Hopelijk is het een les voor spelers die nu worden benaderd door dergelijke clubs en zijn ze verstandig door gewoon nog een tijdje hier te blijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze haalden KJH zogenaamd voor de toekomst, als opvolger van.. Daarom wilde ze hem al hebben toen ie zelfs nog geblesseerd was. Half jaar later:![]()
Florentino Perez en Co/Real Madrid : Verbeter de Wereld, Vermoord Jezelf
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is al jaaaaaaaaaaaaaren zo bij Madrid. Dat er nog steeds spelers intrappen, ongelofelijk. Maar goed, dat is voer voor discussie in het Real de puta Madrid-topic.
Huntelaar had natuurlijk wel al een seizoen of 3 bewezen aan de top van de Eredivisie te zitten. Nu is het wel zo dat je toekomst nooit zeker is bij Madrid, maar daardoor kreeg hij wel het gevoel dat hij het ook bij Real kon maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is al jaaaaaaaaaaaaaren zo bij Madrid. Dat er nog steeds spelers intrappen, ongelofelijk. Maar goed, dat is voer voor discussie in het Real de puta Madrid-topic.
Vooral in t filmpje dat ie zn Mercedes krijgt. 4.21quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef lighted het volgende:
[..]
Wat een ventje is die Aissati nog zeg
Handig een vol topicquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax speelt zometeen met Vermeer; van der Wiel. Wielaert, Alderweireld, Anita; De Jong, Aissati, Lindgren; Kennedy, Cvitanich, Sulejmani.
Misschien wel de laatste kansen voor Kennedy. En als ik het goed heb - vanochtend wat dingen qua speeltijd uitgezocht, maar dit dan weer net niet - is Sno nog geen enkele keer in de basis begonnen.
Wedstrijd graag in [Live Oefenen #2] PSV / Feyenoord live op Eredivisie Live. volgen.
Kan 'ie tegen z'n spelers zeggen dat van der Wiel zich voortdurend in de vijandelijke 16 meldt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wellicht omdat Groningen - Ajax de eerste wedstrijd is....
Heb je in je analyse al een beetje gezien met welke spelers Jol wilt spelen? Vind het best moeilijk om te zien en wanneer speelt de aankoop zijn eerste wedstrijd? Zullen we ook de keeper in actie zien in Engeland?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax speelt zometeen met Vermeer; van der Wiel. Wielaert, Alderweireld, Anita; De Jong, Aissati, Lindgren; Kennedy, Cvitanich, Sulejmani.
Misschien wel de laatste kansen voor Kennedy. En als ik het goed heb - vanochtend wat dingen qua speeltijd uitgezocht, maar dit dan weer net niet - is Sno nog geen enkele keer in de basis begonnen.
Wedstrijd graag in [Live Oefenen #2] PSV / Feyenoord live op Eredivisie Live. volgen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:20 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Heb je in je analyse al een beetje gezien met welke spelers Jol wilt spelen? Vind het best moeilijk om te zien en wanneer speelt de aankoop zijn eerste wedstrijd? Zullen we ook de keeper in actie zien in Engeland?
quote:Jol wil zijn keuzes nog niet bekendmaken
nieuws Door: Redactie op 10 jul 2009
Jol wil keuzes nog niet bekendmakenOf er al bekend is welke spelers bij Ajax buiten de boot gaan vallen? Jol schudde nee tijdens de vandaag gehouden persconferentie maar voegde snel toe: “Ik kan wel nee schudden, maar dan lieg ik. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik daar nu niet over wil praten.” Jol benadrukte dat hij niet op individuen wilde ingaan.
Leiders
Wie de zo gewilde leider binnen het elftal moet worden is ook nog niet bekend. Jol: “Ik heb daar wel een gevoel bij. Er zijn twee of drie spelers die dat zouden kunnen.”
Ik natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Opvallend.. Weer geen Suarez en Wielaert samen in de basis.
Ben benieuwd wie de band in dat geval krijgt.
ja dat je dat bedoelde zat ik me ook net te bedenken...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:47 schreef versteegrob het volgende:
Ja gelezen maar misschien vallen spelers sommige mensen op. Dat Sno nog nooit in de basis is gestart is bijvoorbeeld wel apart.
Hij is zeker niet fit genoeg voor een hele wedstrijd.quote:
hoe lang gespeeld?quote:
quote:
Google gehandicapt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:42 schreef Droathoah het volgende:
Waar speelt Rosales op dit moment?
Waarom niet? Dit zijn zijn eerste minuten pas.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dacht je dan dat hij gelijk 90 minuten zou spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |