En nu hoor ik wel vaker van jongenshuizen die een kamer leegruimen, vervolgens een zooi meiden uitnodigen onder het mom van een hospiteeravond en vervolgens zo een leuke avond willen hebben.quote:hallo dames,
Wij zouden het leuk vinden als jullie bij ons komen kijken!
We houden MORGEN de kijkavond (we moeten namelijk snel beslissen)!
Het adres Singelstraat 2Bis te Utrecht, tijd 19.15.
We zouden hier een gezellige avond van willen maken dus met een drankje en zonder ouders.
We zouden het op prijs stellen als je een (alcoholische) versnapering mee brengt.
Laat aub even weten of je komt!
Groeten,
*3 jongensnamen*
Ze willen gewoon gratis bier en schoppen je vervolgens het huis uit.quote:We zouden het op prijs stellen als je een (alcoholische) versnapering mee brengt.
Nee ik ga sowieso niet naar hospiteeravonden waar verwacht wordt dat je iets meeneemt. Zijn ze helemaal bedonderd, zorg zelf maar voor de wijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:19 schreef Meddo het volgende:
We zouden het op prijs stellen als je een (alcoholische) versnapering mee brengt.![]()
je wilt toch niet bij zulke paupers in wonen
Blijkt een rage onder de nieuwe eerstejaars te zijn blijkbaar, om naar een hopsiteer avond te komen met hun ouders... Ik snap het zelf ook niet echt.quote:
Voor als ze zeker willen zijn dat ze niet gekozen worden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijkt een rage onder de nieuwe eerstejaars te zijn blijkbaar, om naar een hopsiteer avond te komen met hun ouders... Ik snap het zelf ook niet echt.
Deze post over uitkijken van iemand die zelf bezopen achter het stuur kruiptquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Lamon het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)seksueel-geweld.html
Ik zou een beetje uitkijken, maar goed....
Ik ben ouderwets.
Niet bezopen, want ik kreeg een rijverbod van 2 uurtjes, ik mocht meteen dus alweer op de brommer stappen toen ik eenmaal weer uit die cel was, want het was niet in de auto.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Deze post over uitkijken van iemand die zelf bezopen achter het stuur kruipt
Ruim 5 jaar geleden woonde ik ook nog op kamers, maar er is in die tijd blijkbaar een hoop veranderd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijkt een rage onder de nieuwe eerstejaars te zijn blijkbaar, om naar een hopsiteer avond te komen met hun ouders... Ik snap het zelf ook niet echt.
En dan 50 euro hebben verspeeld aan een stel kansloze idiotenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
OT: Gewoon fles whiskey van 18jaar Single Malt meenemen en kijken hoe het loopt, als ze echt een kamer hebben krijg je die zeker. En als ze gewoon een gangrape willen zal jij het meest gespaard worden
Dit dus. Mannelijke studenten kunnen echt enorme lamballen zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef IshtarOptimel het volgende:
Niet doen, mensen die van elke kijker verwachten dat zij een fles wijn meenemen... Sowieso met alleen drie jongens in huis lijkt mij niet verstandig.
Wat snap je nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:03 schreef Ladylike het volgende:
ik zou gewoon gaan, als je naar aanleiding van die mail nog twijfelt, pas je wel bij die gozers denk ik
jezus, je zal daar toch maar bij willen horen zeg.. hoe triest..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:58 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ik had nav die mail sowieso al besloten om niet te gaan.
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vermoed dat daar het punt een beetje ligt....quote:Ben ik nou achterdochtig of zal het wel meevallen
"Ben ik nou achterdochtig" Ik geef aan dat ik zelf achterdochtig ben en het niet vertrouw, maar vraag wat anderen er van denkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vermoed dat daar het punt een beetje ligt....
dan trek ik mijn post inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:10 schreef La_Vita het volgende:
[..]
"Ben ik nou achterdochtig" Ik geef aan dat ik zelf achterdochtig ben en het niet vertrouw, maar vraag wat anderen er van denken![]()
Lees het topic nog maar eens door daar zeg ik ook dat ik sowieso nooit langsga bij avonden waar ze verwachten dat je drank meeneemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |