Ajax heeft geen 8 miljoen geboden hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:59 schreef tha_dark het volgende:
Zomaar 8 mijoen voor De Zeeuw bieden terwijl de transfer van Obradovic misschien stuk loopt omdat Ajax over 1 miljoen zit te zeiken...
Datte dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:38 schreef rompompom het volgende:
Moet die discussie of AZ een topclub is of niet in het Ajax-topic?.
Partizan vroeg ook geen 8 miljoen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen 8 miljoen geboden hoor.
Weet jij dan wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:25 schreef buddyb het volgende:
zou jol niet een groot internationaal netwerk hebben? zie er weinig van terug.
misschien kan hij z'n telefoonboekje niet meer vinden
Hoe denk je dat zoiets gaat? Dat Jol de telefoon pakt, belt en dat de speler in kwestie dan direct hals over kop het eerste vliegtuig naar Amsterdam neem??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:25 schreef buddyb het volgende:
zou jol niet een groot internationaal netwerk hebben? zie er weinig van terug.
misschien kan hij z'n telefoonboekje niet meer vinden
Het is duidelijk dat we geen geld meer hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit net een filmpje op AjaxTV te kijken, en wtf hebben ze met die mensen gedaan die normaal die filmpjes maken? Ontslagen ofzo? De filmpjes zien er pauper uit, de geluidskwaliteit zuigt en de vragen lijken ook steeds slechter te worden
In FM 2009 is het de koning, dus ik zeg halen.quote:
Ik heb het nog niet.quote:
Ajaxlife.nlquote:Sulejmani speelt morgen tegen Huizen
vrijdag 10 juli, door Wilhelmis, De Lutte, 15:29u
Trainer Martin Jol heeft zojuist bekend gemaakt dat Miralem Sulejmani morgen speelt tegen de amateurs van Huizen. Jol vertelde gisteren voor de camera van AT5 dat Sulejmani beter z'n best moet doen, maar verzachtte zijn woorden vandaag tijdens de wekelijkse persconferentie en sprak zelfs van een misverstand. “Sulejmani was nog niet fit voor die dagen. Het verhaal dat hij niet zou moeten spelen omdat hij niet fit is, geldt voor veel spelers.”
Zoals gezegd heeft Barca hem al gekocht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
In FM 2009 is het de koning, dus ik zeg halen.
Volgens mij nog niet rond. Maar Barcelona of Ajax... moeilijke keuze....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heeft Barca hem al gekocht.
quote:Jol: 'we zijn concreet met niemand bezig'
Martin Jol is niet blij dat er veel namen waarvoor Ajax belangstelling heeft uitlekken. De trainer gaf aan dat er vele lijntjes openstaan, maar hult zich daarover in nevelen. “Als we alle spelers zouden moeten opnoemen waarmee we bezig zijn... Er zijn altijd deuren die openstaan, maar dat wil niet zeggen dat we daar concreet mee bezig zijn. Ik heb liever dat de media niet weten welke deuren openstaan. Het is vervelend dat er wel eens wat naar buiten komt.”
Mokum wat maak je me nouquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Er is ook weinig op trots op te zijn gezien het uitblijven van enige prestaties in lange tijd.
Jonge gasten spelen super elke keer.. Jammer weer van Sno gister..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol is overigens wel behoorlijk kritisch elke keer over Suarez.
Veel complimenten aan de jonge gasten ook weer. Gisteren weer over Donald.
Scheringa en voor een zacht prijsje een spelervan AZ naar Ajax laten verkassenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef N.i.c.k het volgende:
Kennelijk hoeft AZ Lens niet coute que coute te behouden. Dat lijkt me een ideale speler om voor een zacht prijsje aan te trekken en hem achter Dario te plaatsen.
Lens is inderdaad een prima spelerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef N.i.c.k het volgende:
Kennelijk hoeft AZ Lens niet coute que coute te behouden. Dat lijkt me een ideale speler om voor een zacht prijsje aan te trekken en hem achter Dario te plaatsen.
Ja, ik snap het ook niet. Voorheen waren die filmpjes altijd erg goed, maar die zijn tegenwoordig echt om te huilen. Het komt een beetje over alsof ze gemaakt worden door stagiaires of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit net een filmpje op AjaxTV te kijken, en wtf hebben ze met die mensen gedaan die normaal die filmpjes maken? Ontslagen ofzo? De filmpjes zien er pauper uit, de geluidskwaliteit zuigt en de vragen lijken ook steeds slechter te worden
Echt ja. Ook gewoon een zeer slechte kwaliteit, en verschrikkelijk geluid. Hoe durven ze dat op hun site te zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Voorheen waren die filmpjes altijd erg goed, maar die zijn tegenwoordig echt om te huilen. Het komt een beetje over alsof ze gemaakt worden door stagiaires of zo.
Ik denk dat Jol gewoon lekker de boot af houdt, Het Bestuur en de Technische staf willen nu eindelijk eens rust in de Club, dat lukt niet als Jol breed uit gaat leggen hoe en waar ze mee bezig zijn achter de schermen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Waar slaan die berichten van Jol nou weer op? Eerst melden ze zich voor De Zeeuw en dan zijn ze opeens weer voor niemand concreet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Waar slaan die berichten van Jol nou weer op? Eerst melden ze zich voor De Zeeuw en dan zijn ze opeens weer voor niemand concreet?
Lekt toch juist weinig uit....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net een bericht waarin Jol zegt niet blij te zijn met het feit dat alles uitlekt in de media, maar waarom gaat hij er dan op in als AT5 ernaar vraagt? Ontken het dan.
Ja, maar ontkennen en/of bevestigen bestaan in de voetbalwereld niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net een bericht waarin Jol zegt niet blij te zijn met het feit dat alles uitlekt in de media, maar waarom gaat hij er dan op in als AT5 ernaar vraagt? Ontken het dan.
"Het is maar een spelletje"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Het is allemaal een groot spel.
Effe kleine offtopic: Heb jij jou nickname van die cartoons?quote:
Hij kan ook nog eens de klootzak zijn die Ajax mist, en hij is een voortrekker voor het team. Geloof me, ik heb echt een hekel aan de persoon en speler de Zeeuw, maar als ie voor je speelt is het een held.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:06 schreef sjimz het volgende:
Een leider is t ook niet echt, dat is schaars. ik ben nog steeds in dubio over De Zeeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |