volgens Sony gaan de meeste (top) titels ook gewoon op UMD uitkomen, voorlopig nog wel iigquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef Meike26 het volgende:
Kunnen we ook GT mobile op de S&L verwachten? Kan er zo 123 niets over vinden.
Btw, m'n PSP Go!cam topic is op slot gegooid, de cam heb ik er nu bovenop zitten en eerste reactie is positief, zowel over de camera als over geluidskwaliteit microfoontje.
En voor wie er ook 1 wil moet Devvie even pm'en. Voor 40,- stuurt hij de cam (nieuw in doos) naar je op.
Ik stem voor Lumines dan, daar heb ik de meeste tijd in zitten. God of War, Crisis Core en Tales of Eternia (de andere PSP games die ik hebquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete game alle tijden voor de PSP?
Zelf vind ik Patapon wel mooi . En deze:
[ afbeelding ]
Jeanne d'Arcquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete game alle tijden voor de PSP?
Zelf vind ik Patapon wel mooi . En deze:
[ afbeelding ]
Tetris was dacht ik in handen van Nintendo, dus ik denk dat we geen Tetris PSP zullen gaan zienquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Bestaat er eigenlijk Tetris voor de PSP? Kan er via Google niets over vinden (behalve een gekloonde PSX versie)
Voor de XBOX360 heb je ook gewoon een Tetris spel (Evolution) . Of Sony heeft de rechten niet zou ook kunnen maar lijkt me sterk .quote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tetris was dacht ik in handen van Nintendo, dus ik denk dat we geen Tetris PSP zullen gaan zien![]()
FF VII is trouwens geweldig, ben nu aan het begin van disc 3 en voel het einde naderen
quote:Valkyria Chronicles 2 Is A PSP Game
Valkyria Chronicles was a PS3 game. Valkyria Chronicles 2 is not. It's a PSP game, and here is its localized title: Valkyria Chronicles 2: The Gaul Royal Military Academy.
Announced in the newest issue of Japanese game magazine Famitsu, the game is set in 1937, two years after the first game. Cadets from the Gaul Royal Military Academy are sent to suppress an insurrection in the southern part of in-game country Gaul.
The game's central concept is contrasting the world of the military academy with war. Valkyria Chronicles 2 is due out this winter in Japan.
Niet boeiend. Pagani Zonda zit er ook in.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Strolie75 het volgende:
Gameplay beelden Assassin's Creed op de PSP.
http://kotaku.com/5315598(...)bloodlines-in-action
Het is mistig in Jeruzalem.
Bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=123728quote:We may not like playing video games all that much, but we do like it when our music is featured on them! Makes us a bit proud, even when it's a game as big as Saints Row for the PSP and even prouder when the nice developer people show excellent taste by picking 'The Lotus Eater' for it. So if you love playing video games, the game is expected to hit the streets around March 2010.
...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk dat er een vervolg komt.Jammer dat het niet op de PS3 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |