abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 10:16:03 #101
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70840068
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 08:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi dat Demy graag wil.
Waar lees je dat?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70840078
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Schaars is echt vele malen beter dan De Zeeuw.. Schaars neemt een ploeg echt op sleeptouw als het even tegen zit. De Zeeuw gaat dan mee in het mindere niveau. Als ik Ajax was zou ik never nooit geen 8 mil voor De Zeeuw betalen, dat is hij domweg niet waard.

Ik zou De Zeeuw een beetje een vage aankoop van Ajax vinden, een potentiele flop imo.
Helemaal mee eens
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70840104
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
AT5 , camerainterview met Jol.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 10:21:08 #104
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70840217
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

AT5 , camerainterview met Jol.
Jol zegt dat dus, de Zeeuw niet. En heeft Jol de naam van Demy genoemd?
Of had ie het over een middenvelder uit de NL competitie...?!

Maar goed, minder dan 8 word het never en al helemaal niet als Brands het voor het zeggen heeft.
Een arbitrage zal geen winst worden voor de Zeeuw. Dan zit je wel met een ongemotiveerde speler, MAAR dan snijd Demy zichzelf in de vingers. Hij is international en moet spelen, als ie ongemotiveerd is dan zit ie op de bank. En dan zal van Marwijk eerder Schaars kiezen, met alle gevolgen van dien voor Demy.
Dus die moet ook goed nadenken over zijn akties natuurlijk
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70840242
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:21 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Kijk het interview zelf maar na.
pi_70840341
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef navigator het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Ga toch weg joh.. De Zeeuw is een prima speler voor Ajax... De eerste poteniele aankoop die goed genoeg is voor Ajax moet nog geboren worden......

wake up... Elia, de Zeeuw.. dat soort jongen zijn gewoon een versterking voor Ajax... Waarom? omdat we geen jeigd meer hebben om op terug te vallen... Die zijn niet goed genoeg.....
Ajax!!
pi_70840433
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:24 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ga toch weg joh.. De Zeeuw is een prima speler voor Ajax... De eerste poteniele aankoop die goed genoeg is voor Ajax moet nog geboren worden......

wake up... Elia, de Zeeuw.. dat soort jongen zijn gewoon een versterking voor Ajax... Waarom? omdat we geen jeigd meer hebben om op terug te vallen... Die zijn niet goed genoeg.....
Ga jij maar lekker weg joh. Schaars is veel beter dan De Zeeuw en ik zeg nergens dat De Zeeuw slecht is maar hij is verre van nodig voor Ajax.
En als hij komt gaat ook de ontwikkeling van een Jan Arie weer trager, die moet ook minuten gaan maken dit seizoen.
We hebben op die plek gewoon geen De Zeeuw nodig en al helemaal niet voor de jackpot

Lekker kopen kopen kopen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70840434
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:24 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Als je die geen kans geeft worden die ook nooit goed genoeg. Dan vertrekken ze straks naar een andere club en kopen we ze later voor een vermogen weer terug...
pi_70840442
quote:

[..]

Jol noemt gewoon voluit De Zeeuw, en zegt dat hij graag naar Ajax wilt komen. Dat is volgens Jol het probleem niet.
pi_70840578
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Quote van Koeman over zijn gesprek met hem in de Telegraaf.
pi_70840918
Meer dan 8 miljoen voor Demy?

Ja daaaaaaaaaaaag. Ophoeren Marcel.
pi_70841056
quote:

[..]

Maar goed, minder dan 8 word het never en al helemaal niet als Brands het voor het zeggen heeft.
Een arbitrage zal geen winst worden voor de Zeeuw. Dan zit je wel met een ongemotiveerde speler, MAAR dan snijd Demy zichzelf in de vingers. Hij is international en moet spelen, als ie ongemotiveerd is dan zit ie op de bank. En dan zal van Marwijk eerder Schaars kiezen, met alle gevolgen van dien voor Demy.
Dus die moet ook goed nadenken over zijn akties natuurlijk
Blijven volhouden. Denk dat je toch raar opkijkt dan als Demy toch naar Ajax gaat.
En denk je nou echt dat ze Demy z'n contract laat uitzitten op de bank als tie moeilijk gaat doen?
pi_70841180
Wat is dat toch met dat gezeik dat ineens geen enkele subtopper spelers wil laten vertrekken naar een club als Ajax of PSV?

Maak de eredivisie nog minder sterk door je topspelers alleen maar naar het buitenland te laten vertrekken....
pi_70841353
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Kremers het volgende:
Wat is dat toch met dat gezeik dat ineens geen enkele subtopper spelers wil laten vertrekken naar een club als Ajax of PSV?

Maak de eredivisie nog minder sterk door je topspelers alleen maar naar het buitenland te laten vertrekken....
Ze ruiken bloed. Het zal weer terug omslaan als Ajax en PSV weer meer ruimte weten te creeëren. Dat gaat toch weer gebeuren op een gegeven moment mijns inziens.
pi_70841421
quote:

Ik vind het niet raar, AZ is op dit moment geen subtopper. Wat als PSV opeens een basisspeler van Ajax wil kopen? Zou ik ook niet blij mee zijn..
pi_70841500
quote:

Deze subtoppers hebben afgelopen jaren dankbaar geprofiteerd van de wanprestaties van Ajax en in mindere mate PSV.
Nu denken ze dat ze net zo goed of wellicht nog beter zijn. En dus zien ze zich niet meer als subtopper (behalve als ze met de pers praten natuurlijk) en willen ze enkel nog zaken doen met internationale topclubs of clubs die met zakken met geld aankomen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:02:59 #117
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70841636
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef lighted het volgende:

[..]

Blijven volhouden. Denk dat je toch raar opkijkt dan als Demy toch naar Ajax gaat.
En denk je nou echt dat ze Demy z'n contract laat uitzitten op de bank als tie moeilijk gaat doen?
Nou als Ajax bereid is om dik geld te betalen voor Demy dan mag ie van mij zo vertrekken, serieus.
Wij hebben al meerdere mogelijkheden op die posities lopen namelijk, dus een bakcup is geen probleem.
Gezien zijn contract is het ook verstandig om hem nu te verpatsen.
Desnoods naar Ajax... Volgend seizoen loopt ie voor 4 de deur uit!

En serieus, 8 a 9 is ie zeker waard. 20x international is hij natuurlijk ook he!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:03:39 #118
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_70841654
quote:

In de competitie is het gat in punten de afgelopen jaren gewoon bijzonder klein. Als je dan je beste spelers naar Ajax of PSV laat gaan versterk je direct je concurentie. Dan kan je die speler toch veel beter voor minimaal het zelfde geld naar het buitenland laten gaan.
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_70841669
Santoni komt nu de video-analyses doen. Hij komt over uit de jeugd van Haarlem.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70841726
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:56 schreef lighted het volgende:

[..]

Ik vind het niet raar, AZ is op dit moment geen subtopper. Wat als PSV opeens een basisspeler van Ajax wil kopen? Zou ik ook niet blij mee zijn..
Ben ik het niet mee eens In de knock-out fase van de KNVB beker is AZ lelijk op zijn bek gegaan tegen NAC. Het kampioenschap hebben ze uiteindelijk gehaald omdat Ajax op zijn bek ging: de wedstrijd waar ze het zelf in konden doen (tegen Vitesse?) ging ook verloren.

En Ajax <> PSV is anders omdat je als speler niet beter wordt als je van PSV naar Ajax gaat of andersom. Of de situatie moet zo zijn dat je bij één van de clubs niet aan spelen toekomt, zoals Aisatti. Dan is een transfer ook geen probleem in mijn ogen.
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:03 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

In de competitie is het gat in punten de afgelopen jaren gewoon bijzonder klein. Als je dan je beste spelers naar Ajax of PSV laat gaan versterk je direct je concurentie. Dan kan je die speler toch veel beter voor minimaal het zelfde geld naar het buitenland laten gaan.
Mijn punt is dat ze het meteen categorisch afwijzen Op dit moment is Ajax voor zover ik weet de enige club die een bod heeft uitgebracht. Het zou wat anders zijn als Barcelona met een bod van ¤15milj zou komen, maar daar is nu geen sprake van. Het is nu meer of het buitenland, of je blijft bij AZ....
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:07:36 #121
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70841782
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens In de knock-out fase van de KNVB beker is AZ lelijk op zijn bek gegaan tegen NAC. Het kampioenschap hebben ze uiteindelijk gehaald omdat Ajax op zijn bek ging: de wedstrijd waar ze het zelf in konden doen (tegen Vitesse?) ging ook verloren.
Euhm. heb je wel eens goed naar het verschil in punten gekeken??? Beetje kort door de bocht om dan alleen die kampioenswedstrijd als maatstaf te nemen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70841837
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Euhm. heb je wel eens goed naar het verschil in punten gekeken???
Punten alleen maken je nog geen topclub Op internationaal niveau hebben ze nog niets laten zien. En die kampioenswedrijd gebuik ik als voorbeeld om aan te tonen of ze wel met druk om kunnen gaan.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:10:50 #123
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70841909
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:58 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Deze subtoppers hebben afgelopen jaren dankbaar geprofiteerd van de wanprestaties van Ajax en in mindere mate PSV.
Nu denken ze dat ze net zo goed of wellicht nog beter zijn. En dus zien ze zich niet meer als subtopper (behalve als ze met de pers praten natuurlijk) en willen ze enkel nog zaken doen met internationale topclubs of clubs die met zakken met geld aankomen
Waar de grote clubs hebben lopen slapen (scouting!) hebben de subtoppers bewezen het spelletje slimmer te spelen (neem de scouting van Groningen/H'veen). Het dankbaar profiteren heeft alles ermee te maken dat Ajax in dit geval veel geld over de bank heeft lopen smijten aan transfers die verkeerd zijn uitgepakt.
(Luque, Miralem, Ogararu, Urzaiz) das niet de subtop aan te rekenen.
En het gelazer met de trainers bijv.
Als je als AZ kampioen wordt, en als Twente 2e dan mag je toch zeggen dat je beter bent, lees beter gepresteerd hebt. Dan is het logisch dat je als landskampioen interesse wekt bij internationale clubs. En zie wat er momenteel gebeurd in "transferland" je kan vragen wat je wilt, waarom zou je dan blijven denken als een kleine club en niet meer dan 5 mio mogen vragen voor een 20 voudig international.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:11:17 #124
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70841928
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:09 schreef Kremers het volgende:

[..]

Punten alleen maken je nog geen topclub Op internationaal niveau hebben ze nog niets laten zien.
Dat is een hele andere discussie wat mij betreft, maar je doet het voorkomen alsof AZ geen prestatie heeft geleverd doordat ze de kampioenswedstrijd niet wonnen, terwijl ze over 34 wedstrijden gewoon veel beter waren.. En je wordt altijd kampioen omdat een ander punten laat liggen....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70841992
Dat zeg ik toch helemaal niet Wat ik zeg is dat AZ zich met deze houding presenteert als topclub, maar ik vraag mij af of dat wel zo is... Maar dat kunnen ze straks in de CL mooi gaan bewijzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')