abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93954780
Als wij ze kunnen herkennen aan de pupillen waarom gebruiken ze dan geen lenzen. Het zijn toch intelligente wezens of mis ik iets?
pi_93955032
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef ManianMan het volgende:
Als wij ze kunnen herkennen aan de pupillen waarom gebruiken ze dan geen lenzen. Het zijn toch intelligente wezens of mis ik iets?
Ik denk dat die pupillen voornamelijk komt door belichting.
If not now, then when.
pi_93956329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik denk dat die pupillen voornamelijk komt door belichting.
Je zal uiteraard merken aan mijn post dat ik sceptisch opgesteld ben jegens reptilians.

Het eerste argument was dat ze lenzen kunnen gebruiken om hun rare ogen te verbergen. Naast het feit dat bijna alleen mensen uit Amerika geconfimd worden als reptilians. Het lijkt mij een broodje aap waar de fantasie te loop gaat en ook nog eens richting het mystieke Egypte en Griekenland loopt.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:35:38 #154
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_94029764
Reptilians....

Ik schijn er 1 te zijn O+ . Althans volgens sommige theorieën dan.
Ik heb niet het hele topic gelezen :O maar eh is Rhesus negatief (=reptilian of blood of the gods) al aan bod gekomen?

Zoja? oke sorry voor deze overbodige post dan..

En nee dit is geen: ik-ben-een-baas-want-ik-ben-een-reptilian-post :(

Maar stiekem toch: O+ O+ :X
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:55:28 #155
..with a ninja mind
pi_94030458
Er zijn op het internet vele communities te vinden die enkel toegankelijk zijn voor rhesus negatieven.
Ik wilde wel eens weten waarom ik zo'n zeldzame bloedgroep had (combi B met RH negative= 1,8 % vd wereld) en stuitte op reptilianverhalen etc.
Ik heb me ook lid gemaakt van een zo'n Rh negative-site. Er zijn echt belachelijk veel mensen (terecht) bezig met de vraag: waarom wordt ons niet verteld waar wij vandaan komen...

Gelukkig komen er wel steeds meer wetenschappelijke feitjes naar boven... maar er is nog steeds een boel onduidelijk.
De nazi's waren bijvoorbeeld ook heel erg bezig met onderzoeken naar de Rhesus-factor.
Somige mensen durven zelfs te stellen dat het wel heel vreemd is dat amper 2 jaar na de ontdekking van de rhesus-factor de hollocaust uitbrak.

Rhesus-positief = te herleiden naar de Rhesus aap en
Rh-negatief= te herleiden naar???
door bep. ander dna bij een Rh neg mens...hebben zij vaak een xtra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur. (daar komt waarsch. het reptilian-idee vandaan.)

En zo is er nog een hele lijst aan kenmerken

Het blijft natuurlijk vreemd dat een rhesus negatieve vrouw zonder anti-D shot maar 1 X zonder ernstig risico kan bevallen van een rhesus postief kind. Daarna komen er antistoffen in het bled waardoor een Rh- vrouw een Rh+kind afstoot.

Dit gebeurd nog niet eens bij een paard die van een ezel een veulen krijgt. Vandaar dat er gesproken wordt over twee soorten mens.

En een klein beetje 'info'...maar googlen op Rhesus negative icm reptilians of maria magdalena geven je ook veel links waar mogelijk meer in staat:

http://www.rhesusnegative.net/work/royal-egyptian-bloodlines/

http://www.greatdreams.com/reptlan/rhneg.htm

http://www.unexplainable.net/artman/publish/article_12014.shtml

pi_94035703
Bijzonder fascinerende post, dank :)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:10:09 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035723
Leuke topic wending. :)
The truth was in here.
pi_94035728
Jij ben nog laat op ;)
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:14:33 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035736
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 07:12 schreef truepositive het volgende:
Jij ben nog laat op ;)
AL op :X
The truth was in here.
pi_94035742
Te gek, moet je werken morgen?

En om weer OT te gaan, ik ben echt gefascineerd door de links van victorial.
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:21:12 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035754
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 07:16 schreef truepositive het volgende:
Te gek, moet je werken morgen?

En om weer OT te gaan, ik ben echt gefascineerd door de links van victorial.
Morgen weer werken inderdaad, maar er is een SC topic hoor :P

Ik vind het wel leuk dat een mogelijk reptillian zich komt aanmelden die zich van geen kwaad bewust is :D
The truth was in here.
pi_94035776
Zeker waar.
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:45:13 #163
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_94035804
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Er zijn op het internet vele communities te vinden die enkel toegankelijk zijn voor rhesus negatieven.
Ik wilde wel eens weten waarom ik zo'n zeldzame bloedgroep had (combi B met RH negative= 1,8 % vd wereld) en stuitte op reptilianverhalen etc.
Ik heb me ook lid gemaakt van een zo'n Rh negative-site. Er zijn echt belachelijk veel mensen (terecht) bezig met de vraag: waarom wordt ons niet verteld waar wij vandaan komen...

Gelukkig komen er wel steeds meer wetenschappelijke feitjes naar boven... maar er is nog steeds een boel onduidelijk.
De nazi's waren bijvoorbeeld ook heel erg bezig met onderzoeken naar de Rhesus-factor.
Somige mensen durven zelfs te stellen dat het wel heel vreemd is dat amper 2 jaar na de ontdekking van de rhesus-factor de hollocaust uitbrak.

door bep. ander dna bij een Rh neg mens...hebben zij vaak een xtra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur. (daar komt waarsch. het reptilian-idee vandaan.)

Het blijft natuurlijk vreemd dat een rhesus negatieve vrouw zonder anti-D shot maar 1 X zonder ernstig risico kan bevallen van een rhesus postief kind. Daarna komen er antistoffen in het bled waardoor een Rh- vrouw een Rh+kind afstoot.

Dit gebeurd nog niet eens bij een paard die van een ezel een veulen krijgt. Vandaar dat er gesproken wordt over twee soorten mens.

En een klein beetje 'info'...maar googlen op Rhesus negative icm reptilians of maria magdalena geven je ook veel links waar mogelijk meer in staat:

De docu Monkey Blood behandeld deze bloedgroepen...
Monkey Blood preview
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 13 maart 2011 @ 08:52:39 #164
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94036093
Grappig... ik heb ook een extra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur.
Rhesuswaarde zegt me dan weer helemaal niks...
*inlezen gaat*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 13 maart 2011 @ 08:59:56 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94036132
Leuk, het is vandaag Reptillian comming out day
The truth was in here.
  zondag 13 maart 2011 @ 09:17:02 #166
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94036264
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:59 schreef Bastard het volgende:
En dan werk ik ook nog voor IBM... er is geen hoop meer voor me :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 11:35:44 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_94038796
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig... ik heb ook een extra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur.
Rhesuswaarde zegt me dan weer helemaal niks...
*inlezen gaat*
Hier 0-negatief, lage bloeddruk en lage temperatuur.
*ook verder leest
pi_94039273
quote:
Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

ZEER boeiend. Bedankt voor deze post. :)
pi_94039512
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:59 schreef Bastard het volgende:
_O-
  zondag 13 maart 2011 @ 12:57:41 #170
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94041433
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:55 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
...

,,,
Beetje kort door de bocht dit.

Onderzoek naar rhesus-antistoffen
In het begin van de zwangerschap onderzoekt men in het laboratorium bij het bepalen van de
rhesusfactor ook of u antistoffen tegen de rhesusfactor hebt. Deze antistoffen kunnen aanwezig zijn na een eerdere zwangerschap, waarbij u geen of onvoldoende anti-D hebt gekregen (anti-D is een medicijn om het maken van rhesus-antistoffen te voorkomen). In zeer uitzonderlijke situaties ontstaan antistoffen tijdens de zwangerschap. Daarom wordt rond week 30 opnieuw bloed geprikt om te controleren of u antistoffen tegen de rhesusfactor hebt.

Hoe vaak komen rhesus-antistoffen voor?
Minder dan 1% van alle rhesus-negatieve zwangeren, zon 200 vrouwen per jaar, krijgt te maken met rhesus-antistoffen. In dat geval is extra controle door de gynaecoloog noodzakelijk.

bron: http://www.nvog.nl/Sites/(...)aire_antistoffen.pdf
  zondag 13 maart 2011 @ 13:57:46 #171
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94043949
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 13 maart 2011 @ 14:25:49 #172
..with a ninja mind
pi_94045173
Hegh gatver, had net heel wat neergezet en wilde een link toevoegen en toen zat ik ineens op de site van de link. :(

GRR

Wetenschappers, gerenormeerde professoren zijn bezig met een onderzoek naar rhesus negatief. Er wordt bijna niets over dat onderzoek vrijgegeven.
Ze zijn begonnen met het onderzoek omdat nergens ter wereld, bij welke willekeurige dierensoort dan ook, dit afstoten van eigen nazaat voorkomt. Tenzij je 2 verschillende soorten laat paren. Dat is stof genoeg om de rhesus-negatieven te onderzoeken. Rhesus negatief komt het meest voor op baskenland.

Ik had hier over het volgende wat neergezet:
-Baskenland icm the atlantish people-theory...deze zouden volgens sommige aanhangers neergestreken zijn in o.a. dat gebied.
-Baskenland icm Maria Magdalena die zwanger zou zijn van Jezus. Verschillende geheime (vaak katholieke) subs/stromingen hangen deze theorie aan. Dit omdat er geschriften zijn waarin zou staan dat Jezus een (sexuele) verhouding had met Maria Magdalena. Dit komt nu geregeld op discovery/national. In de bijbel wordt er vaak gesproken over nieuwe mensen en mensen van uit de lucht (astronauts), nieuwbloedigen, blood of the gods en kinderen van jeruzalem. Bloed is btw het tweede meest voorkomende woord in de bijbel.

Verder is het duidelijk dat er mensen geleefd moeten hebben die uitermate slim/geavanceerd waren. En dan heb ik het over heeeel vroeger.
Helaas wordt de mensheid geïndoctrineerd door de overheid. Dom gehouden...
De geschiedenisboeken raken kant nog wal..Natuurlijk staan er wat feiten in. Maar nergens staat er in de hedendaagse geschiedenisboeken van de middelbare scholier dat het wel heel vreemd is dat er duizenden jaren geleden mensen waren die 3 enorme pyramides (in verhouding) gebouwd hebben met het sterrenbeeld orion. Nog vreemder is het als je weet dat deze pyramides niet naast elkaar staan... nee er liggen complete oceanen tussen.
En hier heb je natuurlijk ook weer een symbool vd illuminati (=verlichten, meerwetenden) te pakken.
En zo heb je nog een scala aan feiten/bewijzen dat er heel vroeger een zeer intelligent mensensoort is geweest.

Nazi's hielden zich ook bezig met rhesusnegatief. Hele onderzoeken deden ze hiernaar.
Het blijft natuurlijk ook wel vreemd dat amper twee jaar na de ontdekking van de rhesusfactor (vergeet niet ook hier was een ander volk eeuwen geleden al achter gekomen....de Indianen/ bloodbrothertechniek) de hollocaust uitbrak.
Hitler was zogezegd eigenlijk ook bezig met een New World Order. Buiten dat werd/wordt Hitler vaak als Reptilian afgebeeld.

Dan heb je nog de theorie over de Royal bloodline(wereldleiders) against jawel nog een Royal bloodline(rhesus neg)... de 1 probeert volgens deze theorie met chemtrails de ander kapot te maken.. en deze te pakken op dat ene stukje verschillend dna. Soms noemen ze de wereldleiders de reptilians en soms juist de andere 'royal'bloodline'

Hoe dan ook er zijn vele theorieën en ik zou nog uren door kunnen gaan (maya's...komeet Elenin, Egyptische volk, vrijmetselaars en de uitlijning van ons zonnestelsel in 20112 etc). Het is ook heel boeiend.
Er zijn veel feiten maar er is nog veel meer gespeculeer. Ik ben van mening om altijd verder te kijken dan je neus lang is maar wel altijd de 'feiten' als backbone te gebruiken....om op terug te bouncen. Sommige van deze theorieën zijn ingenieus in elkaar gedraaid, maar zeer onwaarachtig.

Het is menseigen om alle info van welk instantie/instituut/autoriteit dan ook, als waar aan te nemen. Het is niet verkeerd om zo af en toe zelf te gaan checken/brainstormen en zien.

Je mag er iig wel vanuit gaan dat zowel de overheid als de kerk er van alles aan doen om hun macht te behouden en om die reden bepaalde stukken geschiedenis/toekomst in de doofpot houden.

Mensen speculeren alleen daar waar er ruimte is om te speculeren.

link:

Deze is van een site die misschien op het eerste gezicht wat Hoax-achtig overkomt maar toch staat er veel goed onderbouwde informatie gebaseerd op feiten. Vooral de pyramides en de geschiedenis is goed onderbouwd en de moeite waard om te lezen. In het NL
http://www.seriewoordenaa(...)m.asp?navcode=wisdom

Veel plezier met 'onderzoek'....eigenlijk zou elk mens op de wereld daar de ruimte voor moeten krijgen, op school ofzo.

O+ een goedaardige Reptilian O+
  zondag 13 maart 2011 @ 14:28:25 #173
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94045290
vwb die Maria theorie... volgens diezelfde theorie (uiteengezet in 'Holy Blood, Holy Grail' zou Maria in Frankrijk terechtgekomen zijn (en daar gebleven). Ik heb nergens een link gezien naar Baskenland...
pi_94045670
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef Ceased2Be het volgende:
vwb die Maria theorie... volgens diezelfde theorie (uiteengezet in 'Holy Blood, Holy Grail' zou Maria in Frankrijk terechtgekomen zijn (en daar gebleven). Ik heb nergens een link gezien naar Baskenland...
Het zuiden van Frankrijk is ook Baskenland, of begrijp ik je verkeerd?
  zondag 13 maart 2011 @ 15:01:14 #175
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_94046794
My bad... topo was niet m'n sterkste punt :')

Blijf alleen het punt over van de zwangere Maria; dat is gebaseerd op interviews met Pierre Plantard die dat beweerde waarvan later ook is gebleken dat hij de gehel Prorij van SIon had verzonnen...
  zondag 13 maart 2011 @ 15:33:07 #176
..with a ninja mind
pi_94048132
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Ceased2Be het volgende:
My bad... topo was niet m'n sterkste punt :')

Blijf alleen het punt over van de zwangere Maria; dat is gebaseerd op interviews met Pierre Plantard die dat beweerde waarvan later ook is gebleken dat hij de gehel Prorij van SIon had verzonnen...
;) Dit geresearche heeft mij buiten andere zaken ook betere topoinzichten gegeven...daarvoor was het ook van..Baskenland? Zo dicht bij? O-)

De geschriften waar Maria M. een (sexuele) relatie zou hebben met Jezus C. zijn van ver voor Pierre P.
De priorij, daar zijn veel tegens en voors op te vinden. De connectie Pierre P. met de priorij of iig zijn info hierover is idd weerlegd.
Toch wordt er in erg oude geschriften al wel gesproken over de geheimzinnige Priorij..helaas staat ook hier niet bij waarom zij dan wel zo geheimzinnig/mysterieus waren.

-Dan heb je natuurlijk ook nog de Roze kruizers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rozenkruisers

Zij bestaan wel degelijk...

-En dan kom je al snel bij dit bizare feit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

Zowel de afkomst als de tekst die erop staat is wel heel vreemd.
Feit is dat deze stenen daar staan en goedgekeurd zijn door de overheid van de US.
pi_94049728
Iemand deze film weleens gezien? Doet me namelijk wel een beetje aan het Reptilian verhaal denken :P

They Live: http://www.moviemeter.nl/film/707

John Nada loopt voornamelijk maar een beetje rond in de grote stad, op zoek naar een baan. Op een dag vindt hij per toeval een zonnebril waarmee hij kan zien hoe sommige mensen er werkelijk uitzien onder hun gezicht: het zijn aliens die vermomd zijn als mens en ze zijn van plan om de wereld langzaamaan over te nemen. Hij zal ze moeten stoppen, maar hij is de enige die ze kan zien. Daarom gaat John op zoek naar de makers van deze bril om samen met hen de aliens te verslaan.

quote:
"We are living in an artificially induced state of consciousness that resembles sleep

The poor and the underclass are growing.
Racial justice and human rights are nonexistent.

They have created a repressive society and we are their unwitting accomplices ...their intention to rule rests with the annihilation of consciousness.

We have been lulled into a trance.

They have made us indifferent, to ourselves, to others, we are focused only on our own gain.
They are safe as long as they are not discovered ...that is their primary method of survival.
Keep us asleep, keep us selfish, keep us sedated...they are dismantling the sleeping middle class.

More and more people are becoming poor.
We are their cattle.
We are being bred for slavery."
quote:
They use their tongues to deceive,
The venom of snakes is under their lips,
Their mouths are full of bitterness and curses,
And in their paths nothing but ruin and misery,

The fear of God is not before their eyes,
They have taken the hearts and minds of our leaders,
They have recruited the rich and the powerful,
And they have blinded us to the truth,

Our human spirit is corrupted,
Why do we worship greed?
Because, outside the limit of our sight, feeding of us,
Perched on top us from birth to death,

Are our owners, our owners,
They have us,
They control us,
They are our masters,

WAKE UP!

They are all about you, all around you.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 16:16:37 ]
pi_94050307
VictoriaIntegrity7
Je bent een sleeper, je weet zelf nog niet dat je het bent.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_94050423
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand deze film weleens gezien? Doet me namelijk wel een beetje aan het Reptilian verhaal denken :P

They Live: http://www.moviemeter.nl/film/707

John Nada loopt voornamelijk maar een beetje rond in de grote stad, op zoek naar een baan. Op een dag vindt hij per toeval een zonnebril waarmee hij kan zien hoe sommige mensen er werkelijk uitzien onder hun gezicht: het zijn aliens die vermomd zijn als mens en ze zijn van plan om de wereld langzaamaan over te nemen. Hij zal ze moeten stoppen, maar hij is de enige die ze kan zien. Daarom gaat John op zoek naar de makers van deze bril om samen met hen de aliens te verslaan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Er zijn youtube filmpjes die ook stukjes uit deze film gebruik als voorbeeld/vergelijking.
Dat zijn de filmpjes waar je de nieuwslezer of wie dan ook, ziet shape shiften en het gebeuren er omheen.

Ik denk dat toch wel in veel gevallen, Doe toch niet zo vaag Ina! ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 13 maart 2011 @ 16:21:46 #180
..with a ninja mind
pi_94050487
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
VictoriaIntegrity7
Je bent een sleeper, je weet zelf nog niet dat je het bent.
definieer sleeper??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')