic.

Het wilt niet zeggen dat ik 100% overtuigd ben natuurlijk.

Verder nog een opmerking wat ik interessant vind en al eerder bekeken heb is de muurschilderingen van de Egyptenaren. Ruimteschepen, andere hoofden etc etc.
If not now, then when.
pi_93943742
Blijkbaar ben ik ook een reptilian want ik maak ook geregeld mijn lippen vochtig met mijn tong...
pi_93943751
Dank voor de reactie, ik waardeer het. Ik zal nooit beweren een authoriteit op dit onderwerp te zijn maar ben absoluut bereid om informatie te verlenen en ook op te zoeken. Anything goes.
Voltaire.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 07:36:51 #149
52357 Lambiekje
pi_93944181
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93944576
quote:
Te cool :)

Had al eerder beelden gezien van die Japanse robots, ze wilden ze daar vooral inzetten in bejaardentehuizen zodat dementerende bejaarden wat beters hadden om tegenaan te kletsen :)
pi_93954780
Als wij ze kunnen herkennen aan de pupillen waarom gebruiken ze dan geen lenzen. Het zijn toch intelligente wezens of mis ik iets?
pi_93955032
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef ManianMan het volgende:
Als wij ze kunnen herkennen aan de pupillen waarom gebruiken ze dan geen lenzen. Het zijn toch intelligente wezens of mis ik iets?
Ik denk dat die pupillen voornamelijk komt door belichting.
If not now, then when.
pi_93956329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik denk dat die pupillen voornamelijk komt door belichting.
Je zal uiteraard merken aan mijn post dat ik sceptisch opgesteld ben jegens reptilians.

Het eerste argument was dat ze lenzen kunnen gebruiken om hun rare ogen te verbergen. Naast het feit dat bijna alleen mensen uit Amerika geconfimd worden als reptilians. Het lijkt mij een broodje aap waar de fantasie te loop gaat en ook nog eens richting het mystieke Egypte en Griekenland loopt.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:35:38 #154
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_94029764
Reptilians....

Ik schijn er 1 te zijn O+ . Althans volgens sommige theorieën dan.
Ik heb niet het hele topic gelezen :O maar eh is Rhesus negatief (=reptilian of blood of the gods) al aan bod gekomen?

Zoja? oke sorry voor deze overbodige post dan..

En nee dit is geen: ik-ben-een-baas-want-ik-ben-een-reptilian-post :(

Maar stiekem toch: O+ O+ :X
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:55:28 #155
..with a ninja mind
pi_94030458
Er zijn op het internet vele communities te vinden die enkel toegankelijk zijn voor rhesus negatieven.
Ik wilde wel eens weten waarom ik zo'n zeldzame bloedgroep had (combi B met RH negative= 1,8 % vd wereld) en stuitte op reptilianverhalen etc.
Ik heb me ook lid gemaakt van een zo'n Rh negative-site. Er zijn echt belachelijk veel mensen (terecht) bezig met de vraag: waarom wordt ons niet verteld waar wij vandaan komen...

Gelukkig komen er wel steeds meer wetenschappelijke feitjes naar boven... maar er is nog steeds een boel onduidelijk.
De nazi's waren bijvoorbeeld ook heel erg bezig met onderzoeken naar de Rhesus-factor.
Somige mensen durven zelfs te stellen dat het wel heel vreemd is dat amper 2 jaar na de ontdekking van de rhesus-factor de hollocaust uitbrak.

Rhesus-positief = te herleiden naar de Rhesus aap en
Rh-negatief= te herleiden naar???
door bep. ander dna bij een Rh neg mens...hebben zij vaak een xtra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur. (daar komt waarsch. het reptilian-idee vandaan.)

En zo is er nog een hele lijst aan kenmerken

Het blijft natuurlijk vreemd dat een rhesus negatieve vrouw zonder anti-D shot maar 1 X zonder ernstig risico kan bevallen van een rhesus postief kind. Daarna komen er antistoffen in het bled waardoor een Rh- vrouw een Rh+kind afstoot.

Dit gebeurd nog niet eens bij een paard die van een ezel een veulen krijgt. Vandaar dat er gesproken wordt over twee soorten mens.

En een klein beetje 'info'...maar googlen op Rhesus negative icm reptilians of maria magdalena geven je ook veel links waar mogelijk meer in staat:

http://www.rhesusnegative.net/work/royal-egyptian-bloodlines/

http://www.greatdreams.com/reptlan/rhneg.htm

http://www.unexplainable.net/artman/publish/article_12014.shtml

pi_94035703
Bijzonder fascinerende post, dank :)
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:10:09 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035723
Leuke topic wending. :)
The truth was in here.
pi_94035728
Jij ben nog laat op ;)
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:14:33 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035736
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 07:12 schreef truepositive het volgende:
Jij ben nog laat op ;)
AL op :X
The truth was in here.
pi_94035742
Te gek, moet je werken morgen?

En om weer OT te gaan, ik ben echt gefascineerd door de links van victorial.
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:21:12 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035754
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 07:16 schreef truepositive het volgende:
Te gek, moet je werken morgen?

En om weer OT te gaan, ik ben echt gefascineerd door de links van victorial.
Morgen weer werken inderdaad, maar er is een SC topic hoor :P

Ik vind het wel leuk dat een mogelijk reptillian zich komt aanmelden die zich van geen kwaad bewust is :D
The truth was in here.
pi_94035776
Zeker waar.
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:45:13 #163
52357 Lambiekje
pi_94035804
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Er zijn op het internet vele communities te vinden die enkel toegankelijk zijn voor rhesus negatieven.
Ik wilde wel eens weten waarom ik zo'n zeldzame bloedgroep had (combi B met RH negative= 1,8 % vd wereld) en stuitte op reptilianverhalen etc.
Ik heb me ook lid gemaakt van een zo'n Rh negative-site. Er zijn echt belachelijk veel mensen (terecht) bezig met de vraag: waarom wordt ons niet verteld waar wij vandaan komen...

Gelukkig komen er wel steeds meer wetenschappelijke feitjes naar boven... maar er is nog steeds een boel onduidelijk.
De nazi's waren bijvoorbeeld ook heel erg bezig met onderzoeken naar de Rhesus-factor.
Somige mensen durven zelfs te stellen dat het wel heel vreemd is dat amper 2 jaar na de ontdekking van de rhesus-factor de hollocaust uitbrak.

door bep. ander dna bij een Rh neg mens...hebben zij vaak een xtra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur. (daar komt waarsch. het reptilian-idee vandaan.)

Het blijft natuurlijk vreemd dat een rhesus negatieve vrouw zonder anti-D shot maar 1 X zonder ernstig risico kan bevallen van een rhesus postief kind. Daarna komen er antistoffen in het bled waardoor een Rh- vrouw een Rh+kind afstoot.

Dit gebeurd nog niet eens bij een paard die van een ezel een veulen krijgt. Vandaar dat er gesproken wordt over twee soorten mens.

En een klein beetje 'info'...maar googlen op Rhesus negative icm reptilians of maria magdalena geven je ook veel links waar mogelijk meer in staat:

De docu Monkey Blood behandeld deze bloedgroepen...
Monkey Blood preview
  zondag 13 maart 2011 @ 08:52:39 #164
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94036093
Grappig... ik heb ook een extra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur.
Rhesuswaarde zegt me dan weer helemaal niks...
*inlezen gaat*
  zondag 13 maart 2011 @ 08:59:56 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94036132
Leuk, het is vandaag Reptillian comming out day
The truth was in here.
  zondag 13 maart 2011 @ 09:17:02 #166
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94036264
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:59 schreef Bastard het volgende:
En dan werk ik ook nog voor IBM... er is geen hoop meer voor me :'(
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 11:35:44 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_94038796
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig... ik heb ook een extra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur.
Rhesuswaarde zegt me dan weer helemaal niks...
*inlezen gaat*
Hier 0-negatief, lage bloeddruk en lage temperatuur.
*ook verder leest
pi_94039273
quote:
Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

ZEER boeiend. Bedankt voor deze post. :)
pi_94039512
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:59 schreef Bastard het volgende:
_O-
  zondag 13 maart 2011 @ 12:57:41 #170
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94041433
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
...

,,,
Beetje kort door de bocht dit.

Onderzoek naar rhesus-antistoffen
In het begin van de zwangerschap onderzoekt men in het laboratorium bij het bepalen van de
rhesusfactor ook of u antistoffen tegen de rhesusfactor hebt. Deze antistoffen kunnen aanwezig zijn na een eerdere zwangerschap, waarbij u geen of onvoldoende anti-D hebt gekregen (anti-D is een medicijn om het maken van rhesus-antistoffen te voorkomen). In zeer uitzonderlijke situaties ontstaan antistoffen tijdens de zwangerschap. Daarom wordt rond week 30 opnieuw bloed geprikt om te controleren of u antistoffen tegen de rhesusfactor hebt.

Hoe vaak komen rhesus-antistoffen voor?
Minder dan 1% van alle rhesus-negatieve zwangeren, zon 200 vrouwen per jaar, krijgt te maken met rhesus-antistoffen. In dat geval is extra controle door de gynaecoloog noodzakelijk.

bron: http://www.nvog.nl/Sites/(...)aire_antistoffen.pdf
  zondag 13 maart 2011 @ 13:57:46 #171
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94043949
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 13 maart 2011 @ 14:25:49 #172
..with a ninja mind
pi_94045173
Hegh gatver, had net heel wat neergezet en wilde een link toevoegen en toen zat ik ineens op de site van de link. :(

GRR

Wetenschappers, gerenormeerde professoren zijn bezig met een onderzoek naar rhesus negatief. Er wordt bijna niets over dat onderzoek vrijgegeven.
Ze zijn begonnen met het onderzoek omdat nergens ter wereld, bij welke willekeurige dierensoort dan ook, dit afstoten van eigen nazaat voorkomt. Tenzij je 2 verschillende soorten laat paren. Dat is stof genoeg om de rhesus-negatieven te onderzoeken. Rhesus negatief komt het meest voor op baskenland.

Ik had hier over het volgende wat neergezet:
-Baskenland icm the atlantish people-theory...deze zouden volgens sommige aanhangers neergestreken zijn in o.a. dat gebied.
-Baskenland icm Maria Magdalena die zwanger zou zijn van Jezus. Verschillende geheime (vaak katholieke) subs/stromingen hangen deze theorie aan. Dit omdat er geschriften zijn waarin zou staan dat Jezus een (sexuele) verhouding had met Maria Magdalena. Dit komt nu geregeld op discovery/national. In de bijbel wordt er vaak gesproken over nieuwe mensen en mensen van uit de lucht (astronauts), nieuwbloedigen, blood of the gods en kinderen van jeruzalem. Bloed is btw het tweede meest voorkomende woord in de bijbel.

Verder is het duidelijk dat er mensen geleefd moeten hebben die uitermate slim/geavanceerd waren. En dan heb ik het over heeeel vroeger.
Helaas wordt de mensheid geïndoctrineerd door de overheid. Dom gehouden...
De geschiedenisboeken raken kant nog wal..Natuurlijk staan er wat feiten in. Maar nergens staat er in de hedendaagse geschiedenisboeken van de middelbare scholier dat het wel heel vreemd is dat er duizenden jaren geleden mensen waren die 3 enorme pyramides (in verhouding) gebouwd hebben met het sterrenbeeld orion. Nog vreemder is het als je weet dat deze pyramides niet naast elkaar staan... nee er liggen complete oceanen tussen.
En hier heb je natuurlijk ook weer een symbool vd illuminati (=verlichten, meerwetenden) te pakken.
En zo heb je nog een scala aan feiten/bewijzen dat er heel vroeger een zeer intelligent mensensoort is geweest.

Nazi's hielden zich ook bezig met rhesusnegatief. Hele onderzoeken deden ze hiernaar.
Het blijft natuurlijk ook wel vreemd dat amper twee jaar na de ontdekking van de rhesusfactor (vergeet niet ook hier was een ander volk eeuwen geleden al achter gekomen....de Indianen/ bloodbrothertechniek) de hollocaust uitbrak.
Hitler was zogezegd eigenlijk ook bezig met een New World Order. Buiten dat werd/wordt Hitler vaak als Reptilian afgebeeld.

Dan heb je nog de theorie over de Royal bloodline(wereldleiders) against jawel nog een Royal bloodline(rhesus neg)... de 1 probeert volgens deze theorie met chemtrails de ander kapot te maken.. en deze te pakken op dat ene stukje verschillend dna. Soms noemen ze de wereldleiders de reptilians en soms juist de andere 'royal'bloodline'

Hoe dan ook er zijn vele theorieën en ik zou nog uren door kunnen gaan (maya's...komeet Elenin, Egyptische volk, vrijmetselaars en de uitlijning van ons zonnestelsel in 20112 etc). Het is ook heel boeiend.
Er zijn veel feiten maar er is nog veel meer gespeculeer. Ik ben van mening om altijd verder te kijken dan je neus lang is maar wel altijd de 'feiten' als backbone te gebruiken....om op terug te bouncen. Sommige van deze theorieën zijn ingenieus in elkaar gedraaid, maar zeer onwaarachtig.

Het is menseigen om alle info van welk instantie/instituut/autoriteit dan ook, als waar aan te nemen. Het is niet verkeerd om zo af en toe zelf te gaan checken/brainstormen en zien.

Je mag er iig wel vanuit gaan dat zowel de overheid als de kerk er van alles aan doen om hun macht te behouden en om die reden bepaalde stukken geschiedenis/toekomst in de doofpot houden.

Mensen speculeren alleen daar waar er ruimte is om te speculeren.

link:

Deze is van een site die misschien op het eerste gezicht wat Hoax-achtig overkomt maar toch staat er veel goed onderbouwde informatie gebaseerd op feiten. Vooral de pyramides en de geschiedenis is goed onderbouwd en de moeite waard om te lezen. In het NL
http://www.seriewoordenaa(...)m.asp?navcode=wisdom

Veel plezier met 'onderzoek'....eigenlijk zou elk mens op de wereld daar de ruimte voor moeten krijgen, op school ofzo.

O+ een goedaardige Reptilian O+
  zondag 13 maart 2011 @ 14:28:25 #173
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94045290
vwb die Maria theorie... volgens diezelfde theorie (uiteengezet in 'Holy Blood, Holy Grail' zou Maria in Frankrijk terechtgekomen zijn (en daar gebleven). Ik heb nergens een link gezien naar Baskenland...
pi_94045670
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Ceased2Be het volgende:
vwb die Maria theorie... volgens diezelfde theorie (uiteengezet in 'Holy Blood, Holy Grail' zou Maria in Frankrijk terechtgekomen zijn (en daar gebleven). Ik heb nergens een link gezien naar Baskenland...
Het zuiden van Frankrijk is ook Baskenland, of begrijp ik je verkeerd?
  zondag 13 maart 2011 @ 15:01:14 #175
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94046794
My bad... topo was niet m'n sterkste punt :')

Blijf alleen het punt over van de zwangere Maria; dat is gebaseerd op interviews met Pierre Plantard die dat beweerde waarvan later ook is gebleken dat hij de gehel Prorij van SIon had verzonnen...
  zondag 13 maart 2011 @ 15:33:07 #176
..with a ninja mind
pi_94048132
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Ceased2Be het volgende:
My bad... topo was niet m'n sterkste punt :')

Blijf alleen het punt over van de zwangere Maria; dat is gebaseerd op interviews met Pierre Plantard die dat beweerde waarvan later ook is gebleken dat hij de gehel Prorij van SIon had verzonnen...
;) Dit geresearche heeft mij buiten andere zaken ook betere topoinzichten gegeven...daarvoor was het ook van..Baskenland? Zo dicht bij? O-)

De geschriften waar Maria M. een (sexuele) relatie zou hebben met Jezus C. zijn van ver voor Pierre P.
De priorij, daar zijn veel tegens en voors op te vinden. De connectie Pierre P. met de priorij of iig zijn info hierover is idd weerlegd.
Toch wordt er in erg oude geschriften al wel gesproken over de geheimzinnige Priorij..helaas staat ook hier niet bij waarom zij dan wel zo geheimzinnig/mysterieus waren.

-Dan heb je natuurlijk ook nog de Roze kruizers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rozenkruisers

Zij bestaan wel degelijk...

-En dan kom je al snel bij dit bizare feit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

Zowel de afkomst als de tekst die erop staat is wel heel vreemd.
Feit is dat deze stenen daar staan en goedgekeurd zijn door de overheid van de US.
pi_94049728
Iemand deze film weleens gezien? Doet me namelijk wel een beetje aan het Reptilian verhaal denken :P

They Live: http://www.moviemeter.nl/film/707

John Nada loopt voornamelijk maar een beetje rond in de grote stad, op zoek naar een baan. Op een dag vindt hij per toeval een zonnebril waarmee hij kan zien hoe sommige mensen er werkelijk uitzien onder hun gezicht: het zijn aliens die vermomd zijn als mens en ze zijn van plan om de wereld langzaamaan over te nemen. Hij zal ze moeten stoppen, maar hij is de enige die ze kan zien. Daarom gaat John op zoek naar de makers van deze bril om samen met hen de aliens te verslaan.

quote:
"We are living in an artificially induced state of consciousness that resembles sleep

The poor and the underclass are growing.
Racial justice and human rights are nonexistent.

They have created a repressive society and we are their unwitting accomplices ...their intention to rule rests with the annihilation of consciousness.

We have been lulled into a trance.

They have made us indifferent, to ourselves, to others, we are focused only on our own gain.
They are safe as long as they are not discovered ...that is their primary method of survival.
Keep us asleep, keep us selfish, keep us sedated...they are dismantling the sleeping middle class.

More and more people are becoming poor.
We are their cattle.
We are being bred for slavery."
quote:
They use their tongues to deceive,
The venom of snakes is under their lips,
Their mouths are full of bitterness and curses,
And in their paths nothing but ruin and misery,

The fear of God is not before their eyes,
They have taken the hearts and minds of our leaders,
They have recruited the rich and the powerful,
And they have blinded us to the truth,

Our human spirit is corrupted,
Why do we worship greed?
Because, outside the limit of our sight, feeding of us,
Perched on top us from birth to death,

Are our owners, our owners,
They have us,
They control us,
They are our masters,

WAKE UP!

They are all about you, all around you.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 16:16:37 ]
pi_94050307
VictoriaIntegrity7
Je bent een sleeper, je weet zelf nog niet dat je het bent.
pi_94050423
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand deze film weleens gezien? Doet me namelijk wel een beetje aan het Reptilian verhaal denken :P

They Live: http://www.moviemeter.nl/film/707

John Nada loopt voornamelijk maar een beetje rond in de grote stad, op zoek naar een baan. Op een dag vindt hij per toeval een zonnebril waarmee hij kan zien hoe sommige mensen er werkelijk uitzien onder hun gezicht: het zijn aliens die vermomd zijn als mens en ze zijn van plan om de wereld langzaamaan over te nemen. Hij zal ze moeten stoppen, maar hij is de enige die ze kan zien. Daarom gaat John op zoek naar de makers van deze bril om samen met hen de aliens te verslaan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Er zijn youtube filmpjes die ook stukjes uit deze film gebruik als voorbeeld/vergelijking.
Dat zijn de filmpjes waar je de nieuwslezer of wie dan ook, ziet shape shiften en het gebeuren er omheen.

Ik denk dat toch wel in veel gevallen, Doe toch niet zo vaag Ina! ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 16:21:46 #180
..with a ninja mind
pi_94050487
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
VictoriaIntegrity7
definieer sleeper??
  zondag 13 maart 2011 @ 16:23:53 #181
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94050583
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
VictoriaIntegrity7
Als ik het zo lees van Vic. ben ik er ook een :')
pi_94051012
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

definieer sleeper??
Ik draai aan het rad en raad het woord een slapende reptillian
pi_94051111
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

definieer sleeper??
Een sleeper is een reptilian die 'nog' niet weet dat hij/zij een reptilian is.
Vandaar sleeper.
  zondag 13 maart 2011 @ 16:53:53 #184
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94052017
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Een sleeper is een reptilian die 'nog' niet weet dat hij/zij een reptilian is.
Vandaar sleeper.
En als je het wel weet, wat dan? (en ja dat is een serieuze vraag).
  zondag 13 maart 2011 @ 16:54:32 #185
..with a ninja mind
pi_94052045
oke zelf al even gezocht op google: reptilian sleeper.

Oké funny (i quess) maareh er zijn ook filmpjes over dat reptilians mooie mensen zijn O+
Dat denk ik ook wel eigenlijk *O*
pi_94052428
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
oke zelf al even gezocht op google: reptilian sleeper.

Oké funny (i quess) maareh er zijn ook filmpjes over dat reptilians mooie mensen zijn O+
Dat denk ik ook wel eigenlijk *O*
Pics van TS! :P

Ja, ze zijn bewust mooi, zodat ze het ver zullen schoppen.
pi_94052462
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En als je het wel weet, wat dan? (en ja dat is een serieuze vraag).
Dan ben je wakker, en bewust van jou reptilian bestaan.
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 17:04:00 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_94052522
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

quote:

[..]

Bewust mooi? Hoe doen ze dat dan?
pi_94052578
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

Bewust mooi? Hoe doen ze dat dan?
Selectief neuken, gedaanteverandering (plastische chirurgie) ?
  zondag 13 maart 2011 @ 17:05:15 #190
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94052586
quote:

[..]

Dan ben je wakker, en bewust van jou reptilian bestaan.
Dat leek me nogal duidelijk, mijn vraag was meer bedoeld voor daarna... :')
pi_94052656
Even voor de duidelijkheid.
Ga nou niet meteen denken dat ik volkomen 100% dit allemaal geloof ;)
Ik bedoel, ik lees ook boeken zoals jules verne, en dat zal dan toch ook niet meteen betekenen dat ik het geloof als of het echt is allemaal.

Het gaat er gewoon om dat het leuk is om te lezen ;)
pi_94052667
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat leek me nogal duidelijk, mijn vraag was meer bedoeld voor daarna... :')
Wat bedoel je met "daarna"?
  zondag 13 maart 2011 @ 17:10:14 #193
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94052813
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:06 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "daarna"?
Ik bedoel, je komt erachter dat je reptilian bent. (ik geloof er geen ruk van verder, maar even voor de discussie). De dag erna sta je gewoon weer op als iedere andere dag, je ploetert nog een jaar of 60 door en sterft aan ouderdom?
Wat heeft het dan voor meerwaarde of je weet dat je reptilian bent of niet?
Afgezien van het feit dat je dan op speciale website mag om met je mede-reptillian-sleepers te gaan discussiëren over wat 'men' wel niet allemaal met je van plan is...
pi_94052909
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik bedoel, je komt erachter dat je reptilian bent. (ik geloof er geen ruk van verder, maar even voor de discussie). De dag erna sta je gewoon weer op als iedere andere dag, je ploetert nog een jaar of 60 door en sterft aan ouderdom?
Wat heeft het dan voor meerwaarde of je weet dat je reptilian bent of niet?
Afgezien van het feit dat je dan op speciale website mag om met je mede-reptillian-sleepers te gaan discussiëren over wat 'men' wel niet allemaal met je van plan is...
Als je het weet, ben jij je meer bewust van je reptilian kunnen.
Kracht, geheugen, en zicht.
Dus zal je het ook kunnen gebruiken.

Tenminste, dat zijn de ideeén ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 17:13:36 #195
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94052979
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Kijk als ik ongegeneerd zo rond kon lopen:

Tekende ik ervoor :)
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 17:14:30 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_94053030
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Selectief neuken, gedaanteverandering (plastische chirurgie) ?
Oh zo , dus niet in de rondte n..........n, maar selecteren op uiterlijk? Dan is dat toch niet altijd helemaal gelukt, als ik sommige foto's zie van tot Reptillians bestempelde mensen :P .
Maar zal ook wel om macht gaan.
pi_94053074
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Reptilians hebben toch ook een hogere kans op succes, de meeste "confirmd reptilians" leven in de hogere klassen van de samenleving.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:17:23 #198
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94053138
quote:

Haplo groep R1b

Waarbij het reptilian idee komt uit het fijt dat de vrouw van Merovee ,oorsprong van merovingian bloedlijn, is verkracht door een zeewezen (blauw bloed) de quintour.

quote:
"Part of legend of Merovignian....is that the beginning of the bloodline came from a sea creature that came out of ocean in Mediterranian his name Merovee.....Merovee was a semi supernatural figure worthy of classical 'myth' Merovee was born of TWO FATHERS....when already pregnant by her husband King Clodio Merovee's Mother supposedly went swimming in the ocean in the water she is said to have been seduced and or raped by an unidentified marine creature from beyond the sea Beast of Neptune similar to a quinotaur" -Holy Blood Holy Grail...BA

[ Bericht 24% gewijzigd door DeMolay op 13-03-2011 17:23:09 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_94053154
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Reptilians hebben toch ook een hogere kans op succes, de meeste "confirmd reptilians" leven in de hogere klassen van de samenleving.
Alleen als de berichten echt waar mogen zijn, Ja ze hebben vaak een hogere baan, functie.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:18:58 #200
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94053214
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Of worden ze daar vaker gezien omdat de meeste mensen alles wantrouwen wat succesvoller is dan zijzelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')