volgens Sony gaan de meeste (top) titels ook gewoon op UMD uitkomen, voorlopig nog wel iigquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef Meike26 het volgende:
Kunnen we ook GT mobile op de S&L verwachten? Kan er zo 123 niets over vinden.
Btw, m'n PSP Go!cam topic is op slot gegooid, de cam heb ik er nu bovenop zitten en eerste reactie is positief, zowel over de camera als over geluidskwaliteit microfoontje.
En voor wie er ook 1 wil moet Devvie even pm'en. Voor 40,- stuurt hij de cam (nieuw in doos) naar je op.
Ik stem voor Lumines dan, daar heb ik de meeste tijd in zitten. God of War, Crisis Core en Tales of Eternia (de andere PSP games die ik hebquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete game alle tijden voor de PSP?
Zelf vind ik Patapon wel mooi . En deze:
[ afbeelding ]
Jeanne d'Arcquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Zelf vind ik Patapon wel mooi . En deze:
[ afbeelding ]
Tetris was dacht ik in handen van Nintendo, dus ik denk dat we geen Tetris PSP zullen gaan zienquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Bestaat er eigenlijk Tetris voor de PSP? Kan er via Google niets over vinden (behalve een gekloonde PSX versie)
Voor de XBOX360 heb je ook gewoon een Tetris spel (Evolution) . Of Sony heeft de rechten niet zou ook kunnen maar lijkt me sterk .quote:Op maandag 13 juli 2009 00:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tetris was dacht ik in handen van Nintendo, dus ik denk dat we geen Tetris PSP zullen gaan zien![]()
FF VII is trouwens geweldig, ben nu aan het begin van disc 3 en voel het einde naderen
quote:Valkyria Chronicles 2 Is A PSP Game
Valkyria Chronicles was a PS3 game. Valkyria Chronicles 2 is not. It's a PSP game, and here is its localized title: Valkyria Chronicles 2: The Gaul Royal Military Academy.
Announced in the newest issue of Japanese game magazine Famitsu, the game is set in 1937, two years after the first game. Cadets from the Gaul Royal Military Academy are sent to suppress an insurrection in the southern part of in-game country Gaul.
The game's central concept is contrasting the world of the military academy with war. Valkyria Chronicles 2 is due out this winter in Japan.
Niet boeiend. Pagani Zonda zit er ook in.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Strolie75 het volgende:
Gameplay beelden Assassin's Creed op de PSP.
http://kotaku.com/5315598(...)bloodlines-in-action
Het is mistig in Jeruzalem.
Bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=123728quote:We may not like playing video games all that much, but we do like it when our music is featured on them! Makes us a bit proud, even when it's a game as big as Saints Row for the PSP and even prouder when the nice developer people show excellent taste by picking 'The Lotus Eater' for it. So if you love playing video games, the game is expected to hit the streets around March 2010.
...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk dat er een vervolg komt.Jammer dat het niet op de PS3 is.
Was jij niet anti-jRPG?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:22 schreef jpg97 het volgende:
Ik droom nog altijd van Rogue galaxy op PSP
Lijkt me ook wel logisch,... het blijft een PSP. Maar podver wat ziet het er goed uit zeg!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef Strolie75 het volgende:
Gameplay beelden Assassin's Creed op de PSP.
http://kotaku.com/5315598(...)bloodlines-in-action
Het is mistig in Jeruzalem.
Moet nog steeds de PS3 game uitspelen. Raakte na chapter 10 een beetje uitgekeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://blog.valkyria.jp/
http://valkyria2.jp/
Ik ben geinteresseerd in de game, maar twijfel over de Roy-factor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet nog steeds de PS3 game uitspelen. Raakte na chapter 10 een beetje uitgekeken.
Persoonlijk denk ik niet dat je hem uitspeelt! En ik denk dat ook over mezelfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in de game, maar twijfel over de Roy-factor.
Hij staat ook niet voor niets niet op mijn wishlistquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat je hem uitspeelt! En ik denk dat ook over mezelf
Af en toe een missie spelen Gijs, dan blijft het tof. Al moet ik zeggen dat ik het laatste stuk in een ruk heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet nog steeds de PS3 game uitspelen. Raakte na chapter 10 een beetje uitgekeken.
Nee hoor, maar een overkill zoals op de ds vind ik overdreven.quote:
Welkom,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:27 schreef Onufriev het volgende:
Mijn eerste (en waarschijnlijk ook niet mijn laatste) post in dit forum.
Ik heb net mijn PSP uitgepakt en even wat functies bekeken. Maar nu ik met het spel (Monster Hunter) wil beginnen, kom ik er achter dat het noodzakelijk is om een memory kaart te hebben, die er natuurlijk niet bij zit.
Nu is mijn vraag eigenlijk, welke grootte is aan te raden? Ik ben niet van plan hele kasten vol aan games te kopen, maar ik wil ook niet een kopen om daarna alsnog een grotere kaart nodig te hebben.
Bedankt,
Kan je ook hele games downloaden dan? En ik zag ook iets over games kopieeren in het hoofdmenu ofzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welkom,
Zelf zou ik direct een grote kaart aanschaffen. Dan kan je demo's downloaden, uiteraard saves opslaan, maar ook grote spellen downloaden en gamen (bv PSN Final Fantasy VII) Een 4 GB versie hoeft niet duur te zijn.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20390
Ik heb 8GB gekocht via dealextreme, vele malen goedkoper dan in de normale winkel (ik geloof dat 2GB al zo'n 15 euro is). Een PSP kan max 16GB aan op dit moment voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Kan je ook hele games downloaden dan? En ik zag ook iets over games kopieeren in het hoofdmenu ofzo.
Kost zo'n kaart ook zoveel bij bijv. Media Markt? En 4GB is dat vrij groot of juist minimaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:44 schreef DEiE het volgende:
Ik ben ook (op vakantie) begonnen met FF7Ik speel de geporte versie van de PS1, neem aan dat die dezelfde is als degene in de PSN?
Tot nu toe heel gaaf, nog nooit een FF gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Wipeout Purequote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Nee, renders duidelijk.quote:
Cyb, stop eens met die renders.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |