Same storyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef hydraulix het volgende:
Heb hem ook gehad, miste toch wel een image stabilizer (ja ik drink veel koffie). Degelijk lensje verder, optisch krijg je wat je ervoor betaalt. Heb hem vervolgens weer doorverkocht omdat ik hem eigenlijk nooit gebruikte
Was 't een duur grapje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb een 40D overgenomen van een maat van me.
[ afbeelding ]
voorzien van een spiksplinternieuwe sensor.
Why in godsnaamquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is intussen schoongemaakt door die knakkers uit weert, en voorzien van een spiksplinternieuwe sensor.
Nu nog een lens - wordt december ws.
Dat verklaart de Nikon-lens op een Canon-body;)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Why in godsnaamJe bent een nikonist
?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is intussen schoongemaakt door die knakkers uit weert, en voorzien van een spiksplinternieuwe sensor.
.quote:
De opvolgers van Ettbas. Ettbas was het bedrijf wat garantiewerk en onderhoud deed voor Canon NL maar die is failliet gegaan dit jaar. Daarvoor in de plaats is een bedrijf uit Weert gekomen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:03 schreef joers1 het volgende:
Wie zijn "de knakkers uit Weert"? Ik heb in Weert namelijk mn hele middelbare schooltijd gehad (en m'n jeugd)
Hij gaat er alleen maar op achteruit als je er Canonglas op plaatstquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
400 euro. Ik vind van niet.quote:
ik ben geen nikonist. ik heb nu 12 jaar nikon en 27 jaar canon. you do the math. Ik ben van mening dat iemand die 2 of meer talen kent een rijkere beleving daaraan heeft. Ik kijk nu of 2 digitale merken dat ook geeft. En zo kan ik wat glas uitproberen die Nikon niet maakt. The best of both worlds. Hmm.. klinkt als een Star Trek afleveringetje of tweequote:
!quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij gaat er alleen maar op achteruit als je er Canonglas op plaatst
Gefeliciteerd. Nu ben je wel verplicht vaker in FOT te postenquote:
Ah. Nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Nu kan ik mooie lenzen lenen, zoals de 50mm f/1.0
Ik poog hem nu te overtuigen dat niemand een 200mm f/2 of f/1.8 heeftquote:
Weert???quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De opvolgers van Ettbas. Ettbas was het bedrijf wat garantiewerk en onderhoud deed voor Canon NL maar die is failliet gegaan dit jaar. Daarvoor in de plaats is een bedrijf uit Weert gekomen.
quote:Verzendadres reparaties:
Tech Repair Logistics
Zuidstraat 15c
4641 VZ Ossendrecht
Bezoekadres/ balie afspraken:
Tech Repair
Joulehof 1
4622 RG Bergen op Zoom
Tel: 0164-244222
www.techrepair.nl
info@techrepair.nl
parts@techrepair.nl