Wat doen die dan in de Randstad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat doen die dan in de Randstad?
(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
Whatever dudequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Parijs geen mooie stad vindenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Dat lelijke ding gaat tot Brussel, met Parijs mag je nog steeds met de Thalys die zometeen (2080 ofzo) 300 kph gaat karren ipv de huidige 140.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
En ik weet dat er ook zat mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in de buurt van Brussel willen wonen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Ja, in het noorden. Nee, bedankt. Dan maar een flat in de Randstad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Ja Kopenhagen of Hamburgquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
alsof ie er ooit is geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Parijs geen mooie stad vinden
Brussel is een erg mooie stad, je moet er wel een beetje de weg vinden. Op het eerste gezicht lijkt het niets, maar er is veel moois verborgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef RechtseRukker het volgende:
Gisteren werd die nieuwe trein onthuld voor de HSL, maar wat ik me afvraag, wie wil er graag naar Brussel.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed
Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.
Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]
die hebben toch auto met chauffeur?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Da's altijd handig voor EU-plucheplakkers om even snel voor aanwezig te tekenen en dan rap weer terug naar huis.
Niet overdrijven he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die hebben toch auto met chauffeur?
Hey, een Multipla HSL!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed
Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.
Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]
Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Koewam het volgende:
Misschien in TS opgekomen dat er ook mensen naar Amsterdam, of schiphol willen? Of Rotterdam?
Nee, aan de trein gaat niets meer veranderen, hij moet alleen nog terug naar Italië om afgebouwd te worden (interieur enzo).quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
T is ook nog maar een prototype. Hopelijk gaan ze die voorruit stroomlijnen met de carrosserie. Dan ziet ie dr gelijk wat strakker uit.
De huidige verbinding is traag en gaat met een grote omweg. Het is gewoon niet te vergelijken met die Zuiderzeelijn die nergens naar toe zou gaan. Daarbij wordt Groningen zometeen via de Hanzelijn al veel sneller bereikbaar vanuit Amsterdam. En andersom.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggen
Fout. Thalys blijft rijden. De Beneluxtrein wordt vervangen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef Repeat het volgende:
Is dit dan de vervanger voor de Thalys? Ik snap het niet, waarom moest hier een nieuwe trein voor komen?
Ik denk dat je in Breda een rechtstreekse trein naar Brussel gaat hebben, terwijl je in Roosendaal ook kan overstappen op een trein naar Antwerpen. Daar moet je dan nog een trein naar Brussel nemen. Breda is dus gemakkelijker denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen we dan gaan overstappen in breda wanneer we naar brussel gaan, of moeten we nog steeds in roosendaal overstappen.
Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijnquote:
Het zal me niet verbazen als ze ook van de binnenkant softie-kleuren gebruiken, net zoals in ICMm. Bovendien gaan ze weer stoelen proppen, zodat je afhankelijk van de coupé weer beperkt uitzicht naar buiten kan treffen(muur).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
Mijn ervaring is dat het nu bij de tgv tussen brussel en london al een probleem is met de bagage, en de NS gaat hier natuurlijk nog minder bagage ruimte maken, omdat men dan denkt dat er meer mensen in die trein passen. Als mensen 1 * met die trein zijn geweest en een groot probleem hebben met hun bagage zullen ze ook niet meer zo snel opnieuw daarvoor gaan kiezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef IntercityAPT het volgende:
Bovendien gaan ze weer stoelen proppen
De Eurostar? Daar ga ik morgen in!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het nu bij de tgv tussen brussel en london al een probleem is met de bagage, en de NS gaat hier natuurlijk nog minder bagage ruimte maken, omdat men dan denkt dat er meer mensen in die trein passen. Als mensen 1 * met die trein zijn geweest en een groot probleem hebben met hun bagage zullen ze ook niet meer zo snel opnieuw daarvoor gaan kiezen.
Met vele jaren vertraging.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
Een gedeelte voor de tunnel gaat die trein op maximum snelheid, dat is echt bizar snel. Er staan paaltjes langs het spoor met kilometers 3 kilometers getimed in 40 seconden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
De Eurostar? Daar ga ik morgen in!
't is al mijn 3de keerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een gedeelte voor de tunnel gaat die trein op maximum snelheid, dat is echt bizar snel. Er staan paaltjes langs het spoor met kilometers 3 kilometers getimed in 40 seconden.
Deze is toch ook minder snel dan de Thalys.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
als ik maar niet hoef over te stappen als ik naar Brussel ga, maakt het mij helemaal niets uit hoe die trein er aan de buitenkant uitziet..
Dan kunnnen we net zo goed zeggen dat rotterdam een rare keuze is, want om nu mensen uit het zuiden des lands eerst naar rotterdam te laten reizen om in die trein te stappen dat schiet voor hun natuurlijk ook niet op.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Deze is toch ook minder snel dan de Thalys.
En het is ook een rare keuze om het kleine Breda als station erbij te nemen, dat haalt de tijdswinst nog verder omlaag.
WammesWiegel... euh... waggel,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
En nog zijn die kaartjes naar Valence belachelijk duur, de vorige keer zijn we maar gevlogen naar Geneve en hebben daar een huur auto opgepikt want ook vliegen naar Lyon was prijzig.
Je bent een Nederlander of je bent het niet
wow serieus?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
Jawel, maar die kun je door vijf (uit zoveel lui bestond onze kudde) delenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
WammesWiegel... euh... waggel,
Zijn die huurauto's zo goedkoop dan? Komen de benzinekosten niet voor je eigen rekening? Ik dacht dat ze juist belachelijk duur waren.
En dan is die trein ook nog gebouwd door een onbetrouwbare Italiaanse fabrikant...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
Ik vond de Alstom TGV toch iets mooier.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:06 schreef Apogist het volgende:
[..]
wow serieus?
dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.
dat AnsaldoBreda had toch al een schijtslechte reputatie? 4 jaar vertaging van levering aan de Denen bijvoorbeeld.
waarom moet NS HiSpeed nu ook weer een heel nieuw model laten ontwikkelen, die ook nog niet eens 300 km/h kan :S.
Ze hadden gewoon de bestaande techniek en materieel van de duitsers of fransen moeten kopen.
ik kijk er nu al na uit om in een kleurtjes zuurstok te zitten die 250km/h gaat met een multipla voorop.
*gaat plaatjes kijken van de Alstom AGV*
Lang leve europese aanbestedingen en nederland dat weer 100% aan de regeltjes wil voldoen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:06 schreef Apogist het volgende:
[..]
wow serieus?
dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.
Linksen.quote:Wie wil er eigenlijk snel naar Brussel?
Volgens de regels?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Lang leve europese aanbestedingen en nederland dat weer 100% aan de regeltjes wil voldoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |