abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70824528
Gisteren werd die nieuwe trein onthuld voor de HSL, maar wat ik me afvraag, wie wil er graag naar Brussel.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Waarschijnlijk alleen politici die zich door Brussel moeten laten influisteren.

Ze hadden dat geld beter kunnen gebruiken voor een snelle lijn naar het Noorden
pi_70824563
Wie wil er naar het noorden dan ?
pi_70824605
Nederlanders die er wonen
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:55:17 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70824625
Snel naar Parijs
pi_70824657
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Snel naar Parijs
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:56:24 #6
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_70824662
Idd, een goede verbinding is altijd handig
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_70824675
Hoe snel is snel ook alweer in dit geval?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70824788
Om vervolgens snel door te gaan naar Parijs of Londen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:59:48 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70824794
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Hoe snel is snel ook alweer in dit geval?
In 2,5 uur van Rotterdam naar Parijs
pi_70825132
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
Wat doen die dan in de Randstad?

(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70825182
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
pi_70825207
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wat doen die dan in de Randstad?

(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
pi_70825236
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
pi_70825248
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Whatever dude .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:13:18 #15
141482 Q.
JurassiQ
pi_70825268
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
For great justice!
pi_70825281
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Parijs geen mooie stad vinden
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:14:32 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_70825313
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
Allebei?
For great justice!
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:15:37 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_70825358
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
Dat lelijke ding gaat tot Brussel, met Parijs mag je nog steeds met de Thalys die zometeen (2080 ofzo) 300 kph gaat karren ipv de huidige 140.
For great justice!
pi_70825449
Denk je dat ze het er voor jan lul neerzetten? Er zal vast wel vraag naar zijn.
Cool story, Hansel.
pi_70825459
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Q. het volgende:

[..]

Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
pi_70825461
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
En ik weet dat er ook zat mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in de buurt van Brussel willen wonen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:19:20 #22
141482 Q.
JurassiQ
pi_70825499
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Ja, in het noorden. Nee, bedankt. Dan maar een flat in de Randstad.
For great justice!
pi_70825538
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
pi_70825670
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
Ja Kopenhagen of Hamburg
pi_70825701
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Ja Kopenhagen of Hamburg
Kan je net zo goed de trein naar Brussel nemen.
pi_70825758
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Parijs geen mooie stad vinden
alsof ie er ooit is geweest.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_70825866
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef RechtseRukker het volgende:
Gisteren werd die nieuwe trein onthuld voor de HSL, maar wat ik me afvraag, wie wil er graag naar Brussel.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Brussel is een erg mooie stad, je moet er wel een beetje de weg vinden. Op het eerste gezicht lijkt het niets, maar er is veel moois verborgen.

Kortom, kijk eens verder dan je neus lang is.
En er rijden toch treinen naar het noorden?
pi_70826289
Ik ga regelmatig naar Brussel.... Airport. Maar ga dan echt niet met die trein.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:43:25 #29
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70826406
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed

Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.

Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
Wie dit leest is alfabeet.
pi_70826524
Is dit dan de vervanger voor de Thalys? Ik snap het niet, waarom moest hier een nieuwe trein voor komen?
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:48:53 #31
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_70826591
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed

Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.

Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]

Wat een lelijk armzalig gedrocht hok

In DLD en frankrijk hebben ze tenminste wel fatsoenlijke HSL treinen

DLD


Frankrijk
pi_70826792
hij doet mij wel wat aan de hondenkoptrein denken, vind hem wel leuk.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:54:37 #33
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70826815
Da's altijd handig voor EU-plucheplakkers om even snel voor aanwezig te tekenen en dan rap weer terug naar huis.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_70826875
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Da's altijd handig voor EU-plucheplakkers om even snel voor aanwezig te tekenen en dan rap weer terug naar huis.
die hebben toch auto met chauffeur?
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:00:33 #35
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70827056
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef willempjewever het volgende:

[..]

die hebben toch auto met chauffeur?
Niet overdrijven he?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:12:25 #36
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70827531
Trouwens, de Fyra is voor zover ik weet vooral bedoeld voor het binnenlandse vervoer. Wie naar Parijs wil kan natuurlijk 'ook gewoon' de Thalys pakken, en in de toekomst komen er misschien nog wel meer gebruikers en bestemmingen.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_70827599
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed

Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.

Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]
Hey, een Multipla HSL!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70831937
T is ook nog maar een prototype. Hopelijk gaan ze die voorruit stroomlijnen met de carrosserie. Dan ziet ie dr gelijk wat strakker uit.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:13:04 #39
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_70841984
TS patst graag met z'n gebrek aan intelligentie
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_70842218
Misschien in TS opgekomen dat er ook mensen naar Amsterdam, of schiphol willen? Of Rotterdam?
pi_70842283
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Koewam het volgende:
Misschien in TS opgekomen dat er ook mensen naar Amsterdam, of schiphol willen? Of Rotterdam?
Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:47:15 #42
141482 Q.
JurassiQ
pi_70843188
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
T is ook nog maar een prototype. Hopelijk gaan ze die voorruit stroomlijnen met de carrosserie. Dan ziet ie dr gelijk wat strakker uit.
Nee, aan de trein gaat niets meer veranderen, hij moet alleen nog terug naar Italië om afgebouwd te worden (interieur enzo).
For great justice!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:48:35 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_70843244
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggen
De huidige verbinding is traag en gaat met een grote omweg. Het is gewoon niet te vergelijken met die Zuiderzeelijn die nergens naar toe zou gaan. Daarbij wordt Groningen zometeen via de Hanzelijn al veel sneller bereikbaar vanuit Amsterdam. En andersom.
For great justice!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:40:47 #44
189777 zagevent
what's in a name
pi_70845041
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef Repeat het volgende:
Is dit dan de vervanger voor de Thalys? Ik snap het niet, waarom moest hier een nieuwe trein voor komen?
Fout. Thalys blijft rijden. De Beneluxtrein wordt vervangen.

Het parcours wordt lichtjes gewijzigd.


Wordt zowat tijd. Dat materiaal is oud en heeft meer vertraging dan wat anders.
pi_70845224
Kunnen we dan gaan overstappen in breda wanneer we naar brussel gaan, of moeten we nog steeds in roosendaal overstappen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:54:19 #46
189777 zagevent
what's in a name
pi_70847538
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen we dan gaan overstappen in breda wanneer we naar brussel gaan, of moeten we nog steeds in roosendaal overstappen.
Ik denk dat je in Breda een rechtstreekse trein naar Brussel gaat hebben, terwijl je in Roosendaal ook kan overstappen op een trein naar Antwerpen. Daar moet je dan nog een trein naar Brussel nemen. Breda is dus gemakkelijker denk ik.
pi_70849909
Die gedrochten kunnen maar 250 he... God zal weten waarom, maar ik vind het heel raar dat ze die baan voor 300 ontwerpen en dat slechts de Thalys er daadwerkelijk met 300 overheen rijdt.
  Donald Duck held vrijdag 10 juli 2009 @ 15:11:21 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70850049
wat een lelijk ding zeg
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70850190
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een lelijk ding zeg
Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:43:51 #50
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70851228
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
pi_70851524
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
Het zal me niet verbazen als ze ook van de binnenkant softie-kleuren gebruiken, net zoals in ICMm. Bovendien gaan ze weer stoelen proppen, zodat je afhankelijk van de coupé weer beperkt uitzicht naar buiten kan treffen(muur).
pi_70851728
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef IntercityAPT het volgende:
Bovendien gaan ze weer stoelen proppen
Mijn ervaring is dat het nu bij de tgv tussen brussel en london al een probleem is met de bagage, en de NS gaat hier natuurlijk nog minder bagage ruimte maken, omdat men dan denkt dat er meer mensen in die trein passen. Als mensen 1 * met die trein zijn geweest en een groot probleem hebben met hun bagage zullen ze ook niet meer zo snel opnieuw daarvoor gaan kiezen.
pi_70852117
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het nu bij de tgv tussen brussel en london al een probleem is met de bagage, en de NS gaat hier natuurlijk nog minder bagage ruimte maken, omdat men dan denkt dat er meer mensen in die trein passen. Als mensen 1 * met die trein zijn geweest en een groot probleem hebben met hun bagage zullen ze ook niet meer zo snel opnieuw daarvoor gaan kiezen.
De Eurostar? Daar ga ik morgen in!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:23:27 #54
141482 Q.
JurassiQ
pi_70852623
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
Met vele jaren vertraging. .
For great justice!
pi_70852829
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

De Eurostar? Daar ga ik morgen in!
Een gedeelte voor de tunnel gaat die trein op maximum snelheid, dat is echt bizar snel. Er staan paaltjes langs het spoor met kilometers 3 kilometers getimed in 40 seconden.
pi_70853066
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een gedeelte voor de tunnel gaat die trein op maximum snelheid, dat is echt bizar snel. Er staan paaltjes langs het spoor met kilometers 3 kilometers getimed in 40 seconden.
't is al mijn 3de keer Over het algemeen heel tevreden over, alleen die kaartjes zijn belachelijk duur.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntercityAPT op 10-07-2009 16:42:36 ]
  Donald Duck held vrijdag 10 juli 2009 @ 16:51:54 #57
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70853557
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker boeiend hoe ie eruit ziet. Dat is leuk voor de foto op de eerste dag, maar zolang ie snel is en comfortabel is ingericht, interesseert het me geen biet hoe de buitenkant is vorm gegeven.
Deze is toch ook minder snel dan de Thalys.
En het is ook een rare keuze om het kleine Breda als station erbij te nemen, dat haalt de tijdswinst nog verder omlaag.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70854906
als ik maar niet hoef over te stappen als ik naar Brussel ga, maakt het mij helemaal niets uit hoe die trein er aan de buitenkant uitziet..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:35:00 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_70855052
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
als ik maar niet hoef over te stappen als ik naar Brussel ga, maakt het mij helemaal niets uit hoe die trein er aan de buitenkant uitziet..
Dat hoeft ook niet.
For great justice!
pi_70855202
Blijft die 'gewone' Beneluxtrein nog in dienst of wordt hij door dit misbaksel vervangen?
pi_70856179
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Deze is toch ook minder snel dan de Thalys.
En het is ook een rare keuze om het kleine Breda als station erbij te nemen, dat haalt de tijdswinst nog verder omlaag.
Dan kunnnen we net zo goed zeggen dat rotterdam een rare keuze is, want om nu mensen uit het zuiden des lands eerst naar rotterdam te laten reizen om in die trein te stappen dat schiet voor hun natuurlijk ook niet op.
pi_70859696
En nog zijn die kaartjes naar Valence belachelijk duur, de vorige keer zijn we maar gevlogen naar Geneve en hebben daar een huur auto opgepikt want ook vliegen naar Lyon was prijzig.
Je bent een Nederlander of je bent het niet
pi_70860163
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
En nog zijn die kaartjes naar Valence belachelijk duur, de vorige keer zijn we maar gevlogen naar Geneve en hebben daar een huur auto opgepikt want ook vliegen naar Lyon was prijzig.
Je bent een Nederlander of je bent het niet
WammesWiegel... euh... waggel,
Zijn die huurauto's zo goedkoop dan? Komen de benzinekosten niet voor je eigen rekening? Ik dacht dat ze juist belachelijk duur waren.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:26:13 #64
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70860238
Ik wil wel naar Brussel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70867707
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijn
wow serieus?

dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.

dat AnsaldoBreda had toch al een schijtslechte reputatie? 4 jaar vertaging van levering aan de Denen bijvoorbeeld.

waarom moet NS HiSpeed nu ook weer een heel nieuw model laten ontwikkelen, die ook nog niet eens 300 km/h kan :S.

Ze hadden gewoon de bestaande techniek en materieel van de duitsers of fransen moeten kopen.

ik kijk er nu al na uit om in een kleurtjes zuurstok te zitten die 250km/h gaat met een multipla voorop.

*gaat plaatjes kijken van de Alstom AGV*
pi_70868210
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

WammesWiegel... euh... waggel,
Zijn die huurauto's zo goedkoop dan? Komen de benzinekosten niet voor je eigen rekening? Ik dacht dat ze juist belachelijk duur waren.
Jawel, maar die kun je door vijf (uit zoveel lui bestond onze kudde) delen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:49:53 #67
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70869395
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
En dan is die trein ook nog gebouwd door een onbetrouwbare Italiaanse fabrikant...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:52:30 #68
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70869413
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:06 schreef Apogist het volgende:

[..]

wow serieus?

dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.

dat AnsaldoBreda had toch al een schijtslechte reputatie? 4 jaar vertaging van levering aan de Denen bijvoorbeeld.

waarom moet NS HiSpeed nu ook weer een heel nieuw model laten ontwikkelen, die ook nog niet eens 300 km/h kan :S.

Ze hadden gewoon de bestaande techniek en materieel van de duitsers of fransen moeten kopen.

ik kijk er nu al na uit om in een kleurtjes zuurstok te zitten die 250km/h gaat met een multipla voorop.

*gaat plaatjes kijken van de Alstom AGV*
Ik vond de Alstom TGV toch iets mooier.

Al is de AGV handiger: de elektrische tractie-installatie verdeeld over het hele treinstel in plaats van aan de kopeinden.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:40:34 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_70871318
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:06 schreef Apogist het volgende:

[..]

wow serieus?

dit is voor het eerst dat ik dit hoor.

ik kies toch ook niet voor een fiat omdat die het goedkoopst is?, dan koop ik ook liever een iets duurdere toyota, dan weet ik tenminste dat het werkt.
Lang leve europese aanbestedingen en nederland dat weer 100% aan de regeltjes wil voldoen.
For great justice!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:59:29 #70
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70871532
quote:
Wie wil er eigenlijk snel naar Brussel?
Linksen.
Even naar Brussel om te graaien en dan snel weer terug naar het grachtenpand in Amsterdam.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 15:29:29 #71
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70877148
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Lang leve europese aanbestedingen en nederland dat weer 100% aan de regeltjes wil voldoen.
Volgens de regels?

http://digitaalbestuur.nl(...)aanbesteden-software
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')