Wat doen die dan in de Randstad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef RechtseRukker het volgende:
Nederlanders die er wonen
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat doen die dan in de Randstad?
(om op je originele vraag terug te komen, mensen die in Brussel wonen willen graag snel naar Brussel.)
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijsquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Wat een lelijke trein is dat. Ik dacht eerst dat het grap was.
Whatever dudequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Parijs geen mooie stad vindenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Parijs, nog erger of even erg als Brussel
Dat lelijke ding gaat tot Brussel, met Parijs mag je nog steeds met de Thalys die zometeen (2080 ofzo) 300 kph gaat karren ipv de huidige 140.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
vind ik ook, maar dat past wel bij Brussel en Parijs
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn wel dom maar niet zo dom.
En ik weet dat er ook zat mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in de buurt van Brussel willen wonen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen in de Randstad zijn die graag goedkoop in het Noorden willen wonen
Ja, in het noorden. Nee, bedankt. Dan maar een flat in de Randstad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
voor het geld waarvoor ze nu in een flatje zitten , kunnen ze dan vrijstaand wonen
Ja Kopenhagen of Hamburgquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zit dan gelijk zo vrijstaand dat de dichtstbijzijnde stad 100 kilometer verderop is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |