Wat doen die dan in de Randstad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat doen die dan in de Randstad?
(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
Whatever dudequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Parijs geen mooie stad vindenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Dat lelijke ding gaat tot Brussel, met Parijs mag je nog steeds met de Thalys die zometeen (2080 ofzo) 300 kph gaat karren ipv de huidige 140.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
En ik weet dat er ook zat mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in de buurt van Brussel willen wonen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Ja, in het noorden. Nee, bedankt. Dan maar een flat in de Randstad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Ja Kopenhagen of Hamburgquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
alsof ie er ooit is geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Parijs geen mooie stad vinden
Brussel is een erg mooie stad, je moet er wel een beetje de weg vinden. Op het eerste gezicht lijkt het niets, maar er is veel moois verborgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef RechtseRukker het volgende:
Gisteren werd die nieuwe trein onthuld voor de HSL, maar wat ik me afvraag, wie wil er graag naar Brussel.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed
Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.
Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]
die hebben toch auto met chauffeur?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Da's altijd handig voor EU-plucheplakkers om even snel voor aanwezig te tekenen en dan rap weer terug naar huis.
Niet overdrijven he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef willempjewever het volgende:
[..]
die hebben toch auto met chauffeur?
Hey, een Multipla HSL!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Corkscrew het volgende:
Een snelle verbinding met onze onderburen lijkt me alleen maar goed
Verder aardig wat internationale verbindingen natuurlijk, bijvoorbeeld door met de trein naar Londen. En ook, zoals genoemd, een snelle verbinding met het vliegveld, dat ook weer goede internationale verbindingen heeft, vaak stukken goedkoper dan Schiphol.
Het blijft nog even wennen trouwens, de trein, ook al heb ik 'm alweer een tijdje geleden voor het eerst gezien:
[ afbeelding ]
Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Koewam het volgende:
Misschien in TS opgekomen dat er ook mensen naar Amsterdam, of schiphol willen? Of Rotterdam?
Nee, aan de trein gaat niets meer veranderen, hij moet alleen nog terug naar Italië om afgebouwd te worden (interieur enzo).quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
T is ook nog maar een prototype. Hopelijk gaan ze die voorruit stroomlijnen met de carrosserie. Dan ziet ie dr gelijk wat strakker uit.
De huidige verbinding is traag en gaat met een grote omweg. Het is gewoon niet te vergelijken met die Zuiderzeelijn die nergens naar toe zou gaan. Daarbij wordt Groningen zometeen via de Hanzelijn al veel sneller bereikbaar vanuit Amsterdam. En andersom.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Ja, maar er rijdt al een trein, terwijl de Zuiderzeelijn maar op de tekentafel blijft liggen
Fout. Thalys blijft rijden. De Beneluxtrein wordt vervangen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef Repeat het volgende:
Is dit dan de vervanger voor de Thalys? Ik snap het niet, waarom moest hier een nieuwe trein voor komen?
Ik denk dat je in Breda een rechtstreekse trein naar Brussel gaat hebben, terwijl je in Roosendaal ook kan overstappen op een trein naar Antwerpen. Daar moet je dan nog een trein naar Brussel nemen. Breda is dus gemakkelijker denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:46 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen we dan gaan overstappen in breda wanneer we naar brussel gaan, of moeten we nog steeds in roosendaal overstappen.
Tja... dit was nou eenmaal het goedkoopste model. NS Hispeed wordt door EU-regels verplicht om het goedkoopste model te kiezen. En dat moet nou uitgerekend dat italiaanse wrak zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |