moest wat voor mijn werk doen.. heb laptop bij me (tja leve CTO zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:14 schreef P.F het volgende:
Wat leuk progje! Maar waarom zit je op inet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
Is er ook een motortopic?![]()
Oke, die was flauw. Sorry.
ik zit niet dagen achter elkaar over mijn (dooie) motor te leuterenquote:
Lijkt me redelijk duidelijk gezien de laatste posts in het vorige topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zonder wat? MJ? Motoren? Pony's? Menstruaties? Taarten? Studies?
Tevens FIPO
Jij kunt mij niet verbieden waarover ik hier wil praten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
ik zit niet dagen achter elkaar over mijn (dooie) motor te leuteren
Wat goed!quote:
ga huilenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet verbieden waarover ik hier wil praten.
Edit: wat een rare zinMaar je snapt me wel.
Doe even normaal zeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, want het gaat eindelijk niet meer over die dooie-niet-meer-neger!
oh, shit, nu begin ik er zelf (impliciet) over
Sst, je mag hier niet over MJ praten want dan wek je de toorn van MoBlo op!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef Miss_S het volgende:
Oja over MJ gesproken
Mijn vriendje zei dat de vader van MJ ook nog iets heeft gezegd op de herdenking maar dat heb ik dan helemaal gemist?!
Wij toch ook alleen maar gisteravond op misschien net 2 bladzijdes (nog niet eens?) van één topic?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
ik zit niet dagen achter elkaar over mijn (dooie) motor te leuteren
Nou....dan is mijn vriendc gek gewordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sst, je mag hier niet over MJ praten want dan wek je de toorn van MoBlo op!.
De vader heeft idd niks gezegd.
MoBlo denk zenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt tijd dat het hier alleen nog maar over eten en afvallen gaat
dan kan de rest allemaal naar de subfora
studiemeuk in SES
MJ meuk in SHO
relatieproblemen in R&P
Greys, niet om chagrijnig te doen, maar je komt hier zo'n beetje elke twee dagen meedelen dat je de sfeer niet leuk vindt. Niet echt bevorderlijk, vind ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij toch ook alleen maar gisteravond op misschien net 2 bladzijdes (nog niet eens?) van één topic?
Ik vind vaak school/studieverhalen alles behalve interessant om te lezen omdat dat voor mij alweer zo lang geleden is dat ik daar niets meer mee heb. En daar gaat het nog veeeeeel vaker over.
Maar goed.
Positive flow.
Positive flow.
Zennnnnnnnnnnnn.
Tot later![]()
Okido. Jij je zin.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt tijd dat het hier alleen nog maar over eten en afvallen gaat
dan kan de rest allemaal naar de subfora
studiemeuk in SES
MJ meuk in SHO
relatieproblemen in R&P
je kunt het ook overdrijven.. net als mijn overdreven (sarcastische) postquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido. Jij je zin.
Dan heb ik hier helaas niets meer te zoeken
(Wat een gezéur zeg. Sorry. We wauwelden niet 'dagenlang over MJ'. Seriously. Lees eens terug hoe veel er over gezegd is?)
Overdrijven is ook een vak, met je 'zo'n beetje elke twee dagen', omdat ik dat toevallig twee dagen geleden gezegd heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Greys, niet om chagrijnig te doen, maar je komt hier zo'n beetje elke twee dagen meedelen dat je de sfeer niet leuk vindt. Niet echt bevorderlijk, vind ik.
ik ben toch niet de enige die dat MJ-gewauwel wat zat is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Jeetje zeg. MoBlo is duidelijk hard aan vakantie toe.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, met je 'zo'n beetje elke twee dagen', omdat ik dat toevallig twee dagen geleden gezegd heb.
Maar het is goed. Dit was het zetje dat ik nog even nodig had.
Ik zie jullie wel weer in andere topics!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog een zuurpruim bij, dat helpt!.
Ik ga over een paar uurtjes lekker weg met mijn ouders en vriendjequote:
waarheen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga over een paar uurtjes lekker weg met mijn ouders en vriendje
Helemaal zin in, sowieso ben ik al in een vakantiestemming sinds woensdagochtend
Kom nou even zeg. Het zetje dat je nodig had?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, met je 'zo'n beetje elke twee dagen', omdat ik dat toevallig twee dagen geleden gezegd heb.
Nee ik ga wel. Heb me ook naar de fysio gesleept vanochtend. Alleen m'n eetlijstjes zijn nog even wat vertiefter dan normaal doordat ik a. niet heb gesport en b. nog minder eet dan anders. Maar, ik ga wel! Tenzij ik diagnose tacohoest krijg vanmiddag, maar dat verwacht ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat morgen wel naar de Mevrouw he XM?of ben je echt heel ziek dat je de afspraak moet verplaatsen?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
je moet 't ook vooral helemaal zelf weten, maar ik mag toch wel aangeven dat ik 't werkelijk helemaal zat ben, dat MJ gewauwel..doe wat je er mee wilt doen.. de rest stopt blijkbaar ook niet met studie-sores ondanks dat er mensen zijn die daar blijkbaar geen flikker aan vindenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Zoals Greys al zei: er worden hier een hoop dingen gezegd die míj weer totaal niet boeien. Daar lees ik gewoon overheen. Ik beslis toch niet waar jullie wel en niet over mogen praten?. Die MJ-gekte gaat vanzelf wel weer over.
het zou wel goed verkopen aan RTL4 in deze komkommertijd gok ik zo.. jammer dat ik op verkansie gaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom moet er toch altijd om de zoveel tijd weer drama zijn? We zitten niet in een soap ofzo.
Zucht, vrouwen...
Nou ja omdat ik tegen haar zei dat ik er niets van snaptequote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat goed!
Alleen dat "(of niet soms?)" vind ik een beetje dubieus.
Nee hoor, hou je vooral niet in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom nou even zeg. Het zetje dat je nodig had?
*zit op handen. Never mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |