abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:15:24 #126
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70842067
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:13 schreef Kremers het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet Wat ik zeg is dat AZ zich met deze houding presenteert als topclub, maar ik vraag mij af of dat wel zo is... Maar dat kunnen ze straks in de CL mooi gaan bewijzen
nee, maar zo kwam het even op me over Ik ben het wel met je eens dat AZ nog geen topclub is, maar als ze de ambitie hebben dit te worden is het wel begrijpelijk dat dit voor hen juist een moment is waarop ze dit soort statements maken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:16:28 #127
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70842100
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:09 schreef Kremers het volgende:

[..]

Punten alleen maken je nog geen topclub Op internationaal niveau hebben ze nog niets laten zien. En die kampioenswedrijd gebuik ik als voorbeeld om aan te tonen of ze wel met druk om kunnen gaan.
Man houdt toch op, qu bekers hebben we niets, neem de lijst eens door van de uefa ranking!
Staan wij hoger dan Ajax, wij hebben op in europa eigenlijk de laatste jaren altijd erg goed gespeelt. (op de laatste deelname na dan)
Halve finale, kwart finale.... Complete nonses wat je nu zegt.

En die wedstrijd tegen Vitesse was een wedstrijd die we hadden moeten (kunnen) winnen, maar wij zijn door eigen spel kampioen geworden, als jij wilt suggereren dat wij kampioen zijn geworden dankzij het slechte spel van Ajax dan heb je echt een bord voor je kop.
Dat snap ik niet echt niet dat je dit kan en wilt volhouden, dit keer hebben wij laten zien dat met onze selectie en met Van Gaal daadwerkelijk een club zijn waar men rekening mee moet houden, doe je dat niet, prima, maar dan niet verwonderlijk staan te kijken als je straks opeens weer met 12 punten achter staat. (Hoogmoed idd )
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70842124
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat toch met dat gezeik dat ineens geen enkele subtopper spelers wil laten vertrekken naar een club als Ajax of PSV?

Maak de eredivisie nog minder sterk door je topspelers alleen maar naar het buitenland te laten vertrekken....
...Want als alle toppers naar de top 3 / 4 van de Eredivisie gaan, komt er geen groot klasseverschil wil je zeggen.

Het is juist goed als subtoppers hun goede spelers wat langer behouden (en dus niet snel naar het buitenland laten gaan): dat is de enige manier om de concurrentie met de top 3 aan te kunnen blijven gaan. Dat maakt de Eredivisie juist sterker.

En AZ en Twente zijn allang geen subtoppers meer hoor, dat hebben ze onderhand wel bewezen.
pi_70842156
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens In de knock-out fase van de KNVB beker is AZ lelijk op zijn bek gegaan tegen NAC. Het kampioenschap hebben ze uiteindelijk gehaald omdat Ajax op zijn bek ging: de wedstrijd waar ze het zelf in konden doen (tegen Vitesse?) ging ook verloren.

AZ heeft het kampioenschap gehaald omdat ze beter waren, niet omdat Ajax het heeft verpest.
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:09 schreef Kremers het volgende:

[..]

Punten alleen maken je nog geen topclub Op internationaal niveau hebben ze nog niets laten zien. En die kampioenswedrijd gebuik ik als voorbeeld om aan te tonen of ze wel met druk om kunnen gaan.
Nee en Ajax mag op basis van de Europese optredens van de afgelopen jaren zich nog wel topclub noemen? Op basis daarvan zou Ajax ook gewoon een subtopper zijn als je het op jou beredenering baseert. AZ moet Europees presteren om topclub te zijn maar Ajax hoeft dat niet en blijft topclub in NL?
En volgens mij heeft Ajax ook niet met druk om kunnen gaan, dat is wel gebleken in het vorige seizoen.
pi_70842182
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens In de knock-out fase van de KNVB beker is AZ lelijk op zijn bek gegaan tegen NAC. Het kampioenschap hebben ze uiteindelijk gehaald omdat Ajax op zijn bek ging: de wedstrijd waar ze het zelf in konden doen (tegen Vitesse?) ging ook verloren.
En Ajax is op zijn bek gegaan tegen fucking Volendam...
Het kampioenschap werd behaald omdat ze het hele seizoen het best hebben gepresteerd.
Echt een bullshit verhaal wat je loopt op te hangen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:19:10 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70842193
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Waar de grote clubs hebben lopen slapen (scouting!) hebben de subtoppers bewezen het spelletje slimmer te spelen (neem de scouting van Groningen/H'veen). Het dankbaar profiteren heeft alles ermee te maken dat Ajax in dit geval veel geld over de bank heeft lopen smijten aan transfers die verkeerd zijn uitgepakt.
(Luque, Miralem, Ogararu, Urzaiz) das niet de subtop aan te rekenen.
En het gelazer met de trainers bijv.
Als je als AZ kampioen wordt, en als Twente 2e dan mag je toch zeggen dat je beter bent, lees beter gepresteerd hebt. Dan is het logisch dat je als landskampioen interesse wekt bij internationale clubs. En zie wat er momenteel gebeurd in "transferland" je kan vragen wat je wilt, waarom zou je dan blijven denken als een kleine club en niet meer dan 5 mio mogen vragen voor een 20 voudig international.
Iedereen roemt wel heel leuk de scouting van Heerenveen en Groningen maar ik durf te wedden dat als Ajax die spelers gehaald zou hebben 3/4 geflopt zou zijn. Het is ook een ontwikkeling die ze daar door maken waar ze bij Ajax niet de kans voor krijgen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70842453
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

En Ajax is op zijn bek gegaan tegen fucking Volendam...
Het kampioenschap werd behaald omdat ze het hele seizoen het best hebben gepresteerd.
Echt een bullshit verhaal wat je loopt op te hangen.
Ik heb het niet over dit seizoen in het bijzonder!! Jezus, hoe vaak moet ik dat nog zeggen...

Wat jij dus beweert is dat je een club een topclub kunt noemen omdat ze één keer een kampioenschap winnen Over bullshit gesproken...
pi_70842532
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:06 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Echt ??!
Ja, ik geloof het wel. Of dat nu nog zo is betwijfel ik .
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:30:33 #134
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70842600
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Iedereen roemt wel heel leuk de scouting van Heerenveen en Groningen maar ik durf te wedden dat als Ajax die spelers gehaald zou hebben 3/4 geflopt zou zijn. Het is ook een ontwikkeling die ze daar door maken waar ze bij Ajax niet de kans voor krijgen..
Kan ik niets zinnigs over zeggen (alsof hetgeen ik wel zeg wel zinnig is, ik zal je ff voorzijn beste...)
Maar als je dat concludeerd dan moet je toch zeggen dat het gewoon ruk is dan gesteld bij Ajax?
Miralem is een goed voorbeeld, daar betalen jullie lachend 16 miljoen voor..
En dan Demy niet meer dan 8 waard vinden.... maar goed! Feit is dat de echte scoutingparels

Alves, Miralem, Berg, Suarez toch echt bij bovengenoemde clubs vandaan komen... Ik denk dat hetgeen je zegt deels klopt, kijk het begint bij spelers op hun positie te laten spelen waar ze echt goed zijn, daar ging het geregeld fout bij Ajax, dus dan zou ik eerder wijzen naar de trainer dan naar de speler, maar misschien doel je daar ook op als je zegt
quote:
Het is ook een ontwikkeling die ze daar door maken waar ze bij Ajax niet de kans voor krijgen..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70842601
Jezus zeg. Ga lekker lopen discussieren of AZ een topclub is of niet . Stel kneuzen.
pi_70842669
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:30 schreef Nashje het volgende:
Jezus zeg. Ga lekker lopen discussieren of AZ een topclub is of niet . Stel kneuzen.
Oh sorry, bikkel.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:33:23 #137
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_70842690
quote:
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_70842715
quote:
Als jij de context niet wil zien, is dat jouw probleem.
pi_70842718
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef lighted het volgende:

[..]

Oh sorry, bikkel.
Dank je.
pi_70842785
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als jij de context niet wil zien, is dat jouw probleem.
Ok.
pi_70842851
Moet die discussie of AZ een topclub is of niet in het Ajax-topic? .
pi_70842885
Dit is het voetbal forum hoor.... Waar wil je het dan over hebben? Yolanthe en Wesley de french way?

En het gaat wel dergelijk over Ajax: De houding van AZ omtrend de mogelijke transfer van de Zeeuw
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:41:06 #143
52871 Blight
Supersized.
pi_70842957
8 miljoen voor De Zeeuw, hm? Zie ik toch liever een verdediger er bij komen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70842988
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:39 schreef Kremers het volgende:
Dit is het voetbal forum hoor.... Waar wil je het dan over hebben? Yolanthe en Wesley de french way?
Dit is het Ajax topic. Dus elk woord over de kaasboertjes is er 1 teveel
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70843043
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef Blight het volgende:
8 miljoen voor De Zeeuw, hm? Zie ik toch liever een verdediger er bij komen.
ik ook. Vind dat de Zeeuw sowieso niet nodig is bij Ajax. Genoeg goede middenvelders. Eerst een goede centrale verdediger erbij want met Alderweireld, Oleguer, Wielaert en Vertonghen hebben we te weinig keus achterin.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:47:14 #146
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70843186
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:30 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Kan ik niets zinnigs over zeggen (alsof hetgeen ik wel zeg wel zinnig is, ik zal je ff voorzijn beste...)
Maar als je dat concludeerd dan moet je toch zeggen dat het gewoon ruk is dan gesteld bij Ajax?
En dan Demy niet meer dan 8 waard vinden.... maar goed! Feit is dat de echte scoutingparels

Alves, Miralem, Berg, Suarez toch echt bij bovengenoemde clubs vandaan komen... Ik denk dat hetgeen je zegt deels klopt, kijk het begint bij spelers op hun positie te laten spelen waar ze echt goed zijn, daar ging het geregeld fout bij Ajax, dus dan zou ik eerder wijzen naar de trainer dan naar de speler, maar misschien doel je daar ook op als je zegt
[..]
Het gaat erom dat je als jonge speler veel minuten kan maken om jezelf te ontwikkelen. Die kans is er niet altijd bij Ajax, omdat er simpelweg betere spelers zijn op dat moment. Maar omdat ze zoveel minuten kunnen maken bij een andere club ontwikkelen ze zichzelf veel sneller als dat ze bij Ajax op de bank zouden doen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70843230
Ik wil graag een verdediger en spits s.v.p.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70843303
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:30 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

[..]

De Zeeuw is niet minder "waard" dan Miralem, maar ¤16milj. voor een speler bealen doen ze gewoon niet meer. Aan de transfer van Miralem heeft Ajax zich aardig gebrandt.
pi_70843642
Zomaar 8 mijoen voor De Zeeuw bieden terwijl de transfer van Obradovic misschien stuk loopt omdat Ajax over 1 miljoen zit te zeiken...
Koning.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:02:55 #150
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70843757
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat toch met dat gezeik dat ineens geen enkele subtopper spelers wil laten vertrekken naar een club als Ajax of PSV?

Maak de eredivisie nog minder sterk door je topspelers alleen maar naar het buitenland te laten vertrekken....
Tja die subtoppers krijgen t in hun bol door dat de traditionele top 3 wat minder presteert (vooral t laatste seizoen) Imo is t niet dat de sub beter wordt maar de traditionele top 3 minder. Ok ok op az als uitzondering na maar ik moet nog maar zien hoe ze het t komend seizoen gaan doen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')