quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee ik ga wel. Heb me ook naar de fysio gesleept vanochtend. Alleen m'n eetlijstjes zijn nog even wat vertiefter dan normaal doordat ik a. niet heb gesport en b. nog minder eet dan anders. Maar, ik ga wel! Tenzij ik diagnose tacohoest krijg vanmiddag, maar dat verwacht ik niet.
Ja dat mag, maar jij snoert mij de mond door me naar het MJ-topic te sturen en dat mag niet, vind ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet 't ook vooral helemaal zelf weten, maar ik mag toch wel aangeven dat ik 't werkelijk helemaal zat ben, dat MJ gewauwel..doe wat je er mee wilt doen.. de rest stopt blijkbaar ook niet met studie-sores ondanks dat er mensen zijn die daar blijkbaar geen flikker aan vinden
maar aangeven dat je 't na enkele weken MJ wel gehad hebt mag dan ook
Ah, vandaar...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik tegen haar zei dat ik er niets van snapteEn na 10x uitleggen nog niet.. En dan opeens lukt het wel..
goed zo!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee ik ga wel. Heb me ook naar de fysio gesleept vanochtend. Alleen m'n eetlijstjes zijn nog even wat vertiefter dan normaal doordat ik a. niet heb gesport en b. nog minder eet dan anders. Maar, ik ga wel! Tenzij ik diagnose tacohoest krijg vanmiddag, maar dat verwacht ik niet.
Nah, ik heb helemaal geen zin in ruzie. Ik vind je een aardige meid, in 't algemeen, maar nu vind ik echt dat je zit te zeiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, hou je vooral niet in.
Gooi er dan maar uit ook wat je allemaal dwars zit aan me. Als het je oplucht, vooral doen.
EDIT: PM dan graag. Niet omdat ze het hier niet mogen lezen, maar omdat het anders dramadramadrama wordt en daar heb ik geen trek in.
neem alles lekker serieusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar jij snoert mij de mond door me naar het MJ-topic te sturen en dat mag niet, vind ik.
Dat jij helemaal niks met hem had, ok, maar die man heeft voor mij wel heel veel betekend toen ik nog een kind was, dus daar ben ik niet na 2 dagen klaar mee.
Maar goed. Zullen we weer on-topic gaan? Ik ga even een mango klaarmaken.
Omdat m'n vriendje alles 10x uit heeft gelegd...... En ik gewoon maar wat gedaan heb..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, vandaar...Ik dacht al, vertrouwen ze je niet ofzo.
Hoe kan het dan eigenlijk dat je het nu wel snapt?
Dat weet ik nog niet, wat dat gaat zijnquote:
Je mag best zeggen dat ik zit te zeiken. Ik vind dat Mo zat te zeiken en zo vinden we allemaal wel eens wat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik heb helemaal geen zin in ruzie. Ik vind je een aardige meid, in 't algemeen, maar nu vind ik echt dat je zit te zeiken.
Pff, hou op schei uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh wat gezellig hier. Zijn jullie allemaal ongesteld?
ik las 'en ik gaf keurig aan dat het aan MJ lag..'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
en ik gaf nog keurig aan dat dat aan MIJ lag
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las 'en ik gaf keurig aan dat het aan MJ lag..'![]()
Oh tuurlijk, geef MJ maar weer de schuld.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las 'en ik gaf keurig aan dat het aan MJ lag..'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |