FOK!forum / Nieuws & Achtergronden / Wie wil er eigenlijk snel naar Brussel?
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 19:52
Gisteren werd die nieuwe trein onthuld voor de HSL, maar wat ik me afvraag, wie wil er graag naar Brussel.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Waarschijnlijk alleen politici die zich door Brussel moeten laten influisteren.

Ze hadden dat geld beter kunnen gebruiken voor een snelle lijn naar het Noorden
#ANONIEMdonderdag 9 juli 2009 @ 19:53
Wie wil er naar het noorden dan ?
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 19:54
Nederlanders die er wonen
Hephaistos.donderdag 9 juli 2009 @ 19:55
Snel naar Parijs
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 19:56
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Snel naar Parijs
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Whiskey_Tangodonderdag 9 juli 2009 @ 19:56
Idd, een goede verbinding is altijd handig
Jarnodonderdag 9 juli 2009 @ 19:56
Hoe snel is snel ook alweer in dit geval?
Dennis101donderdag 9 juli 2009 @ 19:59
Om vervolgens snel door te gaan naar Parijs of Londen.
Hephaistos.donderdag 9 juli 2009 @ 19:59
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Hoe snel is snel ook alweer in dit geval?
In 2,5 uur van Rotterdam naar Parijs
The_strangerdonderdag 9 juli 2009 @ 20:09
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
Wat doen die dan in de Randstad?

(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
Mylenedonderdag 9 juli 2009 @ 20:11
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 20:11
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wat doen die dan in de Randstad?

(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 20:12
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
Roidonderdag 9 juli 2009 @ 20:12
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Whatever dude .
Q.donderdag 9 juli 2009 @ 20:13
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
Probably_on_pcpdonderdag 9 juli 2009 @ 20:13
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Parijs geen mooie stad vinden
Q.donderdag 9 juli 2009 @ 20:14
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
Allebei?
Q.donderdag 9 juli 2009 @ 20:15
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
Dat lelijke ding gaat tot Brussel, met Parijs mag je nog steeds met de Thalys die zometeen (2080 ofzo) 300 kph gaat karren ipv de huidige 140.
wikwakka2donderdag 9 juli 2009 @ 20:18
Denk je dat ze het er voor jan lul neerzetten? Er zal vast wel vraag naar zijn.
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 20:18
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
The_strangerdonderdag 9 juli 2009 @ 20:18
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
En ik weet dat er ook zat mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in de buurt van Brussel willen wonen.
Q.donderdag 9 juli 2009 @ 20:19
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Ja, in het noorden. Nee, bedankt. Dan maar een flat in de Randstad.
Dennis101donderdag 9 juli 2009 @ 20:20
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
RechtseRukkerdonderdag 9 juli 2009 @ 20:24
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
Ja Kopenhagen of Hamburg
Dennis101donderdag 9 juli 2009 @ 20:25
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Ja Kopenhagen of Hamburg
Kan je net zo goed de trein naar Brussel nemen.
NEC-Nijmegendonderdag 9 juli 2009 @ 20:27
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Parijs geen mooie stad vinden
alsof ie er ooit is geweest.
willempjeweverdonderdag 9 juli 2009 @ 20:29
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef RechtseRukker het volgende:
Gisteren werd die nieuwe trein onthuld voor de HSL, maar wat ik me afvraag, wie wil er graag naar Brussel.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Brussel is een erg mooie stad, je moet er wel een beetje de weg vinden. Op het eerste gezicht lijkt het niets, maar er is veel moois verborgen.

Kortom, kijk eens verder dan je neus lang is.
En er rijden toch treinen naar het noorden?
mazeinddonderdag 9 juli 2009 @ 20:40
Ik ga regelmatig naar Brussel.... Airport. Maar ga dan echt niet met die trein.
Corkscrewdonderdag 9 juli 2009 @ 20:43
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed

Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.

Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
Repeatdonderdag 9 juli 2009 @ 20:46
Is dit dan de vervanger voor de Thalys? Ik snap het niet, waarom moest hier een nieuwe trein voor komen?
Revolution-NLdonderdag 9 juli 2009 @ 20:48
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed

Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.

Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]

Wat een lelijk armzalig gedrocht hok

In DLD en frankrijk hebben ze tenminste wel fatsoenlijke HSL treinen

DLD


Frankrijk
willempjeweverdonderdag 9 juli 2009 @ 20:53
hij doet mij wel wat aan de hondenkoptrein denken, vind hem wel leuk.
EdvandeBergdonderdag 9 juli 2009 @ 20:54
Da's altijd handig voor EU-plucheplakkers om even snel voor aanwezig te tekenen en dan rap weer terug naar huis.
willempjeweverdonderdag 9 juli 2009 @ 20:56
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Da's altijd handig voor EU-plucheplakkers om even snel voor aanwezig te tekenen en dan rap weer terug naar huis.
die hebben toch auto met chauffeur?
EdvandeBergdonderdag 9 juli 2009 @ 21:00
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef willempjewever het volgende:

[..]

die hebben toch auto met chauffeur?
Niet overdrijven he?
Corkscrewdonderdag 9 juli 2009 @ 21:12
Trouwens, de Fyra is voor zover ik weet vooral bedoeld voor het binnenlandse vervoer. Wie naar Parijs wil kan natuurlijk 'ook gewoon' de Thalys pakken, en in de toekomst komen er misschien nog wel meer gebruikers en bestemmingen.
Jarnodonderdag 9 juli 2009 @ 21:13
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed

Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.

Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]
Hey, een Multipla HSL!
Probably_on_pcpdonderdag 9 juli 2009 @ 23:01
T is ook nog maar een prototype. Hopelijk gaan ze die voorruit stroomlijnen met de carrosserie. Dan ziet ie dr gelijk wat strakker uit.
misteriksvrijdag 10 juli 2009 @ 11:13
TS patst graag met z'n gebrek aan intelligentie
Koewamvrijdag 10 juli 2009 @ 11:19
Misschien in TS opgekomen dat er ook mensen naar Amsterdam, of schiphol willen? Of Rotterdam?
RechtseRukkervrijdag 10 juli 2009 @ 11:21
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Koewam het volgende:
Misschien in TS opgekomen dat er ook mensen naar Amsterdam, of schiphol willen? Of Rotterdam?
Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggen
Q.vrijdag 10 juli 2009 @ 11:47
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
T is ook nog maar een prototype. Hopelijk gaan ze die voorruit stroomlijnen met de carrosserie. Dan ziet ie dr gelijk wat strakker uit.
Nee, aan de trein gaat niets meer veranderen, hij moet alleen nog terug naar Italië om afgebouwd te worden (interieur enzo).
Q.vrijdag 10 juli 2009 @ 11:48
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggen
De huidige verbinding is traag en gaat met een grote omweg. Het is gewoon niet te vergelijken met die Zuiderzeelijn die nergens naar toe zou gaan. Daarbij wordt Groningen zometeen via de Hanzelijn al veel sneller bereikbaar vanuit Amsterdam. En andersom.
zageventvrijdag 10 juli 2009 @ 12:40
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef Repeat het volgende:
Is dit dan de vervanger voor de Thalys? Ik snap het niet, waarom moest hier een nieuwe trein voor komen?
Fout. Thalys blijft rijden. De Beneluxtrein wordt vervangen.

Het parcours wordt lichtjes gewijzigd.


Wordt zowat tijd. Dat materiaal is oud en heeft meer vertraging dan wat anders.
Basp1vrijdag 10 juli 2009 @ 12:46
Kunnen we dan gaan overstappen in breda wanneer we naar brussel gaan, of moeten we nog steeds in roosendaal overstappen.
zageventvrijdag 10 juli 2009 @ 13:54
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen we dan gaan overstappen in breda wanneer we naar brussel gaan, of moeten we nog steeds in roosendaal overstappen.
Ik denk dat je in Breda een rechtstreekse trein naar Brussel gaat hebben, terwijl je in Roosendaal ook kan overstappen op een trein naar Antwerpen. Daar moet je dan nog een trein naar Brussel nemen. Breda is dus gemakkelijker denk ik.
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 15:07
Die gedrochten kunnen maar 250 he... God zal weten waarom, maar ik vind het heel raar dat ze die baan voor 300 ontwerpen en dat slechts de Thalys er daadwerkelijk met 300 overheen rijdt.
__Saviour__vrijdag 10 juli 2009 @ 15:11
wat een lelijk ding zeg
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 15:15
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een lelijk ding zeg
Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
Hephaistos.vrijdag 10 juli 2009 @ 15:43
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 15:52
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
Het zal me niet verbazen als ze ook van de binnenkant softie-kleuren gebruiken, net zoals in ICMm. Bovendien gaan ze weer stoelen proppen, zodat je afhankelijk van de coupé weer beperkt uitzicht naar buiten kan treffen(muur).
Basp1vrijdag 10 juli 2009 @ 15:57
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef IntercityAPT het volgende:
Bovendien gaan ze weer stoelen proppen
Mijn ervaring is dat het nu bij de tgv tussen brussel en london al een probleem is met de bagage, en de NS gaat hier natuurlijk nog minder bagage ruimte maken, omdat men dan denkt dat er meer mensen in die trein passen. Als mensen 1 * met die trein zijn geweest en een groot probleem hebben met hun bagage zullen ze ook niet meer zo snel opnieuw daarvoor gaan kiezen.
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 16:08
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het nu bij de tgv tussen brussel en london al een probleem is met de bagage, en de NS gaat hier natuurlijk nog minder bagage ruimte maken, omdat men dan denkt dat er meer mensen in die trein passen. Als mensen 1 * met die trein zijn geweest en een groot probleem hebben met hun bagage zullen ze ook niet meer zo snel opnieuw daarvoor gaan kiezen.
De Eurostar? Daar ga ik morgen in!
Q.vrijdag 10 juli 2009 @ 16:23
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
Met vele jaren vertraging. .
Basp1vrijdag 10 juli 2009 @ 16:29
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

De Eurostar? Daar ga ik morgen in!
Een gedeelte voor de tunnel gaat die trein op maximum snelheid, dat is echt bizar snel. Er staan paaltjes langs het spoor met kilometers 3 kilometers getimed in 40 seconden.
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 16:36
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een gedeelte voor de tunnel gaat die trein op maximum snelheid, dat is echt bizar snel. Er staan paaltjes langs het spoor met kilometers 3 kilometers getimed in 40 seconden.
't is al mijn 3de keer Over het algemeen heel tevreden over, alleen die kaartjes zijn belachelijk duur.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntercityAPT op 10-07-2009 16:42:36 ]
__Saviour__vrijdag 10 juli 2009 @ 16:51
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
Deze is toch ook minder snel dan de Thalys.
En het is ook een rare keuze om het kleine Breda als station erbij te nemen, dat haalt de tijdswinst nog verder omlaag.
JediMasterLuciavrijdag 10 juli 2009 @ 17:30
als ik maar niet hoef over te stappen als ik naar Brussel ga, maakt het mij helemaal niets uit hoe die trein er aan de buitenkant uitziet..
Q.vrijdag 10 juli 2009 @ 17:35
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
als ik maar niet hoef over te stappen als ik naar Brussel ga, maakt het mij helemaal niets uit hoe die trein er aan de buitenkant uitziet..
Dat hoeft ook niet.
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 17:39
Blijft die 'gewone' Beneluxtrein nog in dienst of wordt hij door dit misbaksel vervangen?
Basp1vrijdag 10 juli 2009 @ 18:11
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Deze is toch ook minder snel dan de Thalys.
En het is ook een rare keuze om het kleine Breda als station erbij te nemen, dat haalt de tijdswinst nog verder omlaag.
Dan kunnnen we net zo goed zeggen dat rotterdam een rare keuze is, want om nu mensen uit het zuiden des lands eerst naar rotterdam te laten reizen om in die trein te stappen dat schiet voor hun natuurlijk ook niet op.
WammesWaggelvrijdag 10 juli 2009 @ 20:08
En nog zijn die kaartjes naar Valence belachelijk duur, de vorige keer zijn we maar gevlogen naar Geneve en hebben daar een huur auto opgepikt want ook vliegen naar Lyon was prijzig.
Je bent een Nederlander of je bent het niet
IntercityAPTvrijdag 10 juli 2009 @ 20:23
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
En nog zijn die kaartjes naar Valence belachelijk duur, de vorige keer zijn we maar gevlogen naar Geneve en hebben daar een huur auto opgepikt want ook vliegen naar Lyon was prijzig.
Je bent een Nederlander of je bent het niet
WammesWiegel... euh... waggel,
Zijn die huurauto's zo goedkoop dan? Komen de benzinekosten niet voor je eigen rekening? Ik dacht dat ze juist belachelijk duur waren.
Bowlingbalvrijdag 10 juli 2009 @ 20:26
Ik wil wel naar Brussel.
Apogistzaterdag 11 juli 2009 @ 01:06
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
wow serieus?

dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.

dat AnsaldoBreda had toch al een schijtslechte reputatie? 4 jaar vertaging van levering aan de Denen bijvoorbeeld.

waarom moet NS HiSpeed nu ook weer een heel nieuw model laten ontwikkelen, die ook nog niet eens 300 km/h kan :S.

Ze hadden gewoon de bestaande techniek en materieel van de duitsers of fransen moeten kopen.

ik kijk er nu al na uit om in een kleurtjes zuurstok te zitten die 250km/h gaat met een multipla voorop.

*gaat plaatjes kijken van de Alstom AGV*
WammesWaggelzaterdag 11 juli 2009 @ 01:30
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

WammesWiegel... euh... waggel,
Zijn die huurauto's zo goedkoop dan? Komen de benzinekosten niet voor je eigen rekening? Ik dacht dat ze juist belachelijk duur waren.
Jawel, maar die kun je door vijf (uit zoveel lui bestond onze kudde) delen
Ofyles2zaterdag 11 juli 2009 @ 02:49
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
En dan is die trein ook nog gebouwd door een onbetrouwbare Italiaanse fabrikant...
Ofyles2zaterdag 11 juli 2009 @ 02:52
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:06 schreef Apogist het volgende:

[..]

wow serieus?

dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.

dat AnsaldoBreda had toch al een schijtslechte reputatie? 4 jaar vertaging van levering aan de Denen bijvoorbeeld.

waarom moet NS HiSpeed nu ook weer een heel nieuw model laten ontwikkelen, die ook nog niet eens 300 km/h kan :S.

Ze hadden gewoon de bestaande techniek en materieel van de duitsers of fransen moeten kopen.

ik kijk er nu al na uit om in een kleurtjes zuurstok te zitten die 250km/h gaat met een multipla voorop.

*gaat plaatjes kijken van de Alstom AGV*
Ik vond de Alstom TGV toch iets mooier.

Al is de AGV handiger: de elektrische tractie-installatie verdeeld over het hele treinstel in plaats van aan de kopeinden.
Q.zaterdag 11 juli 2009 @ 10:40
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:06 schreef Apogist het volgende:

[..]

wow serieus?

dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.
Lang leve europese aanbestedingen en nederland dat weer 100% aan de regeltjes wil voldoen.
SeLangzaterdag 11 juli 2009 @ 10:59
quote:
Wie wil er eigenlijk snel naar Brussel?
Linksen.
Even naar Brussel om te graaien en dan snel weer terug naar het grachtenpand in Amsterdam.
Bowlingbalzaterdag 11 juli 2009 @ 15:29
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Lang leve europese aanbestedingen en nederland dat weer 100% aan de regeltjes wil voldoen.
Volgens de regels?

http://digitaalbestuur.nl(...)aanbesteden-software